מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אדיר
ציון כללי:
9.52
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.59
זמנים 9.81
מחיר 9.26
איכות 9.44
דירוג כללי 9.52
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
דני שמש, פתח תקווה.
משוב: 29/05/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני ללא עלות לגבי ריח לא טוב במזגן רצפתי ישן.
חוות דעת:
הוא אמר לנו שזה כנראה עובש ולנסות לשים על הרדיאטור של המזגן חומר נגד עובש. מבחינת שירות הוא 10 מבחינתי.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
נטע לי מ. גבעת שמואל.
אשרור: 20/11/2018
משוב: 18/10/2018
תיאור השירות:
פירוק והרכבת מזגן של חברת טורנדו 2 כ"ס כולל שטיפת בריכה פנימית.
חוות דעת:
שירות פחות או יותר בסדר. היה קצת בעייתי לדעתי מבחינת העניין הכספי, הוא אמר מחיר מסוים מראש ובפועל המחיר היה גבוה יותר. אם הייתי יודעת מראש שזה המחיר יכול להיות שלא הייתי מעבירה את המזגן. מההבנה שלי לא היו דברים שהוא לא ידע מראש לכן הופתעתי מהמחיר. מבחינת המקצועיות אני מתרשמת שעשה עבודה טובה.
איכות
9
מחיר
7
זמנים
10
יחס
9
8
כללי
גירסאות
אסף מימון, פתח תקווה.
משוב: 02/10/2018
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד, היה מצויין ממש!
איכות
8
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתן קריב, גבעת שמואל.
משוב: 22/05/2018
חוות דעת:
היה בסדר גמור, והשירות מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מירב יעקובסון, פתח תקווה.
משוב: 14/11/2017
תיאור השירות:
פירוק והתקנה של מזגן עילי 2 כוח סוס מחברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, יעיל וזריז, בדק לי את המחירים והסביר לי מה ואיך נעשה. ברגע שסיכמנו על העבודה הוא הגיע ותוך שעה הכל נגמר, הוא היה בחור טוב, מאוד נחמד וחייכן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שחר ש. פתח תקווה.
משוב: 30/10/2017
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנוגע לתריס מקולקל של מזגן חברת אלקטרה רגיל.
חוות דעת:
הוא אמר לי לבדוק את הקירור, שלח אותי לראות את המנוע של המזגן ועוד דברים כאלה ובסוף החליט שיש בעיה עם התריס עצמו ואכן סידרתי אותו וזה עבד. הוא היה סבלני ובטח מקצועי. הוא אמר לי שלפני שהוא מגיע הוא קודם מברר בטלפון אם יש צורך שהוא יבוא. באמת כל הכבוד לו.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי זנזורי, רמת גן.
משוב: 01/10/2017
תיאור השירות:
תיקון 2 מזגנים עיליים של חברת אלקטרה ו2 מזגנים עיליים של חברת תדיראן.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הכל מעולה. היה מעולה. הוא היה נחמד ואדיב מאוד. אין לי מילה רעה עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלכסנדר פוילאקוב, פתח תקווה.
משוב: 28/09/2017
תיאור השירות:
תיקון מזגן אחד כוח סוס של חברת טורנדו, כלל החלפת קבל של המדחס ומילוי גז.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. הסביר מה הוא עושה ועמד בזמנים.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
צביקה מ פישמן, פתח תקווה.
אשרור: 30/08/2017
משוב: 30/06/2017
תיאור השירות:
החלפת מזגן 2.5 כ"ס.
חוות דעת:
כל השירות היה עשר! מקצוען בעל יושרה במחירים סבירים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאור ס, פתח תקווה.
משוב: 27/08/2017
תיאור השירות:
החלפת כרטיס אלקטרוני במזגן עלי של חברת טורנדו.
חוות דעת:
מרוצים מאד מהתיקון. מגיע לו עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 382 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק