מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אדיר
ציון כללי:
9.54
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.62
זמנים 9.88
מחיר 9.24
איכות 9.45
דירוג כללי 9.54
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
נעה ו. תל אביב.
משוב: 19/03/2020
תיאור השירות:
פירוק מזגן ישן והתקנת חדש.
חוות דעת:
היה מצוין! אדיר היה אדיב לאורך כל הדרך החל מהצעת המחיר ועד לסיום העבודה. הגיע בשעה המתוכננת עם עובד נוסף, עזרו לי בעוד בעיה שלא הייתה חלק מהעבודה והשאירו סביבה נקייה ומסודרת. תודה רבה, ממליצה בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ארז שיר, תל אביב.
משוב: 03/03/2020
תיאור השירות:
תיקון מזגן מפוצל של חברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא היה בסדר, הייתי צריך מישהו זמין שיגיע, הוא הגיע באותו יום, נתן מחיר הוגן והכול היה בסדר.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
איתי עזיה, תל אביב.
משוב: 23/02/2020
תיאור השירות:
פירוק מזגן עילי.
חוות דעת:
הוא היה על הכיפאק, הכל עבר בקלות בלי בעיות, לא הייתי בזמן העבודה אבל שדיברנו בטלפון הוא היה אחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידו ו. תל אביב.
משוב: 14/02/2020
חוות דעת:
באופן כללי היינו מאוד מרוצים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נדב א. תל אביב.
משוב: 28/01/2020
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן 1.5 כוח סוס.
חוות דעת:
אדיר היה בסדר גמור! עשה עבודה טובה, עמד בזמנים ולקח מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בועז רינר, תל אביב.
משוב: 21/01/2020
תיאור השירות:
תיקון בעיה חשמלית במזגן של חברת אלקטרה שכלל החלפת כבלים בתעלות
חוות דעת:
הוא היה סבבה. עבד מאוד קשה במשך כמה שעות, לא הצליח למצוא את הבעיה וגבה עבור ביקור בלבד. לאחר מכן הגיע שוב, גילה שזו בעיה חשמלית ותיקן אותה.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אדם ינגר, תל אביב.
משוב: 09/01/2020
תיאור השירות:
תיקון מדחס שלא עבד.
חוות דעת:
היה מעולה! המדחס היה תקול ולאחר החלפת הקבלים שלא עבדה המשיך לחפש את מקור הבעיה והחלפת החוטים בכניסה למדחס סידרה את התקלה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דן חיון, תל אביב.
משוב: 07/01/2020
תיאור השירות:
בדיקה ותיקון מזגן.
חוות דעת:
היה מעולה! הייתי מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אוהד מ. תל אביב.
אשרור: 23/12/2019
משוב: 28/11/2019
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן מרכזי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הכל היה מעולה, היה נחמד והגיע בזמן. אפשר לסמוך עליו ונותן שירות טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בתשבע שטוסר, תל אביב.
אשרור: 20/12/2019
משוב: 12/08/2019
תיאור השירות:
תיקון קבל במזגן מיני מרכזי של חברת תדיראן.
חוות דעת:
תוך 10 דק' תיקן את המזגן לאחר שכבר שלושה ימים חיפשתי טכנאי. הוא התקשר אלי מיוזמתו וגבה מחיר זול ביותר! משהו משהו. לגמרי יצא צדיק! שינה לי את היחס לטכנאים- הוא מאד ריגש אותי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 407 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק