מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלירן
ציון כללי:
9.78
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.94
זמנים 9.82
מחיר 9.60
איכות 9.78
דירוג כללי 9.78
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יגאל מדובוי, באר שבע.
משוב: 19/11/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי בהונדה סיוויק 2015.
חוות דעת:
היה מקצועי, אדיב ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נדב בגרשיב, באר שבע.
משוב: 21/01/2019
תיאור השירות:
טיפול לרכב שכלל כמה דברים בינהם טיפול בלחץ שמן מנוע נמוך והחלפת שמן פילטר, לרכב מסוג טויטה קורלה שנת 2004.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, עשה את העבודה בצורה מהירה ויסודית. בא לקראתי בכל מה שהיה אפשר. אפילו הציע לי את הרכב האישי שלו עד ששלי יהיה מתוקן כשאמרתי שאני ממהר. בנוסף צילם סרטון של ביצוע העובדה ועדכן אותי בוואצפ. הוא באמת היה מעל ומעבר ואני ממליץ בחום רב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נאור כהן, באר שבע.
משוב: 10/07/2018
תיאור השירות:
החלפת תפוחים, רצועת טיימינג, אטם של מנוע, ניקיון קרטר ותיקונים נוספים ברכב מחברת טויטה, שנת 2004.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הטיפול היה טוב, לגבי המחיר אני לא יודע. הוא אחלה בן אדם ועשה את העבודה ממש מהר, תוך 4 שעות. אני יודע שאחזור לשם.
איכות
9
מחיר
6
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ראול רבינוביץ', באר שבע.
אשרור: 05/06/2018
משוב: 05/03/2018
תיאור השירות:
טיפול 10 אלף והכנה לטסט ברכב מסוג יונדאי לנטרה שנת 2004 כלל החלפת פילטר שמן ופילטר אוויר, החלפת אטם מסיר שסתומים, גומיית תפוח הגה, זוג משולשים ומחזיר שמן גיר.
חוות דעת:
שירות בסדר גמור, יצאתי ממנו מרוצה מאוד! הוא תומך ואדיב, מדבר יפה. לא חיכיתי הרבה זמן. מבחינת המחיר אני מניח שגם המחירים סבירים, מהניסיון שלי זה לא מחירים יוצאי דופן. הוא גם עשה עבורי דברים נוספים ללא עלות. היה בסדר גמור ממש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דור א. חיפה.
משוב: 16/12/2019
חוות דעת:
חוות דעת טובה מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טימור גרנטור, לוד.
משוב: 16/12/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי והחלפת ברקסים עבור רכב ניסן קסקי.
חוות דעת:
היה טוב, הייתי מרוצה ממנו, הוא מקצועי, אמין והוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לורי גונאס, תל אביב.
אשרור: 15/12/2019
משוב: 16/09/2019
תיאור השירות:
החלפת צלחות ודיסקיות לרכב מסוג פיג'ו 108.
חוות דעת:
היה סבבה. הוא קיבל אותי מהר, היה הגון והסביר כל מה שצריך. הוא היה מהיר ותיקן במהירות. לדעתי המחיר היה טוב ואני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרי ט. בני ברק.
אשרור: 15/12/2019
משוב: 15/09/2019
תיאור השירות:
החלפת חגורת אביזרים ברכב מסוג טויוטה קורולה ראנקס שנת 2003.
חוות דעת:
שירות מעולה! מחיר טוב ויחס מעולה. עשה את זה על המקום והתרשמתי שהוא מקצועי. היה ממש ממש מעולה ונחזור אליו בעזרת ה' :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דן פרי, ראש העין.
משוב: 15/12/2019
תיאור השירות:
תיקון טמבון קידמי ברכב מסוג אופל קורסה שנת 2011.
חוות דעת:
ממליץ מאד. השירות מעולה ואישי, בחור מדהים ואיכםתי ועבודה הרמה גבוהה מאד!
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טלי ארדמן, קרית אונו.
משוב: 12/12/2019
תיאור השירות:
טיפול לפני טסט ברכב מסוג שברולט ספארק 2013.
חוות דעת:
היינו מאוד מרוצים. הוא עמד בזמנים וטיפל באוטו במקצועיות.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 909 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק