מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלירן
ציון כללי:
9.72
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.83
זמנים 9.71
מחיר 9.53
איכות 9.74
דירוג כללי 9.72
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
צחי זילבר, קרית אונו.
משוב: 22/04/2019
תיאור השירות:
טיפול שנתי ברכב טויוטה קורולה שכלל החלפת ברקסים קדמיים.
חוות דעת:
אלירן היה ממש אחלה. הוא נתן שירות מצויין והסברים טובים, המחיר טוב והכל בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרי ט. בני ברק.
משוב: 15/09/2019
תיאור השירות:
החלפת חגורת אביזרים ברכב מסוג טויוטה קורולה ראנקס שנת 2003.
חוות דעת:
שירות מעולה! מחיר טוב ויחס מעולה. עשה את זה על המקום והתרשמתי שהוא מקצועי. היה ממש ממש מעולה ונחזור אליו בעזרת ה' :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יהונתן אהרוו, גבעת שמואל.
משוב: 09/09/2019
תיאור השירות:
תיקון סדק באגזוז ברכב מסוג טויוטה יאריס 2015.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, עשה עבודה טובה, מקצועית והכל היה טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חננאל גליק, פתח תקווה.
משוב: 26/08/2019
תיאור השירות:
טיפול 10 אלף והכנה לטסט לרכב מסוג טויוטה קורולה שנת 2000.
חוות דעת:
אלירן היה טוב, אמין, מעולה, זמין שאגיע מידית, מקצועי והסביר על העבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גלי הבי, תל אביב.
משוב: 23/08/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי לרכב מסוג טויוטה שנת 2015.
חוות דעת:
היה מקסים, מקצועי ותקתקן! הכל היה בזמנים שקבענו ואפילו מהר יותר. הוא היה נחמד ומקצועי מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ישראל קליין, גן השומרון.
משוב: 28/07/2019
תיאור השירות:
טיפול 15 אלף לרכב מסוג טויוטה קורולה 2009.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, עשה עבודה טובה והכל מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רן ק. פתח תקווה.
משוב: 25/07/2019
תיאור השירות:
טיפול בבעיית רעש ברכב טויוטה אוריס.
חוות דעת:
היה מעולה! בדק את הרכב שהיה בו רעש של טרטור, עלה על התקלה וטיפל תוך שנייה בחלק שהיה משוחרר וגרם לרעש ולא לקח תשלום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידן סער, פתח תקווה.
משוב: 01/07/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי 15000 והכנה לטסט ברכב מסוג שברולט ובדיקה ברכב נוסף מסוג טויוטה.
חוות דעת:
שירות מצוין, מאוד אדיב, אמין, מסביר בצורה יפה וגם המחירים בסדר גמור. אני מאוד מרוצה ואמשיך להגיע אליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה שכטר, פתח תקווה.
משוב: 05/06/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנוגע לבדיקת שמן ברכב מסוג טויוטה קורולה שנת 2008.
חוות דעת:
היה מאוד אדיב, ענה בסבלנות על כל השאלות, היה עשר והסביר מה לעשות.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איציק א. פתח תקווה.
משוב: 21/05/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי והחלפת דיסקיות וצלחות ברכב מסוג טויוטה ורסו והכנה לטסט.
חוות דעת:
לירן אדם אמין, נחמד ומנומס. הוא הסביר בדיוק את הטיפול שעשה וענה על השאלות שלי , הקפיץ אותי חזרה לעבודה. הגעתי בבוקר וכבר לאחר חצי יום חזרתי ואספתי את הרכב והמחיר שגבה היה הוגן. התרשמתי ממנו מאוד, בהחלט אחזור לטיפול נוסף.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 813 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק