מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אדיר
ציון כללי:
9.65
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.67
זמנים 9.85
מחיר 9.37
איכות 9.55
דירוג כללי 9.65
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
דורית גרוס, חולון.
משוב: 13/06/2019
תיאור השירות:
החלפה של לוח פיקוד למזגן עילי 3 כ"ס.
חוות דעת:
הוא היה נהדר, אנושי מאוד. הגיע בזמן עשה עבודה מקצועית. המחיר שהוא גבה היה מעט יקר לטעמי אבל חוץ מזה הכל היה בסדר.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
טל גורמן, חולון.
משוב: 12/06/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן של חברת טדיראן כולל פירוק והרכבת מזגן קיים.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, לקח מחיר הוגן ופתר את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ענת ויינברג, חולון.
משוב: 10/06/2019
תיאור השירות:
ניסיון לתיקון טפטוף במזגן.
חוות דעת:
הוא היה מאוד נעים, הוא ניסה לתקן אבל אמר שהמזגן ישן מדי אז אי אפשר לתקן.
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
אדווה לויה, בת ים.
משוב: 06/06/2019
תיאור השירות:
תיקן נזילה במזגן של חברת אלקטרה+ הרכבת אמבט למזגן.
חוות דעת:
הוא נתן שירות מצוין ומהיר. זה היה יום שיש וכבר באותו היום הוא סיים את העבודה. הוא עשה הכל כמו שצריך אך לדעתי המחיר היה יקר.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמואל נ. בת ים.
אשרור: 05/06/2019
משוב: 06/03/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן 2 כ"ס של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הבחור עבד כמו שצריך, ניקה אחריו ותיקן את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תומר ב. חולון.
משוב: 02/06/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דימה פלגמן, חולון.
משוב: 02/06/2019
תיאור השירות:
בדיקת מזגן רגיל של חברת תדיראן 1 כוח סוס.
חוות דעת:
בחור נחמד רק המחירים קצת לא נכונים לדעתי בואו נגיד ככה, חוץ מזה הוא בסדר סך הכל, אבל על כל פיפס שנשמתי לקח כסף.
איכות
9
מחיר
5
זמנים
10
יחס
8
8
כללי
גירסאות
יעל קינר, חולון.
משוב: 18/02/2019
תיאור השירות:
בדיקה של מזגן מיני מרכזי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה מאוד אדיב ונעים. ראו שהוא משקיע מחשבה ורצון, בדק שוב ולא ויתר עד שהגיע למסקנה שהתקלה לא במזגן. אחריו הגיע חשמלאי ממידרג שפתר את הבעיה והם אפילו היו בקשר טלפוני ביניהם לטובת פתרון הבעיה שלי!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אודליה גיזנבורג, חולון.
משוב: 03/02/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן 1.25 כ"ס של חברת תדיראן.
חוות דעת:
היה יוצא מן הכלל! הוא היה מאוד מקצועי, הוא הגיע ביום שישי על הבוקר ועשה את העבודה ביעילות ובמהירות והתעקש לנקות אחריו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דודו וויס, חולון.
אשרור: 30/11/2018
משוב: 16/09/2018
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן של חברת טורנדו.
חוות דעת:
הוא בסדר גמור, הגיע בזמן והכל היה בסדר. ידע מה הוא עושה אבל לדעתי לא היה הכי מקצועי.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 362 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק