מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
חיים
ציון כללי:
9.84
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.92
זמנים 9.93
מחיר 9.64
איכות 9.88
דירוג כללי 9.84
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אסף מ. ראשון לציון.
משוב: 06/06/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר במקרר.
חוות דעת:
חיים היה בסדר גמור. הוא עבד טוב ומהר, בדק ביסודיות מאיפה מגיע הקצר וסידר את כל מה שצריך. המחיר היה סביר ואין לי טענות :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
שי בן גיגי, ראשון לציון.
משוב: 25/02/2019
תיאור השירות:
תיקון בעיה בשעון של דוד חשמל.
חוות דעת:
בחור נחמד וחברמן. הוא בא מהר, בדק הכל, פירט מה האפשרויות שיש לי, ביצע עבודה מעולה ואני ממש מרוצה!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
10
כללי
גירסאות
דוד אברהמי, ראשון לציון.
משוב: 14/01/2019
תיאור השירות:
בדיקת שקעים.
חוות דעת:
השירות שלו היה מעולה. הוא מקצועי, נחמד, שירותי ויודע להסביר כמו שצריך. בנוסף, הוא הגיע בזמן ואפילו התקשר לפני כדי להקדים קצת. הוא ממש אחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידו זילברברג, ראשון לציון.
משוב: 28/11/2018
תיאור השירות:
החלפת מפסק של דוד חשמל.
חוות דעת:
היה מעולה! הוא הגיע מהר והיה ממש הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עינת שמואלי, ראשון לציון.
אשרור: 25/09/2018
משוב: 16/08/2018
תיאור השירות:
תיקון תקלה בדוד חשמל שקיצר והתקנת שעון לדוד.
חוות דעת:
הוא היה מדהים, פשוט בחור זהב! אם הייתה לי בת הייתי מכירה לו אותה. הוא תיקן את הבעיה בתשלום יחסית סביר לדעתי. הכל היה במהירות והוא הגיע בשישי על הבוקר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מלכה שמעיה, ראשון לציון.
אשרור: 25/09/2018
משוב: 30/07/2018
תיאור השירות:
יעוץ טלפוני-בעיה בלוח חשמל.
חוות דעת:
הוא היה ממש נחמד! הסביר לי צעד צעד מה לעשות, מה הבעיה ואיך לסדר הכל. בחור על הכייפק!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ראובן דנון, ראשון לציון.
אשרור: 14/08/2018
משוב: 20/06/2018
חוות דעת:
היה נהדר! הגיע מהר יותר ממה שאמור היה להגיע, אמין מאוד, עלה על התקלה מהר מאוד ולא חייב על החלקים למעט מה שאני ביקשתי להחליף.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דורון ד. ראשון לציון.
אשרור: 27/07/2018
משוב: 04/06/2018
תיאור השירות:
חיבור שני גופי תאורה בסלון וחדר השינה.
חוות דעת:
איש נהדר, מקצועי, לבבי ואיש שיחה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי סהר, ראשון לציון.
משוב: 22/07/2018
תיאור השירות:
התקנה של מכשיר טיימרר לדוד.
חוות דעת:
הוא פשוט סוף הדרך. באמת לא נתקלתי בהרבה חשמלאים כאלה. אם אפשר לתת יותר מ10 הייתי נותן לו. בעל מקצוע הוגן, אדיב, מקצועי ועובד בצורה מהירה ויעילה. ממש מומלץ בחום, בחור נכס!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מרינה זרומין, ראשון לציון.
משוב: 17/07/2018
תיאור השירות:
הרמת פיוז בלוח חשמל.
חוות דעת:
הייתה לנו בעיה בכמה שקעים בעקבות קצר, הוא הרים את הפיוזים בלוח חשמל וכך הבעיה נפתרה. הוא היה נחמד אבל הייתי מצפה שאם הבעיה כל כך פשוטה שיסביר לי בטלפון לנסות לבד.
8
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 536 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק