מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
בן
ציון כללי:
9.56
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.71
זמנים 9.54
מחיר 9.30
איכות 9.63
דירוג כללי 9.56
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ישראל ד. תל אביב.
אשרור: 06/12/2018
משוב: 28/09/2018
תיאור השירות:
תיקון ניאגרה סמויה.
חוות דעת:
הוא מקצוען, אדיב, אמין ונתן מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דודי ספיבק, תל אביב.
משוב: 23/10/2018
תיאור השירות:
התקנת טוחן אשפה ופירוקו.
חוות דעת:
הוא היה אחלה! חמוד, עשה עבודה טובה מאוד והיה ממש נחמד. הוא התקין טוחן אשפה שמסתבר שהיה מקולקל. הוא פירק והחזיר את המצב לקדמותו בלי לגבות שקל, שזה מדהים.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעל בראל, תל אביב.
אשרור: 16/10/2018
משוב: 12/09/2018
תיאור השירות:
אבחון נזילה והוצאת הצנרת מחוץ לביוב.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, מאוד שירותי, הוגן במחיר והכל היה עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיה סער, תל אביב.
משוב: 17/07/2018
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במטבח.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. הבעיה נפתרה, המחיר היה הוגן, הוא הגיע בזמן ועבד שקט .
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צפי נ. תל אביב.
משוב: 15/06/2018
תיאור השירות:
החלפת סיפון.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה!בן החליף סיפון ישן בחדש תוך כדי אלתורים שנועדו להתגבר על חוסר התאמה של הסיפון החדש למיקום הצנרת וארון שממוקם שם. הכל במהירות בקלות בסבלנות במקצוענות, והמחיר שווה לכל נפש, תודה בן!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ענבר זינגל , תל אביב.
משוב: 18/05/2018
תיאור השירות:
תיקון נזילה בשירותים.
חוות דעת:
אדם מקסים. ענה לי כשהתקשרתי באמצע הלילה, שלחתי לו תמונה והוא הגיע במיוחד ביום שישי. העבודה מאוד מקצועית והשירות מאוד אכפתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יובל תנורי, תל אביב.
אשרור: 10/04/2018
משוב: 31/01/2018
תיאור השירות:
התקנת טוחן אשפה.
חוות דעת:
הוא ביצע עבודה מצוינת . הוא היה מקצועי ואדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יורי מטייב, תל אביב.
משוב: 13/02/2018
תיאור השירות:
ניסיון לפתוח סתימה ביוב.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, נחמד ומקצועי. לא הצליח לפתוח את הסתימה והזמין עבורי שאיבת ביוב. הוא לא גבה תשלום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי כץ, תל אביב.
משוב: 01/02/2018
תיאור השירות:
החלפה של ברז בכיור מטבח והתקנה של דוש לשטיפה היגיינית בשרותים.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מני ק. תל אביב.
אשרור: 16/01/2018
משוב: 12/11/2017
תיאור השירות:
החלפת מנגנון בטסלה.
חוות דעת:
הייתי מרוצה! היה זמין. הגיע בדיוק בשעה שנקבעה. עלה על הבעיה מייד ופתר אותה לשביעות רצוני. לא עשיתי סקר שוק אך נראה לי שהמחיר שגבה הוא ברף הגבוה אך עדיין סביר.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 816 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק