מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אדיר
ציון כללי:
9.74
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.79
זמנים 9.86
מחיר 9.61
איכות 9.67
דירוג כללי 9.74
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
שלומי צ. תל אביב.
אשרור: 20/05/2019
משוב: 08/04/2019
תיאור השירות:
החלפת משאבה וניקוי מזגן.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אניב ברוקנר, תל אביב.
משוב: 19/05/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה.
חוות דעת:
מאד פרקטי! תיקן נזילה שרבים "תיקנו" לפניו ללא הצלחה. היה אמין, אדיב, מקצועי והשקיע המון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלון ברקמן, תל אביב.
משוב: 19/05/2019
תיאור השירות:
תיקון דליפה שהייתה במזגן המרכזי הישן.
חוות דעת:
אדיר היה אדיר מהרגע הראשון. אדיב, נחמד, מפרט בדיוק ומסביר מה הבעיה. התקשרתי אליו כי ראיתי שיש לו מאות המלצות פה באתר. היה ממש הוגן.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמרי נבריסקי, תל אביב.
אשרור: 17/05/2019
משוב: 18/03/2019
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שגיא אשין, תל אביב.
משוב: 16/05/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן מרכזי.
חוות דעת:
היה מעולה! הגיע בזמן, איתר את הבעיה במהירות, תיקן וגבה מחיר הוגן ביותר, מומלץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ירין וקנין, תל אביב.
משוב: 13/05/2019
תיאור השירות:
יעוץ טלפוני בעיה במזגן.
חוות דעת:
התקשרתי כדי להזמין אותו, הוא הסביר ואמר שכדאי לי לבצע כמה פעולות שאולי יפתרו את הבעיה ובאמת דרך הטלפון הוא הסביר לי מה לעשות והמזגן עובד. הוא ממש אחלה גבר, אמין ומקצועי.
איכות
10
מחיר
-
זמנים
-
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל בן צבי זומר, תל אביב.
משוב: 07/05/2019
תיאור השירות:
החלפת שלט למזגן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
אדיר ייעץ לי בטלפון איך להפעיל את המזגן בלי השלט כדי לחסוך ביקור ותשלום. בסוף זה לא עבד אז הוא הגיע והחליף לי את השלט. אני מאוד מרוצה ממנו, הוא עזר לי מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לירן לוינוביץ, תל אביב.
משוב: 05/05/2019
תיאור השירות:
אספקה והתקנת שלושה מזגנים רגילים של חברת תדיראן.
חוות דעת:
אני ממש מרוצה ממנו מכל הבחינות! בהכל היה ממש עשר! הגיע בזמן, לקח מחיר הוגן ועשה עבודה נקיה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אוהד מ. תל אביב.
משוב: 02/05/2019
תיאור השירות:
העברת כבל חשמל של המזגן וטיפול בבעיית נזילה.
חוות דעת:
אדיר הוא בעל מקצוע הגון, ישר ומקצועי. הגיע אלי לדירה תוך שעה וטיפל בבעיה בצורה הכי טובה שאפשר. אני ממליץ עליו לכל אחד שמחפש טכנאי מזגנים! הייתי מרוצה מהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל ח. תל אביב.
משוב: 08/04/2019
תיאור השירות:
התקנת 2 מזגנים של Familyline, פירוק מזגן ישן וקדיחת חוט חשמל.
חוות דעת:
קודם כל לפי השיחה איתו לפני, כל מה שקבענו היה בזמן. הוא היה מאוד הוגן, הסביר לי לגבי כל חברה מה היתרונות והחסרונות, ולאו דווקא המליץ לי על המזגן היותר יקר, אלא לפי הצרכים שלי. כשהוא בא הוא עשה לי כמה אקסטרות ללא תוספת תשלום, עבד יעיל, מהיר ונקי, זו הייתה אחת החוויות הטובות שהיו לי עם בעל מקצוע! הוא בא עם עוד עובד, הייתי בבית ולא הרגשתי כלום, הוא מותק, ישר ונעים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 338 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק