מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אדיר
ציון כללי:
9.53
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.60
זמנים 9.82
מחיר 9.27
איכות 9.45
דירוג כללי 9.53
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
שׁלמה לזמי, חולון.
משוב: 11/09/2019
חוות דעת:
הכל היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אילן אברהם, בת ים.
משוב: 26/08/2019
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן עילי ותיקון מזגן עילי נוסף 1 כ"ס.
חוות דעת:
אדיר נתן שירות מעולה. הוא הגיע בזמן, מצא את הבעיה מהר מאוד וסידר אותה. אני מבסוט עליו, בהחלט מומלץ!.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי מזרחי, בת ים.
משוב: 11/08/2019
תיאור השירות:
תיקון שני מזגנים.
חוות דעת:
הוא מקצועי מאוד, נחמד וישר. ניגש ישר לבעיה בלי למרוח זמן. ממליץ מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טליה שוילי, בת ים.
משוב: 07/08/2019
תיאור השירות:
החלפת חלק שמפעיל את המדחס במזגן.
חוות דעת:
הוא הגיע אלינו ונתן שירות ממש טוב, הוא היה אחלה. אני חושבת שהוא היה מקצועי, המזגן עובד עכשיו.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זאב גלר, חולון.
משוב: 30/07/2019
תיאור השירות:
התקנה של מזגן עילי מחברת סמסונג.
חוות דעת:
הוא בסדר. הוא השתדל לעשות את מה שצריך למרות שזו הייתה עבודה קשה מאוד. הוא התאמץ, הגיע יום למחרת והתקין את המזגן.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יהודה אשר, חולון.
משוב: 21/07/2019
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן עילי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
אני מרוצה ממנו, הוא היה בסדר גמור. הכל עובד ואני מקווה שאכן כך יימשך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סיוון אדלשטיין, חולון.
משוב: 19/07/2019
תיאור השירות:
חציבה בקיר והחלפת צינור מבודד.
חוות דעת:
השירות היה מעולה, אדיר היה נראה ממש מקצועי, עלה על התקלה במהירות, עשה עבודה טובה בצורה מסודרת ונקייה אך המחיר היה קצת יקר לטעמי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעל טל, חולון.
משוב: 14/07/2019
תיאור השירות:
פירוק מזגן ישן.
חוות דעת:
היה מעולה, הוא עשה עבודה מהירה, נקיה ומקצועית. אפילו עזר לנו להוריד את המזגן לאוטו אחרי שסיים. אני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דורית גרוס, חולון.
משוב: 13/06/2019
תיאור השירות:
החלפה של לוח פיקוד למזגן עילי 3 כ"ס.
חוות דעת:
הוא היה נהדר, אנושי מאוד. הגיע בזמן עשה עבודה מקצועית. המחיר שהוא גבה היה מעט יקר לטעמי אבל חוץ מזה הכל היה בסדר.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל גורמן, חולון.
משוב: 12/06/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן של חברת טדיראן כולל פירוק והרכבת מזגן קיים.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, לקח מחיר הוגן ופתר את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 383 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק