מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
בן
ציון כללי:
9.64
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.79
זמנים 9.63
מחיר 9.44
איכות 9.69
דירוג כללי 9.64
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אייל מ. גבעתיים.
משוב: 16/08/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בניאגרה סמויה.
חוות דעת:
הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
גיל באיער, רמת גן.
משוב: 15/08/2019
תיאור השירות:
יעוץ טלפוני לגבי פתיחת סתימה בניאגרה.
חוות דעת:
התקשרתי אליו, הוא הדריך אותי איך לבצע תיקון בעצמי ואיך לשחרר את הסתימה. היה מקסים ואכן הצלחתי ושחררתי את הסתימה בזכותו. היה מאד מקצועי ואמין.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אביטל בית נר, גבעתיים.
משוב: 12/08/2019
תיאור השירות:
החלפת בור ביוב ואינסטלציה כללית של בניין מגורים.
חוות דעת:
זו הייתה עבודה מאוד גדולה והיינו מאוד מרוצים מבן! הוא פירק את בור הביוב והתקין אחד חדש אחרי שראה שהקודם הרוס. מאז לקחנו אותו לעוד כמה עבודות ותמיד הוא שירותי, מקצועי ונחמד מאוד. הוא מאוד אמין ובעל מחירים נוחים לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מזל לסטר, גבעתיים.
משוב: 24/07/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה קשה בקו הביוב הראשי של המטבח ותיקון רעד בברז מטבח.
חוות דעת:
אני מאד מרוצה. בן הגיע אלינו באותו יום ובזמן, ניסה מספר פעמים לפתוח סתימה קשה בקו הביוב הראשי של המטבח והסביר לי שההצלחה היא חלקית בלבד. הוא פתר במהירות בעיה של רעד בברז המטבח שאינסטלטורים אחרים לא ידעו לפתור. אני מאוד מרוצה מהשירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעקב טוברובסקי, רמת גן.
משוב: 30/06/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח.
חוות דעת:
בן עשה רושם טוב כבר בטלפון והיה מאוד מקצועי. הוא עשה מעבר למה שהיה צריך, ואני התרשמתי ממנו ולטובה והייתי מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יניב סומך, גבעתיים.
משוב: 24/06/2019
תיאור השירות:
איטום נזילה באמצעות סיליקון ובדיקת ניקוז.
חוות דעת:
הוא בסדר גמור, הוא בא בזמן ועשה את העבודה כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דנה כץ, רמת גן.
אשרור: 12/06/2019
משוב: 09/04/2019
חוות דעת:
השירות היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורי בר, רמת גן.
אשרור: 17/05/2019
משוב: 12/03/2019
תיאור השירות:
ייעוץ לגבי החלפת מחבר צינור לבניין.
חוות דעת:
לא היו לנו מים בבניין, והמחבר שקניתי בעצמי לא התאים בגודל. הגעתי אליו והוא אמר לי שיש לו ושאבוא לקחת, הוא הציל את כל הבניין. החלפנו בין המחברים שלנו והוא הדריך אותי איך לעשות את העבודה בעצמי, זה מעל ומעבר.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעל שוורץ, רמת גן.
אשרור: 18/04/2019
משוב: 17/02/2019
תיאור השירות:
החלפת מצוף בניאגרה סמויה והחלפת צינור של כיור.
חוות דעת:
היה טוב מאוד, הוא הגיע בזמן והיה מאוד מקצועי.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יצחק אנקונה, רמת גן.
משוב: 25/02/2019
תיאור השירות:
איטום חריצים בקיר אמבטיה בסיליקון עקב רטיבות בקיר.
חוות דעת:
היה מעולה, אני באמת מרוצה! הוא היה מסביר פנים, אדיב ונחמד. הוא הסביר לי כל מה שצריך ופתר את הבעיה בצורה יעילה! היה לי רטיבות בקיר והוא אמר שלפני ששוברים קירות או עושים עבודה ארוכה קודם עדיף לאטום את החריצים. באמת הפתרון עובד והכל נראה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 833 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק