מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שמואל
ציון כללי:
9.61
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.69
זמנים 9.78
מחיר 9.16
איכות 9.66
דירוג כללי 9.61
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אלמוג לנגרמן, תל אביב.
משוב: 19/05/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה בברז.
חוות דעת:
הגיע לתיקון נזילה מתחת לכיור מטבח. שם רובה ודבק בין השיש לקיר, החליף צינורית וגבה כמה מאות שקלים. לאחר 3 שבועות הופיעה נזילה, הוזמן שנית והחליף ברז חלוד ושוב שילמתי כמה מאות שקלים נוספים, הוא טען שאין אחריות על התיקון הקודם כי מדובר בנזילה חדשה. לאחר שבוע וחצי שוב חזרה הנזילה, הגיע לשים רובה שוב, הפעם לא גבה על כך תשלום.
איכות
5
מחיר
6
זמנים
10
יחס
9
7
כללי
גירסאות
צבי א. תל אביב.
אשרור: 18/05/2020
משוב: 24/02/2020
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דניאל ב. תל אביב.
משוב: 18/05/2020
תיאור השירות:
תיקון ברזים.
חוות דעת:
היה מקסים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אירית י. תל אביב.
משוב: 10/05/2020
חוות דעת:
היה ממש בסדר! אחלה!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
דניאלה בן, תל אביב.
משוב: 27/04/2020
חוות דעת:
היה אחלה!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
גיל סמו, תל אביב.
אשרור: 26/04/2020
משוב: 26/01/2020
תיאור השירות:
בדיקה וייעוץ בנוגע לרטיבות בקיר.
חוות דעת:
שמואל היה עשר. היה מאוד ישר איתי ואמר שלא כדאי בינתיים להוריד את הקיר ושכדאי להמתין עוד חודש חודשיים עם הרטיבות. לא לקח מחיר על הבדיקה למרות שהגיע, אחלה בן אדם, מפרגן לו.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איריס קולטון, תל אביב.
משוב: 22/04/2020
תיאור השירות:
בדיקת רטיבות מהקיר באמצעות מצלמה תרמית.
חוות דעת:
הוא היה מאוד מקצועי רציני וברור, הוא ידע בדיוק איך לגשת לעניין ומה לעשות, הכל היה בסדר גמור, לקח מחיר ממש סביר בעיני וגם מבחינת זמנים לא היו בעיות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלון לב, תל אביב.
משוב: 20/04/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה בסיפון בכיור מטבח שכלל החלפת שתי גומיות והחלפת צינור פלסטיק המחבר בין הסיפון לכיור.
חוות דעת:
היה נהדר מכל הבחינות, 10 מתוך 10 ועשה עבודה מאוד יסודית. הדבר היחיד שהיה נראה לי זה שגבה יותר מידי כסף על העבודה שעשה.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דני לייזרוביץ', תל אביב.
משוב: 12/04/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור והיינו שבעי רצון!
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
הילה אגדה, תל אביב.
משוב: 24/03/2020
תיאור השירות:
החלפת ברז במטבח בעקבות נזילה.
חוות דעת:
בסך הכל שמואל עשה את העבודה מהר והיה מאוד שירותי.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 539 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק