מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
סמי
ציון כללי:
9.77
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.85
זמנים 9.84
מחיר 9.60
איכות 9.78
דירוג כללי 9.77
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אייל איטח, תל אביב.
משוב: 06/01/2019
תיאור השירות:
תיקון צינורית
חוות דעת:
היה אחלה. אדם מקצועי, אדיב ונעים. הגיע בזמן והיה שירותי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נירה הירש, תל אביב.
אשרור: 06/12/2018
משוב: 06/09/2018
תיאור השירות:
תיקון נזילה בניאגרה סמויה.
חוות דעת:
היה אחלה!
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אתי ט. תל אביב.
אשרור: 05/11/2018
משוב: 06/09/2018
חוות דעת:
היה יוצא מן הכלל! הוא מקצועי ואדיב. נמשיך לעבוד איתו בעתיד!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חמדה כסלו, תל אביב.
משוב: 09/09/2018
תיאור השירות:
תיקון נזילה בניאגרה שכללה החלפת גומיות.
חוות דעת:
הוא היה אחלה ונחמד. הוא בא מהר, עשה את העבודה כמו שצריך, בצורה מהירה ושקט. העבודה הייתה טובה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
ערן גיסין, תל אביב.
משוב: 05/09/2018
תיאור השירות:
התקנת מוטות וראשי מקלחת בשני מקלחונים.
חוות דעת:
היה מקצועי והוגן מאד. הוא הגיע בזמן, תיקתק את העבודה והיה נעים. אני ממליץ בחום ובהחלט אקח אותו שוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אודליה לבנון, תל אביב.
אשרור: 21/08/2018
משוב: 21/06/2018
חוות דעת:
הגיע מיד, פתר את הבעיה. אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דני שניאור , תל אביב.
משוב: 01/08/2018
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח.
חוות דעת:
הייתי מרוצה, היה על הכיפאק! זאת הייתה סתימה לא פשוטה, היה צריך לעשות חור בקיר ולחבר צנרת חדשה, הוא עשה עבודה מקצועית וטובה, הגיע בזמן שקבענו, היה נחמד ונתן שירות טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעל בראל, תל אביב.
משוב: 22/07/2018
תיאור השירות:
פתיחה של סתימה בשירותים.
חוות דעת:
החוויה שלי מהשירות של סמי היתה פחות נעימה, לתחושתי על אף ששיקפתי ושלחתי תמונות של התיקון הנדרש הסכום שביקש תמורת התיקון לא ראוי לדעתי, הוא לא נשא באחריות העבודה ובנוסף השאיר אחריו ליכלוך. בסה"כ בחור חיובי אם כי המפגש השני היה פחות מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תום ברוך, תל אביב.
משוב: 12/06/2018
תיאור השירות:
החלפת ברז בחצר, בדיקה של רטיבות בקיר ואיטום קרמיקה באמבטיה.
חוות דעת:
היה יוצא מן הכלל! אלירן הגיע בזמן, החליף את הברז והמליץ על בדיקה לרטיבות שבקיר. לאחר מכן הזמנו אותו שוב לטובת איטום קרמיקה באמבטיה. עבד בזריזות וביעילות, היה הוגן, נחמד וגם לא נבהל מהכלבים:)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרית ארז, תל אביב.
משוב: 29/01/2018
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באמבטיה.
חוות דעת:
הוא הגיע עם ציוד מיוחד שפתח את הסתימה והוא גם עשה לי צ'ופר וסידר תקלה בצינור בגינה. לאחר כמה ימים התקלה חזרה, ניסינו להחליף גומייה לבד וזה פתר את התקלה. התקשרנו אליו, הוא היה ממש בסדר והחזיר לנו חלק מהכסף!
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 197 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק