מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אייל
ציון כללי:
9.40
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.70
זמנים 9.40
מחיר 9.33
איכות 9.50
דירוג כללי 9.40
התפלגות

מחושב על 10 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
דליה כהן, אשדוד.
משוב: 05/08/2019
תיאור השירות:
החלפת גלגלים שחוקים בחלונות הזזה גדולים.
חוות דעת:
הכל היה בסדר גמור. אייל עמד בזמנים, היה מקצועי, אמין ונחמד ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור

קבלני אלומיניום נוספים באזור נתניה והסביבה

ברי קפלן, קרית אונו.
משוב: 06/06/2019
תיאור השירות:
החלפת חלונות.
חוות דעת:
הוא עובד מאוד יפה ועושה עבודה טובה. היה נחמד ומקצועי. המחיר היה קצת גבוה לטעמי.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
גלית ירב, ראשון לציון.
משוב: 01/03/2019
תיאור השירות:
התקנת רשתות בחלונות, וויטרינות.
חוות דעת:
הם עושים עבודה נהדרת והשירות יוצא מן הכלל! הם עושים לי את כל עבודות האלומיניום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידית יחזקאל, כפר דניאל.
משוב: 27/03/2019
תיאור השירות:
החלפת זכוכית טריפלקס, בחלון הזזה גדול.
חוות דעת:
הוא היה ממש אחלה. היה מאוד תקשורתי, מקצועי ונתן עדכון כל הזמן מתי יגיע. לגבי המחיר, בהתחלה אמר מחיר ואז שינה את המחיר, בעקבות נתון בזמן אמת, עדיין לדעתי היה זול יחסית להצעת מחיר אחרת .
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
עמנואל סריקוב, בת ים.
משוב: 01/01/2019
תיאור השירות:
התקנת חלונות לבית.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
עופרה עמירי, נתניה.
משוב: 31/01/2019
תיאור השירות:
התקנת תריס אור.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור וגבה מחיר הוגן. יש חריקה קלה בתריס ואני צריכה לפנות אליו שוב ואני בטוחה שידע לפתור את הבעיה.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בראיין ב, קיסריה.
משוב: 08/10/2019
תיאור השירות:
תיקון רצועה בתריס גלילה גדול.
חוות דעת:
אייל הגיע עם עוד עובד והיו בסדר גמור, לא ויתרו עד שפתרו את הבעיות, עשו עבודה טובה ומקצועיים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלכס זיצקין, גבעתיים.
משוב: 03/02/2019
תיאור השירות:
החלפת גלגלים לדלת של מרפסת והחלפה של זכוכית.
חוות דעת:
הם היו סה"כ בסדר גמור, עשו עבודה טובה והייתי מרוצה.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
7
יחס
9
8
כללי
גירסאות
ל. ה. רעננה.
משוב: 13/06/2019
תיאור השירות:
החלפת גומיות במקלחון.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, הגיע בזמן, ועשה עבודה טובה. הוא הגיע פעמיים ונכון לכרגע הכל נראה טוב והבעיה נפתרה.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 12/03/2019
תיאור השירות:
עיצוב ובניית דלת כניסה בעסק.
חוות דעת:
הם היו ממש אחלה. הם בנו לנו דלת חדשה ושמו לנו דלת זמנית בזמן הבנייה. הדלת החדשה קצת התעכבה אבל סלחנו להם כי הם אנשים מאוד חביבים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 10 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשקבלן אלומיניום רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות אלומיניום. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק