מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלירן
ציון כללי:
9.59
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.68
זמנים 9.72
מחיר 9.56
איכות 9.56
דירוג כללי 9.59
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
מאיר כהן, פתח תקווה.
אשרור: 07/01/2020
משוב: 19/06/2019
תיאור השירות:
תיקון חלון רכב.
חוות דעת:
היה מצוין! היום בבוקר החלון שלי לא נסגר, התקשרתי אליו והגעתי. עבדו שני אנשים במשך שעה וחצי עד שתיקנו לי את החלונות. לבסוף דרש סכום ממש נמוך והוספתי לו עוד. השירות שלו מדהים. ממליץ מאוד, לי אין ספק- הוא המוסכניק שלי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אדי צ'רגורובסקי, פתח תקווה.
משוב: 20/10/2016
תיאור השירות:
החלפת בלמים ושינוי מצב בחלון ברכב מסוג מזדה 3.
חוות דעת:
הוא היה אחלה :) נחמד ומקצועי. אני מאוד ממליץ עליו, בהחלט :).
איכות
10
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אוריה צארום, רמת גן.
משוב: 18/10/2019
תיאור השירות:
תיקון חלון ונזילה המגיעה ממכסה המנוע ברכב מסוג Daihatsu.
חוות דעת:
השירות היה מעולה, המחיר הוגן וסה"כ אני ממש מרוצה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 06/02/2018
תיאור השירות:
תיקון חלונות חשמליים ברכב מסוג מאזדה 3.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור ומקצועי. הטיפול היה מהיר ותוך שעה הייתי בחוץ. אני ממליץ עליו.
איכות
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אחיה גריזים, גבעת שמואל.
אשרור: 20/04/2020
משוב: 21/01/2020
תיאור השירות:
תיקון מצבר ברכב מסוג ניסאן.
חוות דעת:
היה מצוין. מגיע 10! נכנסתי עם רכב ניסאן מסחרי של החברה שלי שהוחלף לו מצבר לפני כחודשיים במרכז המצברים והוא התרוקן. אמרו לי במרכז המצברים שיש בעיית טעינה. פניתי למוסך של אלירן על פי ההמלצה במידר והוא קיבל אותי מיד, ובחיוך גדול. תוך דקות מצא חוט מנותק באלטרנטור ותוך זמן קצר סידר את התקלה ולקח מחיר הוגן. אשמח לחזור ולעבוד עם אלירן בפעמים הבאות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שני ארהרדט, פתח תקווה.
אשרור: 15/04/2020
משוב: 14/01/2020
תיאור השירות:
החלפת פיוז ברכב מסוג סקודה פאביה שנת 2012.
חוות דעת:
היה מדהים! היה מאוד סבלני, יחסית מאוד זמין, תיקן מצת ברכב ואפילו לא לקח תשלום.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שקמה מ. פתח תקווה.
אשרור: 07/04/2020
משוב: 08/01/2020
תיאור השירות:
טיפול במערכת החשמל ברכב מסוג קיה ריו.
חוות דעת:
השירות של אלירן היה נהדר, הוא הסביר את התקלה, תיקן אותה במהירות וציין מקומות נוספים שניתן לתקן אצלם במקרה הצורך.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
שני ארהרדט, פתח תקווה.
משוב: 26/03/2020
תיאור השירות:
בדיקת מצבר.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! הרכב לא הניע לי בוקר אחד והתקשינו להתניע עם כבלים, אך לבסוף הצלחנו. הגענו אל אלירן כדי לבדוק את תקינות המצבר, הוא בדק את המצבר ולא לקח תשלום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי ישי, פתח תקווה.
משוב: 03/02/2020
תיאור השירות:
החלפת נורות ופנסים ברכב מסוג טויוטה שנת 2006.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, נחמד, טיפל בתקלה מאוד מהר ועשה עבודה מהירה וטובה. המחיר סביר והוגן.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמיר קדרון, פתח תקווה.
משוב: 28/01/2020
תיאור השירות:
התקנת מצבר 50 אמפר לרכב רנו קליאו שנת 2015.
חוות דעת:
היה תענוג! הוא היה מאוד נחמד, עשה עבודה טובה ומהירה ונתן לי מחיר טוב, הכי זול שמצאתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 139 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רכב רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מיזוג אוויר וחשמל לרכב. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק