מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלכס
ציון כללי:
9.89
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.94
זמנים 9.94
מחיר 9.80
איכות 9.92
דירוג כללי 9.89
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
עופר שפירא, חולון.
משוב: 07/10/2019
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה מסוג אלקטרולוקס ותיקון שעון בתנור.
חוות דעת:
אלכס היה מעולה ממש! מקצועי מאוד ואדיב, פשוט חבל על הזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
מיכל מזגאוקר, חולון.
משוב: 22/09/2019
תיאור השירות:
החלפת תרמוסטט בתנור.
חוות דעת:
הוא היה מושלם! הוא עשה עבודה טובה, הוא לא הלך לפני שהוא החזיר הכל למקום, ניקה אחריו, בדק הכל, נתן יחס מעולה הוא באמת היה מושלם בהכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוליה וולך, חולון.
אשרור: 17/08/2019
משוב: 01/05/2019
תיאור השירות:
תיקון תנור אפיה שכלל החלפת גוף חימום מקצר.
חוות דעת:
אלכס מאוד אדיב, מקצועי והוגן. היה זמין, הגיע, טיפל בבעיה ואף הפעיל את התנור למשך 40 דקות כדי לוודא שהכל תקין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רונן פרסתאי, חולון.
משוב: 23/06/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום של הטורבו בתנור BOSCH.
חוות דעת:
הכל היה בסדר גמור, השירות, היחס והמחיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמי שביט, חולון.
משוב: 07/03/2019
תיאור השירות:
איתור תקלה בתנור אפיה של חברת דה דיטריך - De Dietrich.
חוות דעת:
נתן שירות מעולה! בן אדם ממש נחמד, עשה עבודה מצוינת, מאוד נהנתי מהיחס, מהשירות, הוא ישר, הגון, בסוף לא תיקן את הבעיה כי החלטתי לקנות חדש, אבל היה מצוין ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוליה קופר, בת ים.
אשרור: 06/03/2019
משוב: 02/01/2019
תיאור השירות:
תיקון תנור אפייה של חברת Teka.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! היה מקצועי, הגיע בזמן והמחיר שלו היה סבבה לדעתי. עשה עבודה מעולה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נטלי אסייג, בת ים.
אשרור: 24/02/2019
משוב: 25/11/2018
תיאור השירות:
תיקון של תנור אפיה.
חוות דעת:
אלוף ברמות! היה אצלנו מלא שעות ונתן מעצמו מעל ומעבר ואף אבטיח לחזור במידה ויש תקלה. מבחינתי הוא עשר בכל הפרמטרים, פשוט מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלומי שמש, חולון.
אשרור: 14/02/2019
משוב: 16/12/2018
תיאור השירות:
תיקון תנור חשמלי שכלל החלפת גוף חימום.
חוות דעת:
אלכס נתן שירות מעולה. הוא הגיע בזמן ועשה הכל כמו שצריך. מגיע לו עשר בכל הפרמטרים ואני ממליץ עליו בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אירמה אקרמן, בת ים.
אשרור: 01/02/2019
משוב: 01/11/2018
תיאור השירות:
תיקון תקלה בתנור אפייה.
חוות דעת:
הוא היה מדהים! אין לי מילים, אדם מקצועי ברמות והייתי מאוד מרוצה. פשוט מספר 1.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רינה אש, בת ים.
משוב: 15/01/2019
תיאור השירות:
בדיקת תנור אפייה של חברת בקו.
חוות דעת:
דיברתי עם כמה טכנאים ואף אחד לא היה יכול לבוא באותו יום ואלכס הגיע תוך שעה, נתן שירות מהיר, טיפל, בדק וראה מה הבעיה. הוא אמר שזה שום דבר רציני ופעם הבאה להוציא ולהחזיר לחשמל. הוא אמר שאם זה יקרה שוב אפשר לפתור את זה בטלפון ושנתקשר. ממש מדהים ומעולה. מגיע לו בהכל עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 405 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק