מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
חיים
ציון כללי:
9.78
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.82
זמנים 9.86
מחיר 9.50
איכות 9.80
דירוג כללי 9.78
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
סיון גרוס, תל אביב.
משוב: 10/09/2019
תיאור השירות:
התקנת דוד שמש מחברת נמרוד.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. הוא הגיע מהר, בשעה שרציתי, עשה עבודה עצמאית ומהירה והמחיר היה יחסית טוב.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור
שלומי חסנוב, תל אביב.
משוב: 03/09/2019
תיאור השירות:
ניקוי דוד שמש.
חוות דעת:
הוא בחור טוב ואמין, היה על הכיפאק. הכל עשר, יש לי רק מילים טובות להגיד עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דורון גולדוסר, תל אביב.
משוב: 02/09/2019
תיאור השירות:
התקנת דוד שמש בעל נפח של 150 ל'.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, נחמד מאוד, נראה מקצועי עד כמה שאני מבינה. הוא בא בזמן וגם סיים את העבודה בזמן.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גידי נ. תל אביב.
משוב: 28/08/2019
תיאור השירות:
בדיקת דוד.
חוות דעת:
דיירת בדירה שכורה שבבעלותי התלוננה שאין מים חמים בדוד. הגיע כמו שעון שוויצרי יום למחרת. בדק את הדוד, הצנרת ולא מצא שום בעיה. היה ממש אחלה. והוא גם חשמלאי מוסמך! גם דייקן. גם מקצוען. גם אדיב. וכל זה במחיר ממש הוגן. ממליץ עליו בלב שלם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דני צידוני, תל אביב.
אשרור: 11/08/2019
משוב: 11/06/2019
תיאור השירות:
תיקון של צינור גומי עם חור ממנו דלפו מים.
חוות דעת:
חיים הגיע אליי ביום שישי בהתראה קצרה וטיפל בזריזות בצינור הפגום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חיותה שומן, תל אביב.
משוב: 21/07/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז לחץ בדוד שמש.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. אני מרוצה מהיחס שלו, המחיר והמהירות. הוא הגיע בזמן ואני אזמין אותו שוב אם אצטרך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רותם נ. תל אביב.
משוב: 10/07/2019
תיאור השירות:
התקנת דוד שמש.
חוות דעת:
הגיע מהר מאוד על אף השעה המאוחרת וניסה למצוא קודם פתרון שלא יצריך את החלפת הדוד. היה מקסים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איילת רון, תל אביב.
משוב: 07/07/2019
תיאור השירות:
החלפת מתג של דוד.
חוות דעת:
הוא היה בסדר, היה ממש נחמד והגיע מהר, תוך פחות משעה! המחיר היה סביר ואני מרוצה!
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיל פריצמן, תל אביב.
משוב: 02/07/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בדוד משולב.
חוות דעת:
חיים היה נחמד מאוד, עלה על התקלה תוך חמש דקות ופתר אותה. אני ממש מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכאל ס. תל אביב.
אשרור: 18/06/2019
משוב: 19/04/2019
תיאור השירות:
החלפת תרמוסטט בדוד.
חוות דעת:
הגיע ביום שישי בבוקר תוך כמה שעות מרגע שפניתי אליו ותיאם איתי הגעה לפני. גילה מהר שהבעיה היא התרמוסטט והחליף, יומיים לאחר מכן התקלקל התרמוסטט שוב, חיים כמובן לקח על זה אחריות הוגיע באותו יום להחליף אותו שוב. לקח מחיר סביר, היה אחלה והגון!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 569 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק