מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלירן
ציון כללי:
9.38
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.52
זמנים 9.57
מחיר 9.21
איכות 9.52
דירוג כללי 9.38
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יוני נ. רמת גן.
אשרור: 29/07/2020
משוב: 30/04/2020
תיאור השירות:
טיפול תקופתי שכלל החלפת ברקסים.
חוות דעת:
אלירן אדם הגון, ישר ומקצועי. ממליץ בחום.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טל ר. רמת גן.
משוב: 19/07/2020
תיאור השירות:
טיפול במנורת מנוע שנדלקה ורעש בבולמים ברכב מאזדה 3.
חוות דעת:
היה מוצלח! הייתי מאוד מרוצה. בסופו של דבר הוא אמר לי שאין בעיה במנוע ויכול להיות שהחיישן דפוק ועדיף לחסוך את הכסף כי זאת בעיה ידועה בדגם (מאזדה 3).נ בנוגע למיתלים ולבולמים - הוא הראה לי בדיוק מאיפה ולמה מגיעים הרעשים והוא לא הרפה עד שמצא את מקור הבעיה ותיקן אותה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מקס ברגר, רמת גן.
משוב: 22/07/2020
תיאור השירות:
החלפת שמן ופילטרים ברכב פורד פוקוס.
חוות דעת:
אני מרוצה מהעבודה שלו, המחיר סביר ואני יחזור אליו בעתיד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מאיר ב. רמת גן.
אשרור: 22/07/2020
משוב: 20/04/2020
תיאור השירות:
טיפול באלטרנטור ברכב מסוג פורד מונדאו.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. עבד מהר, טיפל בבעיה כמו שצריך והייתי מרוצה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוד אברהם, רמת גן.
משוב: 14/07/2020
תיאור השירות:
תיקון תקלה ברכב מסוג רנו.
חוות דעת:
השירות היה ממש נפלא, היינו מרוצים מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכאל מ. רמת גן.
אשרור: 05/07/2020
משוב: 22/03/2020
תיאור השירות:
טיפול תקופתי של 45.000 ק"מ כולל החלפת שמן מנוע ופילטר, פילטר אוויר למנוע ולמיזוג אוויר, החלפת נוזל בלמים, טיפול במערכת בולמים ובדיקה כללית.
חוות דעת:
טיפול מקצועי מאוד ומחירים הוגנים. נמצא צורך לתקן דברים לא צפויים ואלירן הואיל ובא לקראתי בתמחור בלי לגרוע מרמת השירות והאדיבות. אני מעריך את זה. משתמש בחלקים איכותיים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צבי להב, רמת גן.
משוב: 02/07/2020
תיאור השירות:
טיפול 90,000 והחלפה של אטם שסתומים ובוכנה של מכסה המנוע, פלגים וסלילי הצתה.
חוות דעת:
היה מאוד נחמד! הוא היה סופר מקצועי וסופר מתחשב, לא פוגשים הרבה אנשים כמוהו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רועי כהן, רמת גן.
משוב: 21/06/2020
תיאור השירות:
החלפה של נורה עבור רכב מסוג קיה פיקנטו שנת 2015.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, היה מקצועי ופתר את הבעיה בחמש דקות, 10 בכל הפרמטרים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יפית ס. בני ברק.
משוב: 17/06/2020
תיאור השירות:
טיפול 10 אלף לרכב.
חוות דעת:
אלירן היה נחמד, מקצועי, עמד בזמנים שנקבעו והמחיר היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אור בן עטיה, גבעתיים.
משוב: 17/06/2020
תיאור השירות:
טיפול 10,000 והכנה לטסט עבור רכב מסוג יונדאי i35.
חוות דעת:
הוא באמת בחור תותח, הייתה לי בעיה מאוד יקרה שהוא סידר לי אותה בלי בעיה, מצא פתרון שחיזק את מה שצריך במקום להחליף אותו, נותן לו יותר מעשר אם אפשר :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1160 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק