מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ליאור
ציון כללי:
9.70
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.85
זמנים 9.70
מחיר 9.67
איכות 9.55
דירוג כללי 9.70
התפלגות

מחושב על 20 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
פטר ינוביץ', חולון.
אשרור: 20/12/2016
משוב: 15/11/2016
תיאור השירות:
החלפת כנף קדמי לרכב מסוג אופל קורסה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה שירות מצוין. אדיב. הזמין כנף חילופי אבל הספק שממנו הוא הזמין את החלק, פעמיים שלח לו חלק לא נכון. זה גרם לאיזשהו עיכוב שלא היה באשמתו. בסוף התיקון יצא יקר יותר אבל הוא ספג את הנזק והוא אמר שזה לא צריך להשפיע על העבודה. תודעת השירות שלו היא יוצאת מן הכלל. עבודה איכותית. איש נחמד. הכי חשוב לו שביעות רצון הלקוח שזה ראוי לציון. אני סופר מרוצה מהעבודה שהוא עשה. אני ממליץ עליו לכל מי שיזדקק לעבודות מסוג זה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
גדי נווה, חולון.
משוב: 22/01/2018
תיאור השירות:
החלפה וצביעת פגוש קדמי ברכב מחברת יונדאי, שנת 2012.
חוות דעת:
הוא היה מצוין בהחלט. הוא היה נחמד עמד בזמנים והכל היה יופי. המחיר היה סביר לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יאן ד, חולון.
משוב: 29/12/2017
תיאור השירות:
צביעת פגוש ברכב.
חוות דעת:
השירות היה בסדר. התאמת הצבע בין הפגוש לאוטו לא הייתה טובה והעבודה לא הייתה מוכנה בזמן שאמר. המחיר היה סביר לדעתי.
איכות
7
מחיר
8
זמנים
7
יחס
8
8
כללי
גירסאות
שיר שטיינברג, בת ים.
משוב: 17/09/2017
תיאור השירות:
עבודת פחחות וצבע בדלת של הרכב.
חוות דעת:
הוא היה נחמד מאד, הוא הסביר את מהלך העבודה ועמד בכל מה שאמר. הוא ביצע את העבודה מהר ולא לקח יותר מידי כסף, ככה שאני הייתי בשמיים :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל מוסייב, חולון.
משוב: 04/09/2017
תיאור השירות:
תיקון מכסה מנוע בעקבות תאונה קטנה, ברכב מסוג מזדה.
חוות דעת:
הם היו נחמדים ואדיבים, עמדו בזמנים ועשו עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניר צ. חולון.
אשרור: 25/04/2017
משוב: 16/02/2017
תיאור השירות:
תיקוני פחחות בטמבון למזדה 2.
חוות דעת:
הוא היה נחמד ונתן שירות טוב, גם עמד בזמנים.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
רונית עזרא, חולון.
משוב: 06/03/2017
תיאור השירות:
תיקון שתי דלתות כולל צבע ברכב סיטאורן סי4.
חוות דעת:
הוא היה מצוין. הייתי מרוצה מהעבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיל כהן-סבן, חולון.
משוב: 02/03/2017
תיאור השירות:
החלפת טמבון אחורי ברכב מיצובישי טייסון.
חוות דעת:
שירות מצויין. ליאור היה אחלה גבר, מאוד גמיש ושירותי. הסכים לחכות לי מעבר לשעות הפעילות של המוסך כדי שלא אצטרך לצאת מוקדם מדי מהעבודה. הטמבון החדש היה מוכן בתוך יומיים ובלי "הפתעות" במחיר. הכל היה בדיוק כפי שסיכמנו מראש.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
ליאורה שרון, חולון.
משוב: 14/08/2016
תיאור השירות:
תיקון מכסה מנוע ופנס קידמי לרכב יונאי I30
חוות דעת:
הוא בסדר גמור :) השירות היה טוב והתיקון היה טוב. בחור על הכיפאק, מחירים סבירים ועבודה מהירה. נתנו לו צק דחוי והוא לא הפקיד למרות שהגיע הפירעון כי לא קיבלתי עדיין את הכסף מחברת ביטוח.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ענת וקס, ראשון לציון.
משוב: 20/09/2018
תיאור השירות:
תיקוני פחחות ברכב מסוג יונדאי שנת 2014.
חוות דעת:
היה מצויין! עשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי קוש, ראשון לציון.
אשרור: 29/03/2017
משוב: 19/02/2017
תיאור השירות:
תיקון פגוש אחורי וטמבון שכלל עבודות צבע וחשמל.
חוות דעת:
הוא היה מצויין, נתן שירות אדיב ומקצועי.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי גרושקה, אזור.
אשרור: 21/03/2017
משוב: 11/01/2017
תיאור השירות:
החלפת פגוש קדמי, כנף ימנית ומראות צד ברכב מסוג יונדאי I20 שנת 2010.
חוות דעת:
שירות מעולה הוא הבטיח להזמין את החלקים מראש עוד לפני השמאות וכך היה. ביום התיקון החלקים כבר המתינו והרכב יצא מהתיקון באותו היום. הרכבת החלקים מדוייקת והצביעה טובה וחלקה.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידו אבידן, ירושלים.
משוב: 14/12/2016
תיאור השירות:
תיקון נזקי פחחות והחלפת מספר חלקים ברכב סוזוקי אלטו.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, הייתי מאד מרוצה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ענת בן דוד, מודיעין.
משוב: 13/09/2016
תיאור השירות:
תיקון מכסה מנוע לרכב מסוג מאזדה 6 לאחר תאונה.
חוות דעת:
הוא מצויין, אני ממליצה עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מורדי וצילה פרץ, אילת.
משוב: 14/08/2016
תיאור השירות:
תיקון חזית של רכב מסוג טויוטה קורולה בעקבות תאונה.
חוות דעת:
הוא מעולה, ממליצה עליו :) עשה עבודה חבל על הזמן. עשה הכל בזמן שקבענו וממש ממש מהר. עבודה ממש יפה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מישל אדרי, אשקלון.
משוב: 29/07/2016
תיאור השירות:
תיקון רכב פורד פוקוס לאחר תאונה.
חוות דעת:
הוא היה פשוט מקסים! הגעתי אליו לאחר תאונה והוא תיקן לי את הרכב. הייתה לי בעיה עם חברת הביטוח שלא הסכימה לשלם את כל הסכום של הטיפול ברכב- הוא ספג את זה ואמר לי לשלם חלק מהסכום ואת ההפרש לשלם במידה ולאחר תביעת חברת הביטוח אקבל. הוא פשוט מדהים, אין דברים כאלה:)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דויד ולנסי, קרית גת.
משוב: 27/09/2016
תיאור השירות:
תיקון דלתות ברכב מסוג ניסאן.
חוות דעת:
שירות מדהים! היחס שלהם חם, מפרגן וסבלני. הם בעלי אוזן קשבת- דפקו לי את 2 הדלתות והגעתי לחוץ כי האוטו עמד למכירה. ליאור הרגיע אותי ואמר שהכול יסתדר ושהאוטו יתוקן. עומד במילה שלו- אמר שיסדר את 2 הדלתות ושתוך יומיים האוטו יהיה מוכן ולאחר יום האוטו כבר היה מוכן כמו חדש! הוא גם החזיר לי את האוטו מצוחצח שזה + גדול. שירות חבל על הזמן, ממליץ מאד:)
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ש. א. קרית אונו.
משוב: 29/07/2016
תיאור השירות:
עבודות פחחות וצבע עבור רכב לאחר תאונה. הרכב מסוג סיאט איביזה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, ממש עשר מכל הבחינות :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
אשרור: 11/07/2017
משוב: 05/06/2017
תיאור השירות:
תיקון פחחות ברכב מסוג מרצדס מסחרית.
חוות דעת:
מבחינת שירות הוא היה מעולה, בחור נחמד מאד אבל מבחינת זמנים ואיכות העבודה לא יצאתי מרוצה ממנו. לקח לו הרבה זמן לתקן את הבעיה וגם הוא לא סיים כמו שצריך את העבודה. המחיר היה בסדר גמור.
איכות
7
מחיר
9
זמנים
7
יחס
9
8
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 29/07/2016
תיאור השירות:
תיקון רכב מסוג פולקסווגן לאחר תאונה.
חוות דעת:
הגעתי אליהם לתקן רכב לאחר תאונה. התרשמתי מהם לטובה! השירות שלהם ממש טוב:)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 20 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשפחח רכב רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות פחחות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק