מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלירן
ציון כללי:
9.74
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.76
זמנים 9.77
מחיר 9.50
איכות 9.73
דירוג כללי 9.74
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ארז שדה, רמת גן.
אשרור: 19/02/2020
משוב: 21/11/2019
תיאור השירות:
טיפול בנורת כרית אוויר ברכב מסוג רנו קנגו שנת 2012.
חוות דעת:
אם הייתי יכול לתת לאלירן ציון יותר מעשר אז זה בדיוק מה שהייתי נותן. הוא בחור ממש אדיב, מקצוען אמיתי, אף מוסך כבר 3 שנים לא הצליח לפתור לי את התקלה הזו. גבה ממני מחיר ממש טוב לדעתי והרוויח אותי כלקוח לעתיד. הוא איש מקסים ונחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דימה מרקוביץ, גבעתיים.
משוב: 16/02/2020
תיאור השירות:
טיפול תקופתי עבור רכב מסוג שברולט שנת 2016.
חוות דעת:
הוא עמד בזמנים, היה מעולה, שירותי, אדיב, מקצועי והייתי מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נחום ק. בני ברק.
אשרור: 13/02/2020
משוב: 12/11/2019
תיאור השירות:
הכנה לטסט רכב מסוג אופל אסרטה 2015.
חוות דעת:
הכל 10! הוא היה מקצועי, אחלה בנאדם, רוצה יותר לעזור מאשר קבל את הכסף.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גולן יפה, רמת גן.
משוב: 10/02/2020
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורי דולמן, רמת גן.
משוב: 10/02/2020
תיאור השירות:
טיפול תקופתי ברכב מסוג סוזוקי שכלל החלפת נוזל בלמים, פידות בלמים וצלחות קדמיות.
חוות דעת:
ממש 10! התקשורת הייתה מצויינת, אלירן עדכן אותי לפני בכל פרטי העבודה והמחיר וחיכה לאישורי. סה"כ מחיר הוגן לעבודה והחלקים ותחושה שאתה בידיים טובות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתי חריס, גבעתיים.
משוב: 06/02/2020
תיאור השירות:
טיפול תקופתי והעברת טסט ברכב מחברת פולקסווגן.
חוות דעת:
בסך הכל מאוד מרוצה מהעבודה והשירות, ממליץ עליהם!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ערן סוקר, בני ברק.
משוב: 01/02/2020
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריק קורן, רמת גן.
משוב: 30/01/2020
תיאור השירות:
החלפת רדיאטור לרכב מסוג יונדאי שנת 2008.
חוות דעת:
היה מעולה! הוא עשה עבודה מקצועית, היה מהיר וגבה מחיר הוגן. בעל מקצוע אדיב, יש לי רק מילים טובות לומר עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיא דניאלי, רמת גן.
אשרור: 29/01/2020
משוב: 31/10/2019
תיאור השירות:
טיפול 45,000 ביונדאי I25.
חוות דעת:
מצוין! הוא היה מדהים, ממליץ בחום. הוא איש מקסים, היה אדיב, זמין, היה שקוף מולי שעשה בדיקה מקיפה ואמר לי בדיוק מה צריך לעשות ופירט מחירים. הכל עשר באמת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיא שתולי, רמת גן.
משוב: 27/01/2020
תיאור השירות:
טיפול 10 אלף שכלל תיקון ברקסים ברכב מסוג יונדאי I20.
חוות דעת:
אלירן ממש אחלה! היה מקצועי, נחמד והייתי מרוצה מהמחיר. ממליץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 988 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק