מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלירן
ציון כללי:
9.73
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.75
זמנים 9.76
מחיר 9.47
איכות 9.72
דירוג כללי 9.73
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
נתנאל ששון, תל אביב.
משוב: 27/02/2020
תיאור השירות:
החלפת קלאץ ומשאבת שמן ברכב מסוג ניסן מיקרה.
חוות דעת:
העבודה הייתה מדהימה והכל היה באמת בסדר גמור אך היה דבר אחד שהפריע לי שבתחילה הוא אמר מחיר מסוים ולאחר עבודה הוא אמר מחיר אחר. הוא טען שכנראה הייתה היא הבנה ובכל מקרה מהמחיר אני לא כלכך מרוצה.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יפעת כהן, תל אביב.
אשרור: 19/02/2020
משוב: 06/11/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי כול החלפת שמן בלמים, פילטר, צמיג.
חוות דעת:
היה מצויין! אלירן בן אדם מקסים, ישר ומקצועי מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכאל מגיד, תל אביב.
משוב: 14/02/2020
תיאור השירות:
טיפול.
חוות דעת:
היה נפלא ומעולה! בן אדם מאוד נחמד. מסביר כל דבר שהוא עושה, מקצוען וישר. כשחזרתי מהמוסך גיליתי שהמנעול של הדלת לא נסגר עם המפתח, התקשרתי והוא הזמין אותי אליו בלי יותר מדי שאלות, לקח אחריות, הביא את המנעול לאיש מקצוע ופתר את הבעיה. ממליץ מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רובי שביט לוי, תל אביב.
אשרור: 09/02/2020
משוב: 21/10/2018
תיאור השירות:
החלפה של חלק במערכת ההצתה במנוע.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! הייתי מרוצה!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
תמר גורדון, תל אביב.
משוב: 13/01/2020
חוות דעת:
היה על הכיפאק! ממש מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאורה ג. תל אביב.
משוב: 13/01/2020
תיאור השירות:
טיפול תקופתי עם החלפת רפידות בלמים.
חוות דעת:
היה אדיב מאוד, הסביר על הטיפול והתקשר לפני שהיה צורך בתיקון על מנת לקבל אישור. מרוצה מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מוטי ע. תל אביב.
משוב: 16/12/2019
תיאור השירות:
טיפול לפני טסט ברכב של חברת סוזוקי, שנת 2014, שכלל החלפת שמן ופילטרים.
חוות דעת:
הייתה לי חווית שירות טובה ואישית בסך הכל. אלירן היה מאוד נחמד, מאוד שירותי ואפילו התקשר אחרי הטסט לשאול איך היה ואם באמת הסתדרתי. גם המחיר היה סביר. הפריע לי שלקח כמה שעות עד שהתחילו לטפל ברכב, אבל הבנתי שהיה שם אירוע יוצא דופן ולכן היה העיכוב. ברגע שהתחילו לעבוד, עבדו מאוד מהר. בסך הכל הייתה לי חוויה טובה ואני חושב לחזור לשם שוב בפעם הבאה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
7
יחס
10
9
כללי
גירסאות
לורי גונאס, תל אביב.
אשרור: 15/12/2019
משוב: 16/09/2019
תיאור השירות:
החלפת צלחות ודיסקיות לרכב מסוג פיג'ו 108.
חוות דעת:
היה סבבה. הוא קיבל אותי מהר, היה הגון והסביר כל מה שצריך. הוא היה מהיר ותיקן במהירות. לדעתי המחיר היה טוב ואני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריאל מיטרני, תל אביב.
משוב: 05/12/2019
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גלי הבי, תל אביב.
אשרור: 05/12/2019
משוב: 23/08/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי לרכב מסוג טויוטה שנת 2015.
חוות דעת:
היה מקסים, מקצועי ותקתקן! הכל היה בזמנים שקבענו ואפילו מהר יותר. הוא היה נחמד ומקצועי מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 995 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק