מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אדיר
ציון כללי:
9.55
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.56
זמנים 9.82
מחיר 9.27
איכות 9.45
דירוג כללי 9.55
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
שגיא אשין, תל אביב.
אשרור: 19/07/2019
משוב: 16/05/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן מרכזי.
חוות דעת:
היה מעולה! הגיע בזמן, איתר את הבעיה במהירות, תיקן וגבה מחיר הוגן ביותר, מומלץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אוהד מ. תל אביב.
אשרור: 01/07/2019
משוב: 02/05/2019
תיאור השירות:
העברת כבל חשמל של המזגן וטיפול בבעיית נזילה.
חוות דעת:
אדיר הוא בעל מקצוע הגון, ישר ומקצועי. הגיע אלי לדירה תוך שעה וטיפל בבעיה בצורה הכי טובה שאפשר. אני ממליץ עליו לכל אחד שמחפש טכנאי מזגנים! הייתי מרוצה מהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעל לוי, תל אביב.
משוב: 27/06/2019
תיאור השירות:
החלפת קונדקטור למזגן מיני מרכזי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
לא הייתי מרוצה מהשירות והיחס האישי. הוא שם לי חלק ישן ולא תקין, המזגן עבד חלקית עד ששבת לגמרי. הוא חזר אליי שלוש פעמים לנסות לתקן אבל לא תוקנה התקלה. בסופו של דבר הזמנתי טכנאי אחר והוא פשוט שם חלק תקין והבעייה נפתרה מיד.
איכות
0
מחיר
0
זמנים
9
יחס
0
0
כללי
גירסאות
רותם בן גויה, תל אביב.
משוב: 23/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן עילי אלקטרה שכלל החלפת לוח בקרה, ובדיקה של מזגן עילי אחר.
חוות דעת:
היה אחלה! היה מקצועי ונחמד. המזגן השני היה כבר גמור אז לא היה מה לתקן בו.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גבריאלה לוי, תל אביב.
משוב: 18/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שחר לוי, תל אביב.
משוב: 17/06/2019
תיאור השירות:
אספקת שלט של מזגן.
חוות דעת:
הגיע אלי לתקן מזגן שלא עבד והבין שהתקלה היא בשלט אז קניתי ממנו שלט חדש. לדעתי המחיר גבוה מאוד.
איכות
8
מחיר
5
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
דניאל ליכטנשטיין, תל אביב.
משוב: 16/06/2019
תיאור השירות:
בדיקת נזילה, ניקוי אמבטיות והגבהת צינור הניקוז.
חוות דעת:
הוא היה מאד שירותי ובעיקר זמין. מאד מומלץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאורה פלורנטין, תל אביב.
משוב: 16/06/2019
תיאור השירות:
בדיקה ומילוי גז במזגן של חברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא הסביר לי בסבלנות ולפרטי פרטים מה בעיה ומה כדאי לעשות, היה אחלה, הכל עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רועי זייפרט, תל אביב.
משוב: 16/06/2019
תיאור השירות:
החלפת לוח פיקוד במזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
שירות מעולה. אדיר מקצועי ואדיב.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יהודית ש. תל אביב.
משוב: 12/06/2019
תיאור השירות:
אספקה של מזגן Family F-16 BIO והתקנתו.
חוות דעת:
מדהימים! שניהם, גם אדיר וגם המזגן! ביקשתי מזגן 1.25 כ"ס, הכי שקט שקיים היום בשוק, ואדיר ציין את המזגן הזה. במהלך העבודה הוא גילה רגישות רבה לשמירה על הדברים שמסביב, והתחשבות באסתטיקה. תנאי ההתקנה היו קשים מהרגיל, ולמרות שאינני מבינה בטכנאות מזגנים התרשמתי כי הוא מקצוען מעולה. לא עשיתי סקר שוק ואין לי מושג לגבי המחיר, אבל אני מרגישה כי הסכום שביקש מגיע לו בהחלט. במבחן התוצאה - המזגן בכלל לא משמיע רעש והפתרונות שקיבלתי אלגנטיים ביותר. כל הציונים שנתתי נכונים, גם אם לא פירטתי. אדיר - כשמו כן הוא!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 365 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק