מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלירן
ציון כללי:
9.73
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.85
זמנים 9.75
מחיר 9.48
איכות 9.76
דירוג כללי 9.73
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אסף קמחי, ראש העין.
משוב: 28/06/2018
תיאור השירות:
טיפול ברכב מסוג ניסן שנת 2009
חוות דעת:
אדם מאד נחמד, מקצועי ואדיב. הוא עמד בזמנים והמחיר היה לפי הצעת מחיר.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אסף קמחי, ראש העין.
משוב: 29/01/2018
תיאור השירות:
טיפול 10 אלף והחלפת בלמים ברכב של חברת ניסאן, שנת 2009.
חוות דעת:
הוא נתן שירות מצוין, מקצועי ואמין.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יצחק הלל, פתח תקווה.
אשרור: 25/05/2020
משוב: 24/02/2020
תיאור השירות:
טיפול 10,000 לרכב מסוג ניסן קשקאי שכלל החלפת מסננים, בלמים, פלאגים ונוזל בלמים.
חוות דעת:
אלירון מאיר פנים. זאת הפעם הראשונה שאני מגיע אליו והוא עשה עבודה טובה, גבה מחיר הוגן ואני מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוד מרקר-גולן, גני תקווה.
משוב: 20/05/2020
תיאור השירות:
תיקון משולשים ברכב מסוג ניסאן מיקרה.
חוות דעת:
אלירן היה מעולה! עשה עבודה טובה ואני מאוד מרוצה ממנו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי צמח, רמת גן.
משוב: 19/05/2020
תיאור השירות:
טיפול לפני טסט שכלל החלפת גומיות ברכב ניסאן קשקאי.
חוות דעת:
אלירן היה אחלה. המחיר היה גבוה בהרבה ממה שסוכם בהתחלה אבל אני סומך עליו שזה היה הכרחי. אלירן בחור מאוד נחמד ובסוף הרכב עבר את הטסט.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אביב חזן, פתח תקווה.
משוב: 13/05/2020
תיאור השירות:
טיפול ברכב מסוג ניסאן שכלל החלפת משולשים ובדיקה כללית של תקינות הרכב.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, עשה את הטיפול בצורה טובה והייתי מרוצה, מבחינת המחיר אין לי בסיס להשוואה.
איכות
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
רותי גינת, פתח תקווה.
משוב: 20/04/2020
תיאור השירות:
טיפול 10000 לרכב מסוג ניסן קשקאי שנת 2019.
חוות דעת:
הוא היה בסדר, קיבל אותנו בזמן, עשה עבודה טובה, אני מרוצה מהתוצאה וגם ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידן הרר, הרצליה.
משוב: 20/04/2020
תיאור השירות:
החלפת פילטר שמן ומילוי שמן עבור רכב מסוג ניסאן שנת 2015.
חוות דעת:
הוא היה נהדר, שרותי, מקצועי והמחיר סבבה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נועה ליברמן, פתח תקווה.
משוב: 18/03/2020
תיאור השירות:
הכנה לטסט וטיפול 10 אלף לרכב מסוג ניסאן.
חוות דעת:
הוא היה אש! היה נעים, מקצועי ונתן תחושה שמקשיבים לי ושהוא יעזור לי, הדבר היחיד שפחות אהבתי היה זה שהייתי צריכה לחכות כמה זמן בגלל שהיה חסר חלק מסוים, חוץ מזה הכל היה ממש מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נתנאל ששון, תל אביב.
משוב: 27/02/2020
תיאור השירות:
החלפת קלאץ ומשאבת שמן ברכב מסוג ניסן מיקרה.
חוות דעת:
העבודה הייתה מדהימה והכל היה באמת בסדר גמור אך היה דבר אחד שהפריע לי שבתחילה הוא אמר מחיר מסוים ולאחר עבודה הוא אמר מחיר אחר. הוא טען שכנראה הייתה היא הבנה ובכל מקרה מהמחיר אני לא כלכך מרוצה.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1083 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק