מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלירן
ציון כללי:
9.59
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.68
זמנים 9.72
מחיר 9.56
איכות 9.56
דירוג כללי 9.59
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ברק ג. פתח תקווה.
משוב: 16/09/2019
תיאור השירות:
החלפת פילטר ומילוי גז למזגן ברכב שברולט.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הוא סבבה, היה נחמד ואדיב, הסביר לי על הבעיה ונתן טיפים לעתיד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עינב שמיר, פתח תקווה.
משוב: 24/07/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן רכב ומילוי גז.
חוות דעת:
אלירן היה מעולה! הוא היה מאוד מהיר ואמין, ועשה רושם טוב בעבודה שלו. הוא מקצועי, סבלני ונחמד, עשה הכל באווירה נעימה ואני ממש מרוצה!
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בועז נחשון, פתח תקווה.
משוב: 26/05/2019
תיאור השירות:
מילוי גז למזגן ברכב.
חוות דעת:
היה מקסים! הגעתי למילוי גז למזגן ברכב, אלירן עשה את העבודה במהירות ובמקצועיות. מחיר הוגן, בעל מקצוע אמין ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נופר סיני, פתח תקווה.
משוב: 22/05/2019
תיאור השירות:
החלפת פילטר ומילוי גז במזגן ברכב מסוג יונדאי איי 30.
חוות דעת:
היה מדהים! הוא נתן שירות מהשורה הראשונה ואני מרוצה מהמחיר והטיפול שעשה, הוא מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עזרא בכור, פתח תקווה.
אשרור: 14/02/2019
משוב: 15/10/2018
תיאור השירות:
תיקון תקלה במזגן שלא עבד ברכב מסוג יונדאי i10 כולל החלפת פילטר ומילוי גז.
חוות דעת:
העבודה שלו הייתה יעילה, הוא עשה את זה בזמן המינימלי שאפשר אבל זה לקח קצת זמן בגלל שהזמין את הפילטר אבל לא נורא. הוא היה מקצוען וניגש ישירות לבעיה, בלי תחמונים ושום דבר. קיבלתי יחס טוב, הציעו לי לחכות במשרד ואפילו קפה ושתייה קלה. הוא היה זמין, הגעתי אליו כבר באותו היום.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
גירסאות
דן פולק, גבעת שמואל.
אשרור: 25/11/2018
משוב: 26/08/2018
תיאור השירות:
מילוי גז למזגן ברכב קיה פיקנטו.
חוות דעת:
הוא היה מצויין! הייתי מאוד מרוצה בכל הפרמטרים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נדב שמל, פתח תקווה.
משוב: 21/11/2018
תיאור השירות:
מילוי גז למזגן ברכב והחלפת חיישן נקישות.
חוות דעת:
הבחור מאוד נחמד, אבל כשקרתה טעות באשמתו- הבנתי שכמו כולם הוא מתנער מאחריות. אכלתי אותה שם. הגעתי בפעם הראשונה בגלל מזגן חלש, מילא גז ועבד טוב. באתי לאחר כשבוע עם תקלה ברכב השני שבבעלותי עם נורת מנוע דולקת. לאחר בדיקה הוחלט על החלפת חיישן נקישות שבוצעה על ידם. לאחר ההחלפה, במהלך נסיעה של 5 דקות בדרכי הביתה, נדלקה שוב הנורה. יום למחרת בנסיעתי למוסך, לאחר כמה ק"מ, המנוע שלי העלה עשן ושבק חיים. גררתי למוסך קרוב שיבדוק זאת ושם נאמר לי שהלך המנוע לחלוטין וצריך החלפת מנוע חדש ושהסיבה היא שקרעו לי את הצינור שמוביל מים לקירור המנוע (מהעבודה שנעשתה בהחלפת החיישן נקישות שנמצא באותו איזור של המנוע). דיברתי עם אלירן והם טענו שמדובר בצירוף מקרים!!! במקרה המוסכניקים שבדקו לי את התקלה אמרו שאין מצב שזה צירוף מקרים, ושהייתה פה תקלה שנובעת מהטיפול שבוצע, שבו כנראה קרעו לי את הצינור הזה. הנזק שנגרם לי בעקבות כך הוא גם תיקון יקר שהלך לפח (חיישן נקישות חדש)+ מנוע של רכב שנהרס לי ונאלצתי למכור את הרכב לברזל! מצטער שהגעתי מלכתחילה למוסך הזה, דבר שגרם לי באיבוד הרבה כסף, איבוד ימי עבודה ואיבוד הרכב שלי!!
איכות
0
מחיר
8
זמנים
8
יחס
0
1
כללי
גירסאות
עליזה נ. פתח תקווה.
משוב: 21/10/2018
תיאור השירות:
החלפת מצבר ומילוי גז במזגן, ברכב מסוג יונדאי.
חוות דעת:
הם היו מקסימים ומעולים. תיקנו את מה שצריך במהירות ובצורה הגונה
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרה ש. פתח תקווה.
משוב: 28/08/2018
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן.
חוות דעת:
היחס היה מעולה אך מסתבר שאחרי יומיים לא היה גז בכמות סבירה. האוטו קיבל טיפול במקום אחר ושם נאמר לי כי אכן רואים שמלאו גז אך דרך העבודה היתה שגויה.
איכות
1
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
4
כללי
גירסאות
גדי לוי, פתח תקווה.
אשרור: 21/08/2018
משוב: 23/05/2018
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן לרכב.
חוות דעת:
הוא עשה לי את זה צ'יק צ'ק, קצר וקולע, אני מבסוט מהעבודה. הוא אדם נחמד מאוד ומסביר פנים. הוא עשה את העבודה ונגמר הסיפור ואפילו עשה לי הנחה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 139 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רכב רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מיזוג אוויר וחשמל לרכב. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק