מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שמואל
ציון כללי:
9.61
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.69
זמנים 9.78
מחיר 9.16
איכות 9.66
דירוג כללי 9.61
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
דן מליאנו, תל אביב.
משוב: 15/12/2019
תיאור השירות:
חיבור למדיח כלים.
חוות דעת:
התרשמתי ממנו לטובה! הוא אחלה בעל מקצוע, הגיע בזמן ועשה עבודה טובה. המחיר היה קצת יקר אבל סך הכל הוא היה בסדר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דליה בורג, תל אביב.
משוב: 01/07/2018
תיאור השירות:
התקנת ברז מפוצל למדיח כלים של חברת בוש.
חוות דעת:
היה אדיב מאוד והוא הגיע בזמן, היה מאוד יקר לטעמי. הוא עבד פה עשר דקות ולקח הרבה כסף ביחס לזמן העבודה להתרשמותי, רק בגלל זה לא אקח אותו עוד הפעם.
איכות
10
מחיר
1
זמנים
10
יחס
10
7
כללי
גירסאות
דניאל ב. ראש העין.
אשרור: 10/05/2020
משוב: 09/03/2020
תיאור השירות:
התקנת ברז מפצל למדיח כלים.
חוות דעת:
היה מעולה. אני מרוצה מהשירות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רותי דביר, גבעתיים.
משוב: 21/04/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה, החלפת 2 סיפונים וקדיחת חור למדיח כלים.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה ממש מצוין! הוא היה נעים, שירותי, הגיע בזמן, עם מסיכה, כפפות ועוד. מומלץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעל דואק, ראש העין.
משוב: 14/02/2020
תיאור השירות:
התקנת מדיח כלים של חברת בקו כולל הכנה למדיח, החלפת ברז יציאה למדיח והוספת סיפון.
חוות דעת:
הייתי ממש מרוצה ממנו! הוא עשה את זה ממש מהר ומקצועי, בא עם עוד עובד ועמד בזמנים.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלמוג לנגרמן, תל אביב.
משוב: 19/05/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה בברז.
חוות דעת:
הגיע לתיקון נזילה מתחת לכיור מטבח. שם רובה ודבק בין השיש לקיר, החליף צינורית וגבה כמה מאות שקלים. לאחר 3 שבועות הופיעה נזילה, הוזמן שנית והחליף ברז חלוד ושוב שילמתי כמה מאות שקלים נוספים, הוא טען שאין אחריות על התיקון הקודם כי מדובר בנזילה חדשה. לאחר שבוע וחצי שוב חזרה הנזילה, הגיע לשים רובה שוב, הפעם לא גבה על כך תשלום.
איכות
5
מחיר
6
זמנים
10
יחס
9
7
כללי
גירסאות
צבי א. תל אביב.
אשרור: 18/05/2020
משוב: 24/02/2020
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דניאל ב. תל אביב.
משוב: 18/05/2020
תיאור השירות:
תיקון ברזים.
חוות דעת:
היה מקסים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אירית י. תל אביב.
משוב: 10/05/2020
חוות דעת:
היה ממש בסדר! אחלה!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
דניאלה בן, תל אביב.
משוב: 27/04/2020
חוות דעת:
היה אחלה!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 539 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק