מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אדי
ציון כללי:
9.14
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.36
זמנים 9.44
מחיר 8.93
איכות 9.54
דירוג כללי 9.14
התפלגות

מחושב על 28 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
שמוליק רד, פתח תקווה.
משוב: 25/05/2017
תיאור השירות:
טיפול שנתי, החלפת פילטר ושמן לרכב מאזדה 3 2009.
חוות דעת:
הוא היה בסדר מבחינת יחס - לא דיברתי איתו יותר מידיי,לדעתי המחיר היה מאוד יקר , לא שווה את זמן העבודה שעבד.
מחיר
3
זמנים
8
יחס
8
5
כללי
גירסאות
סגור
חנן ברמן, פתח תקווה.
אשרור: 01/07/2018
משוב: 11/03/2018
תיאור השירות:
תיקון מנגנון של הרמת השמשה הימנית ברכב מסוג פז'ו 207 שנת 2009.
חוות דעת:
מצויין! הם היו נחמדים, אדיבים והכל היה בסדר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
אילן קויפמן, פתח תקווה.
משוב: 27/08/2017
תיאור השירות:
טיפול שנתי לקראת טסט ברכב מסוג סוזקי.
חוות דעת:
הם היו זמינים, נחמדים ואדיבים מאד. המחיר היה סביר. הוא אודה בזה שלקח לו יותר מידי זמן לסיים את העבודה. אבל הם היו בסדר גמור.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אילה ח. פתח תקווה.
משוב: 23/04/2017
תיאור השירות:
טיפול 50 אלף.
חוות דעת:
היה ממש בסדר גמור!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל ש. פתח תקווה.
משוב: 04/04/2017
תיאור השירות:
בדיקת רכב יונדאי i30 cw, שנת 2011.
חוות דעת:
היה אחלה! הם היו מאוד אדיבים ונתנו שירות טוב, באנו אליהם אחרי בדיקה במכון לרישוי ובדיקה לקניית רכב חדש, ביקשנו מהם שיבדקו ויתקנו מה שצריך, יצא שבמכון ההוא סתם הלחיצו. החבר'ה של המוסך עשו בדיקה ומצאו שאין שום דבר והיו הוגנים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אילן גל, פתח תקווה.
אשרור: 21/03/2017
משוב: 15/12/2016
תיאור השירות:
טיפול 45,000.
חוות דעת:
השירות היה טוב, היחס אדיב מאוד והמחיר סביר בהחלט.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שירלי כהן, פתח תקווה.
אשרור: 08/03/2017
משוב: 15/02/2017
תיאור השירות:
החלפת 2 צלחות קדמיות,החלפת 2 ציריות בלם קידמי וברקסים קדמיים , רפידה קדמית, נעל אחורית ודרמים אחוריים ברכב מסוג יונדאי אקסנט שנת 2005.
חוות דעת:
הם היו מצוינים מבחינת השירות והיחס. אני מאוד מאוד מרוצה ואני אמשיך ללכת אליהם. הם נותנים הרגשה שאפשר לסמוך עליהם ואני סומכת עליהם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שחר דן, פתח תקווה.
משוב: 21/02/2017
תיאור השירות:
החלפת בלמים לרכב מסוג יונדאי i20.
חוות דעת:
הם היו ממש טובים. היו מאוד מקצועיים, אני עד עכשיו הייתי מטפל במוסך מרכזי וזה פעם ראשונה אמרתי שאני אנסה ללכת למוסך אחר והייתי מאוד מרוצה, אני מאוד מרוצה. גם המחיר שלהם היה טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
איתי ב. פתח תקווה.
משוב: 15/02/2017
תיאור השירות:
החלפת שסתום בעקבות נזילת שמן, מילוי שמן וניקוי מנוע.
חוות דעת:
הם היו מקצועיים. סך הכל הייתי מאוד מרוצה ונראה לי שהם היו מקצועיים.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
רותם שוורצנברג, פתח תקווה.
משוב: 06/02/2017
תיאור השירות:
טיפול 75 אלף והחלפת ברקסים ברכב מסוג שברלוט, שנת 2012.
חוות דעת:
השירות היה מצויין, הוא היה מקצועי ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 28 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק