מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
בן
ציון כללי:
9.55
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.69
זמנים 9.51
מחיר 9.30
איכות 9.61
דירוג כללי 9.55
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יניב סומך, גבעתיים.
משוב: 24/06/2019
תיאור השירות:
איטום נזילה באמצעות סיליקון ובדיקת ניקוז.
חוות דעת:
הוא בסדר גמור, הוא בא בזמן ועשה את העבודה כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
דנה כץ, רמת גן.
אשרור: 12/06/2019
משוב: 09/04/2019
חוות דעת:
השירות היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורי בר, רמת גן.
אשרור: 17/05/2019
משוב: 12/03/2019
תיאור השירות:
ייעוץ לגבי החלפת מחבר צינור לבניין.
חוות דעת:
לא היו לנו מים בבניין, והמחבר שקניתי בעצמי לא התאים בגודל. הגעתי אליו והוא אמר לי שיש לו ושאבוא לקחת, הוא הציל את כל הבניין. החלפנו בין המחברים שלנו והוא הדריך אותי איך לעשות את העבודה בעצמי, זה מעל ומעבר.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעל שוורץ, רמת גן.
אשרור: 18/04/2019
משוב: 17/02/2019
תיאור השירות:
החלפת מצוף בניאגרה סמויה והחלפת צינור של כיור.
חוות דעת:
היה טוב מאוד, הוא הגיע בזמן והיה מאוד מקצועי.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יצחק אנקונה, רמת גן.
משוב: 25/02/2019
תיאור השירות:
איטום חריצים בקיר אמבטיה בסיליקון עקב רטיבות בקיר.
חוות דעת:
היה מעולה, אני באמת מרוצה! הוא היה מסביר פנים, אדיב ונחמד. הוא הסביר לי כל מה שצריך ופתר את הבעיה בצורה יעילה! היה לי רטיבות בקיר והוא אמר שלפני ששוברים קירות או עושים עבודה ארוכה קודם עדיף לאטום את החריצים. באמת הפתרון עובד והכל נראה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אתי שלמה, גבעתיים.
משוב: 20/02/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור שהתפוצץ בדירה וחלק נוסף.
חוות דעת:
בן הגיע לתקן צינור שהתפוצץ במקלחת ועדיין היה טפטוף. הזמנו אותו שוב והוא אמר שצריך להחליף ברז. בסה"כ הוא היה נחמד אבל מבחינה מקצועית אני פחות מרוצה ממנו.
איכות
7
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
תגובת העסק:
אכן הייתה נזילה נוספת שלא נמצאה בפעימה הראשונה. כמו שהובטח, התקנה של ברז ללא עלות עומדת לרשות הלקוח בכל עת.
8
כללי
גירסאות
מיכל ליכטר, רמת גן.
משוב: 09/02/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשני מוקדי פתחי ביוב.
חוות דעת:
היה מצוין! הגיע מהר אפילו מעט לפני השעה שקבענו. ,עשה את מלאכתו בזריזות וביעילות, היה סבלני לשאלותיי והוגן עם הכסף. המים במטבח על גדותיהם. פתח את הסתימה שמקורה היה בעצם במקלחת. שימשיך ככה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורלי פלדמן, גבעתיים.
משוב: 05/02/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במרפסת.
חוות דעת:
קיבלתי שירות מצוין, הוא הגיע בזמן ומהר. עשה את העבודה תיק תק ובצורה יעילה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרון גרינברג, גבעתיים.
אשרור: 04/02/2019
משוב: 05/11/2018
תיאור השירות:
תיקון נזילה בשירותים.
חוות דעת:
בן נתן שירות מצויין. הוא הגיע בזמן ועשה עבודה טובה לדעתי. לקח מחיר הוגן ופתר את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מאיר מאירי, רמת גן.
משוב: 31/01/2019
תיאור השירות:
החלפת סיפון בכיור מטבח.
חוות דעת:
זה היה עבור הדיירת שלי והיא אמרה שהוא היה מאוד נחמד, סידר לשביעות רצונם את הבעיה, לקח מחיר סביר והכל היה בסדר גמור, סך הכל אני מרוצה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 819 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק