מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלירן
ציון כללי:
9.79
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.81
זמנים 9.80
מחיר 9.51
איכות 9.76
דירוג כללי 9.79
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
שרי ט. בני ברק.
אשרור: 15/12/2019
משוב: 15/09/2019
תיאור השירות:
החלפת חגורת אביזרים ברכב מסוג טויוטה קורולה ראנקס שנת 2003.
חוות דעת:
שירות מעולה! מחיר טוב ויחס מעולה. עשה את זה על המקום והתרשמתי שהוא מקצועי. היה ממש ממש מעולה ונחזור אליו בעזרת ה' :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלעד מימון, רמת גן.
משוב: 01/04/2019
תיאור השירות:
החלפת ברקסים קדמיים ברכב טויוטה יאריס שנת 2003.
חוות דעת:
שירות בסדר גמור. אלירן מקצועי וגם נחמד.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדי כהן, רמת גן.
אשרור: 14/11/2018
משוב: 16/08/2018
תיאור השירות:
טיפול 45,000 ברכב מסוג טויוטה יאריס שכלל החלפת שמנים ופילטרים.
חוות דעת:
לא התעכב, עמד בזמנים, עדכן אם היה צריך משהו. בינתיים הכל נראה בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל יהושוע, רמת גן.
משוב: 03/01/2017
תיאור השירות:
טיפול 15,000, כולל החלפת בלמים ושני גלגלים קדמיים ברכב מסוג טויוטה קורולה משנת 2009.
חוות דעת:
השירות היה טוב מאוד. אני מרוצה מההסברים שנתן ומהסבלנות. המחיר היה בעיני קצת גבוה, אבל לא באופן חריג.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
מורן נבריסקי, תל אביב.
משוב: 07/04/2020
תיאור השירות:
טיפול שנתי והעברת טסט ברכב מסוג טויוטה קורולה.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, ידידותי זמין בטלפון, תוך יום הרכב היה מוכן ואמר מחיר מראש.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איל פלג, פתח תקווה.
משוב: 31/03/2020
תיאור השירות:
החלפת אלטרנטור ומצבר ברכב מסוג טויוטה.
חוות דעת:
הוא היה מאוד מקצועי, ביצע את העבודה בצורה ממש זריזה והיה אמין, הגישה שלו הייתה נעימה וטובה ואני מרוצה ממנו ומהשירות שלו מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאור מאור, פתח תקווה.
משוב: 16/03/2020
תיאור השירות:
החלפת חלק ברכב מסוג טויוטה קורולה.
חוות דעת:
אלירן היה מצוין, הייתי מרוצה מהשירות המהיר, האדיב והמקצועי שלו, הוא עשה עבודה טובה ולא לקח עליה תשלום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יאיר דיקסטרו, קדימה-צורן.
משוב: 17/02/2020
תיאור השירות:
טיפול תקופתי ברכב טויוטה.
חוות דעת:
הוא היה טוב מאוד! עשה עבודה טובה ואני מרוצה מהשירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
HILA OPHIR BANAI, יהוד.
משוב: 16/02/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי תיקון רכב מסוג טויוטה קורולה.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד מאלירן, הוא עזר לי והפנה אותי למוסך מורשה מתאים. ממליצה עליו בחום.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אשר קרמר, כרמיאל.
אשרור: 16/02/2020
משוב: 17/10/2019
תיאור השירות:
החלפת מנורות, החלפת גומייה ציריה, החלפת ברקסים, תיקון חיבור של צינור וטיפול תקופתי ברכב מסוג טויוטה איירס שנת 2007.
חוות דעת:
בגדול הוא בחור נחמד, היה טוב, היה קטע קטן שהייתי צריך לחזור כי הם לא סידרו כמו שצריך אבל חוץ מהעניין הזה הם היו בסדר.
איכות
8
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1022 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק