מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלירן
ציון כללי:
9.75
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.88
זמנים 9.70
מחיר 9.56
איכות 9.74
דירוג כללי 9.75
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
רועי גרינברג, רמת גן.
משוב: 03/09/2019
תיאור השירות:
תיקון בלמים ובדיקה ברכב של חברת קיה פיקנטו, שנת 2011.
חוות דעת:
היה תענוג! הם היו עשר בכל מה שעשו. היו נחמדים וגם המחיר לא היה מוגזם לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ליאור עידן, רמת גן.
משוב: 14/10/2018
תיאור השירות:
טיפול שנתי והכנה לטסט לרכב קיה פיקנטו שכלל החלפת בלמים.
חוות דעת:
הם נתנו שירות סבבה. הם קיבלו אותי בזמן והכל היה בסדר גמור.
איכות
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צחי בר , בני ברק.
משוב: 05/06/2018
תיאור השירות:
טיפול שנתי והכנה לטסט ברכב קיה פיקנטו שנת 2014 שכלל החלפת בלמים.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ניר נ, בני ברק.
משוב: 03/06/2018
תיאור השירות:
החלפת בלמים ברכב קיה .
חוות דעת:
היה אחלה, עבד מקצועי מאוד וקיבל אותי ברגע שהגעתי. קבע את המחיר מראש ועבד נקי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שירי ס. גבעתיים.
משוב: 23/05/2018
תיאור השירות:
טיפול שנתי לרכב קאיה פיקנטו.
חוות דעת:
שירות ממש טוב. הוא אפילו הגיע לקחת את הרכב ממקום העבודה והחזיר לי אותו לאחר הטיפול. שלח לי תמונות תוך כדי התיקון. מחיר סביר.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיא אל, פתח תקווה.
משוב: 23/09/2019
תיאור השירות:
החלפת שיניים לגלגל הגה וטיפול 60,000 לרכב קיה סיד.
חוות דעת:
הוא בחור אמין, נחמד ושירותי. שיקף לי את כל המצב מההתחלה, איך שהסברתי לו על הבעיה הוא אמר לי מה יכולים להיות הגורמים, מה העלויות השונות והסביר לי בפירוט כדי שהכל יהיה שקוף. אני חשבתי שזה יהיה יותר יקר והמחירים היו בסדר גמור, אני מאוד מרוצה מהשירות ומגיע לו על הכל 10!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טלאור אביצור, פתח תקווה.
משוב: 12/09/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי והחלפת רפידות בלמים לרכב מסוג קיה פיקנטו.
חוות דעת:
השירות היה מעולה, אלירן היה מאוד נעים, נחמד, אמין והמחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יובל ס. פתח תקווה.
משוב: 22/08/2019
תיאור השירות:
הכנה לטסט לקיה פיקנטו שנת 2013.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. זה כבר פעם שנייה שלי אצלו ואני מרוצה. הוא עשה עבודה טובה, אין תלונות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רמי חי, פתח תקווה.
משוב: 11/07/2019
תיאור השירות:
החלפת ברקסים קדמיים ברכב קיה ספורטאז 2016.
חוות דעת:
היה מצוין, הוא עשה עבודה מקצועית, עמד בזמנים ואני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אופיר מימרן, פתח תקווה.
משוב: 17/06/2019
תיאור השירות:
טיפול 30 אלף והחלפת בלמים ברכב מסוג קיה פיקנטו.
חוות דעת:
השירות היה ממש בסדר גמור ובגדול היה אחלה. הוא נתן טיפול מקצועי והתייחס בכבוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
7
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 832 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק