מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יוחאי
ציון כללי:
9.85
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.90
זמנים 9.96
מחיר 9.81
איכות 9.90
דירוג כללי 9.85
התפלגות

מחושב על 71 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
משה פ. חיפה.
אשרור: 13/10/2019
משוב: 12/08/2019
תיאור השירות:
הדברה נגד עכברים בדירת 4 חדרים.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! עבודה מקצועית, דייק בהגעה, אדיב, מסביר פנים ולקח מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
בועז בן נחום, חיפה.
משוב: 11/10/2019
תיאור השירות:
הדברה נגד חולדות.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא נתן יחס טוב. הגיע מהר ועשה עבודה מקצועית, ממש כמו שצריך. לקח מחיר הוגן לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
יעל ב. חיפה.
אשרור: 06/10/2019
משוב: 28/07/2019
תיאור השירות:
הדברה נגד פרעושים בדירת בת חמישה חדרים.
חוות דעת:
הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש! הוא הגיע בזמן, הסביר הכל והדביר את הפרעושים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אוהד גזית, חיפה.
משוב: 25/09/2019
תיאור השירות:
הדברה נגד נמלים וחרקים בדירת 4 חדרים.
חוות דעת:
העובד שלו היה ולא הוא, אבל הכל עבר חלק והיה ממש בסדר. נתן שירות טוב וגם צלצלתי אליו אחר כך לשאול כמה שאלות והוא ענה בשמחה ונתן אחלה ייעוץ. גם הזמינות שלו הייתה נהדרת ובגדול אני ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתן טננהאוס, חיפה.
משוב: 24/09/2019
תיאור השירות:
הדברה נגד דבורים.
חוות דעת:
הגיע פעמיים כי הייתה בעיה בעוד מקום. עשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
10
כללי
גירסאות
דניאל ריטל, חיפה.
אשרור: 22/09/2019
משוב: 24/07/2019
חוות דעת:
היה בסדר גמור! אמין, נדיב ומתקתק ומדייק במשימה. מאוד מומלץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לארה בורודין, חיפה.
משוב: 19/09/2019
תיאור השירות:
הדברה נגד ג'וקים, נמלי אש וצרעות בדירה.
חוות דעת:
מצד אחד היה לו רצון טוב והוא השתדל להיות מאוד זמין שזה מאוד חשוב מבחינתי. הבעיה הייתה שאמרתי לו מראש שיש לנו שני ילדים ואחד מהם בן חודשיים, שאלתי אותו אם אפשר לישון בבית אחרי הריסוס והדגשתי לו כמה פעמים שיש לי ילד בן חודשיים והוא אמר שאפשר. חזרתי הביתה בתשע בערב ואני מגלה שיש ריח שהוא אמר שלא יהיה, בנוסף הוא גם השאיר הוראות ובהוראות כתוב שצריך לשטוף לפני שמאפשרים לתינוק לזחול על הרצפה אחרי שהוא אמר לי שאי אפשר לשטוף את הבית ורק במטבח אפשר, נורא כעסתי על זה. אם הייתי יודעת הייתי מתארגנת מראש, הוא היה צריך להגיד לפני. הוא נורא רצה לתקן והמחיר היה טוב, אני חושבת שזה לא היה מרוע לב זה היה מחוסר חשיבה. אבל בתשע בערב הייתי צריכה למצוא מקום לישון עם תינוק בן חודשיים וילד.
איכות
7
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
7
כללי
גירסאות
איתי אביב, חיפה.
משוב: 18/09/2019
תיאור השירות:
הדברה בדירה בת ארבעה חדרים נגד ג'וקים ונמלים.
חוות דעת:
יוחאי היה בסדר גמור, הגיע בזמן לעבודה וביצע אותה בזמן טוב. אני מרוצה!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
שרון ס. חיפה.
משוב: 18/09/2019
תיאור השירות:
הדברה במשרד נגד חולדות.
חוות דעת:
שירות נהדר. הוא היה בסדר גמור, עשה עבודה מקצועית ועמד בזמנים. אני מאוד מרוצה.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הילה חבצלת, חיפה.
משוב: 09/09/2019
תיאור השירות:
הדברה נגד פרוקי רגליים בדירת 3 חדרים כולל גינה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הוא הגיע בזמן ועשה עבודה מקצועית.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
8
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 71 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמדביר רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של הדברות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק