מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלירן
ציון כללי:
9.71
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.87
זמנים 9.67
מחיר 9.55
איכות 9.78
דירוג כללי 9.71
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יוסי גוטין, קרית אונו.
משוב: 08/08/2019
תיאור השירות:
טיפול 50 אלף.
חוות דעת:
היה מעולה! אלירן בחור נחמד ושירותי. הסביר לי מה כולל הטיפול ומה יהיה המחיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עומר אניס, קרית אונו.
משוב: 08/08/2019
תיאור השירות:
טיפול שנתי לרכב שכלל החלפת רדיאטור, ניקוי מזגן, בדיקת הרכב והכנה לטסט.
חוות דעת:
היה יוצא מן הכלל! זמינות מצויינת ועמידה בזמנים שהוצגו. אלירן פרט בפני את כלל מרכיבי הטיפול לפני שבוצע, אפשר לי לבצע סקירת שוק מספקת ולאשר את מה שהתאים עבורי. מרוצה מאוד ואשוב בשנה הבאה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מוטי ד. קרית אונו.
משוב: 09/07/2019
תיאור השירות:
החלפת גומייה בצד שמאל והחלפת בולם ב-HYUNDAI GETZ.
חוות דעת:
סך הכל היה בסדר, אבל חיכיתי יותר משלוש שעות עד שחלק הגיע וזה לא מצא חן בעיניי.
איכות
9
מחיר
5
זמנים
3
יחס
9
7
כללי
גירסאות
עומרי אייליג, קרית אונו.
משוב: 09/07/2019
תיאור השירות:
טיפול ברכב של חברת סובארו פרוסטר שכלל החלפת ציריה קדמית שמאלית, שני מיסבי גלגלים אחוריים וטיפול 150 אלף.
חוות דעת:
הוא היה פצצה! שירותי, נחמד, אדיב, הקשיב ואמר בדיוק מה המצב של האוטו לאחר הבדיקה. הוא עשה את התיקון וזה עלה פחות ממה שאמר מראש בסופו של דבר. אני ממליץ עליו, אשלח אליו ואמשיך ללכת אליו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניר לוי, קרית אונו.
משוב: 10/06/2019
תיאור השירות:
טיפול במנוע וניקוי מצערת ברכב מאזדה שנת 2011.
חוות דעת:
היה סבבה, הוא מצא את הבעיה ממש מהר, היה נחמד, מקצועי ואדיב. הכל עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה גוטפלף, קרית אונו.
משוב: 06/06/2019
תיאור השירות:
תיקון בעיה מכנית ברכב טיוטה.
חוות דעת:
הוא היה מצויין, נחמד מאוד ופתר לי את הבעיה!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
מאיר מדלר, קרית אונו.
משוב: 26/05/2019
תיאור השירות:
טיפול שנתי לרכב.
חוות דעת:
היה מצויין! מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אייל אורן, גני תקווה.
משוב: 01/05/2019
תיאור השירות:
טיפול עשרת אלפים לרכב מסוג טויטה קורולה שנת 2003, כולל החלפה של בלמים אחוריים, שמן מים והכנה לטסט.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, נתן הסבר מקיף על העבודה עשה עבודה מקצועית. שיתף אותי בכל התהליך הייתה אווירה טובה והייתי מאוד מרוצה אני בהחלט ממליץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אנטולי ויסמן, קרית אונו.
משוב: 22/04/2019
תיאור השירות:
טיפול 10,000 והחלפת רפידות בלמים לרכב סיאט איביזה שנת 2014.
חוות דעת:
היה מצוין, גם המחיר וגם השירות. הוא עשה את העבודה, היה אחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צחי זילבר, קרית אונו.
משוב: 22/04/2019
תיאור השירות:
טיפול שנתי ברכב טויוטה קורולה שכלל החלפת ברקסים קדמיים.
חוות דעת:
אלירן היה ממש אחלה. הוא נתן שירות מצויין והסברים טובים, המחיר טוב והכל בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 780 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק