מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
חנן
ציון כללי:
9.74
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.73
זמנים 9.74
מחיר 9.62
איכות 9.75
דירוג כללי 9.74
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אביב צפניק, ירושלים.
משוב: 26/01/2020
תיאור השירות:
הובלה של מקרר בגודל 800 ליטר הכולל פירוק והרכבה.
חוות דעת:
היה מקסים! היה חמוד, עמד בזמנים, עמד במילה שלו, דאג למוצר ושמר עליו היטב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
גדי אימרל, ירושלים.
משוב: 21/01/2020
תיאור השירות:
הובלה של מיטה וספה מירושלים לנטף שכללה פירוק והרכבה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! הגיעו בדיוק בזמן שקבענו, מאוד נחמד ואדיב, בא עם 3 פועלים ומשאית גדולה והם ארזו הכל בצורה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נעה לוק זילברמן, ירושלים.
משוב: 21/11/2019
תיאור השירות:
הובלה של מקרר בתוך ירושלים.
חוות דעת:
הוא היה נחמד, הגיע בזמנים שקבענו, השירות מצוין, המחיר הוגן, לא היו שום בעיות והכל עבר חלק, רק לא היה לגמרי זמין זמין והיה קצת קשה לתאם איתו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורית טוויג, ירושלים.
משוב: 03/09/2019
תיאור השירות:
הובלה של ספה ומכונת כביסה מירושלים לראשון לציון.
חוות דעת:
היה מצוין! ממש טוב, מעל ומעבר. הוא עשה לי מחיר, ככה שהמחיר שלו היה ממש טוב, הכי נמוך בחצי מכל האחרים והיה ממש מקצוען, הוציא לי תעודת אחריות כמו שצריך והייתי מאוד מרוצה. ארז ממש ממש טוב, מא' ועד ת', לא השאיר אף מקום חשוף לפגיעה. בנוסף, הוא בא לפני הזמן והייתי נותנת לו אפילו 11 בדירוג אם זה היה אפשרי. הוא בא עם משאית גדולה למרות שזאת הובלה קטנה ולא עם איזה עגלה שמנדנדת את הדברים, שזה פחות טוב ועשה את הכל מהר. עלה למעלה ובגלל שאבא שלי נכה, הציע בלי תשלום להרכיב את מכונת הכביסה, שזה היה מדהים, הוא ממש מותק. בחור נחמד מאוד ומאוד אדיב, ככה שנפלתי ממש טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עירית אייזיק, ירושלים.
משוב: 04/08/2019
תיאור השירות:
הובלת מקרר, ספה, מיטה ושולחן פינת אוכל עם ארבעה כיסאות מירושלים לעופר. ההובלה כללה פירוק ואריזה עבור אחסון.
חוות דעת:
חוויה מאוד נעימה! חנן היה איתי בקשר וכשהבין שהוא לא יכול לבצע עבורי את ההובלה הוא דאג לי למישהו אחר שיבצע את זה. היה מאוד נחמד ושמר איתי על קשר גם אחר כך, וידא שהכל נסגר. קישר אותי לנפתלי, מוביל שעשה עבורי את ההובלה, הוא היה טוב ונעים לעבודה. אני מרוצה!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
גירסאות
חיה שטיין, ירושלים.
משוב: 28/12/2018
תיאור השירות:
הובלת מיטה מירושלים להרצליה ומיטה נוספת מהרצליה לירושלים.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, מאוד ענייני והגיע בזמנים שנקבעו מראש. העבודה הלכה חלק, הוא מאוד מקצועי, בדקתי את המיטות והן הגיעו בצורה תקינה. הוא היה מעט לחוץ סביב מועד כניסת שבת כי ההובלה נערכה ביום שישי, אך חוץ מזה הוא היה בסדר גמור וגבה מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
דוד אלבז, תל אביב.
משוב: 12/06/2019
תיאור השירות:
הובלה של מקרר ומכונת כביסה מירושלים לתל אביב ולחולון.
חוות דעת:
עשה את ההובלה בצורה מושלמת! היה טוב מאוד. לקח מחיר טוב, והכל היה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידו וינברג, ביצרון.
משוב: 21/03/2019
תיאור השירות:
הובלת מקרר מרחובות למושב ביצרון.
חוות דעת:
הכל היה בסדר גמור, שירות טוב מאוד ואין לי שום תלונה. קיבלתי מסמך אחריות שזה נדיר היום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נ. ר. ירושלים.
משוב: 28/08/2019
תיאור השירות:
הובלת דירת חדר בירושלים שכללה פירוק והרכבת ארון וספה.
חוות דעת:
חנן והצוות שלו היו ממש מצוינים! הם עמדו בזמנים ותקתקו את העבודה כמו שצריך. הם היו שירותיים ומקצועיים ואני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 01/04/2019
תיאור השירות:
הובלת דירת 3 חדרים ממבשרת לכרמיאל שכללה פירוק והרכבה של ארון גדול ומיטת תינוק ועצירה לאיסוף שידה על הדרך בתוספת תשלום.
חוות דעת:
לא היה כ"כ טוב. היחס במהלך העבודה היה בסדר אבל בסיומה כבר לא. גם המחיר עלה במהלך ההובלה ולא הייתי מרוצה מיחס הפועלים לציוד.
איכות
8
מחיר
6
זמנים
7
יחס
7
7
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 105 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוביל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של הובלות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק