מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אופיר
ציון כללי:
9.39
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.66
זמנים 9.38
מחיר 9.26
איכות 9.52
דירוג כללי 9.39
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
נורית פישמן, ירושלים.
אשרור: 16/09/2015
משוב: 21/06/2015
תיאור השירות:
ביקור ללא תיקון של מזגן.
חוות דעת:
הזמנתי אותו לתיקון מזגן ישן, אבל בגלל הצעת המחיר הגבוהה, שעוררה ספק אם כדאי בכלל לתקן, הזמנתי אחריו טכנאי נוסף מהאתר, שתיקן את המזגן במקום, ביעילות ובמחיר נמוך בהרבה: 57% מההצעה שלו. שילמתי כמובן על הביקור-ללא-תיקון, ועדיין חסכתי סכום משמעותי לעומת הצעת המחיר לתיקון שהוא נתן. יחד עם זה אפשר להגיד לזכותו בעניין המחיר, שהוא נתן הצעות מחיר למזגנים חדשים, שהיו (על סמך השוואה ברשת) סבירות. ההתייחסות, האדיבות, הנכונות להסביר - היו בסדר גמור.
מחיר
6
זמנים
10
יחס
10
7
כללי
גירסאות
סגור
אור פסטרנק, ירושלים.
משוב: 24/08/2015
תיאור השירות:
תיקון מזגן עילי שדלף של חברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא היה מאוד נחמד, השקיע הרבה זמן, גילה את הבעיה, אבל לא היה אפשר לפתור אותה וצריך להחליף את המזגן.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוביה פרי, ירושלים.
אשרור: 12/08/2015
משוב: 31/05/2015
תיאור השירות:
פירוק של מזגן עילי.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור! הגיע כשקבענו ועשה עבודה פיקס.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נטלי רובינסון, ירושלים.
משוב: 02/07/2015
תיאור השירות:
בדיקה והחלפת שלט למזגן עילי של חברת תדיראן 1.5 כ"ס.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הטיפול היה טוב. מחיר סביר.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
דני ה. ירושלים.
משוב: 30/06/2015
תיאור השירות:
בדיקה וטיפול במזגני תדיראן ואלקטרה קיימים.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור בזמנים. המחיר בסדר. גם כשהיה משהו שלא ידע לטפל בו הלך ומצא פתרון לבעיה. הוא חיפש את הפתרון הנכון עבורנו, לא רק את המחיר הכי גבוה שיכול היה לבקש. אנחנו מרוצים.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
לין ג. ירושלים.
משוב: 01/01/2015
תיאור השירות:
ייעוץ מכירה והתקנת מזגן.
חוות דעת:
היה מצוין ביותר! הייתי מרוצה ממש מהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רעיה זוננפלד, ירושלים.
משוב: 17/08/2014
תיאור השירות:
התקנת מזגן אלקטרה רגיל.
חוות דעת:
היו בסדר, הייתה בעיה של לוח זמנים עד שהגיעו אליי, חוץ מזה מקצועיים ואדיבים. ***עדכון: קניתי מזגן נוסף מיצובישי דרכם שגם הותקן בירושלים. שוב היתה בעיה של לוח זמנים והסדר התשלום אך מקצועיים ואדיבים.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
7
יחס
10
9
כללי
גירסאות
חומי פריטל, ירושלים.
משוב: 14/08/2014
תיאור השירות:
תיקון מזגן עילי של אלקטרה 1 כ"ס.
חוות דעת:
אני שבע רצון לגמרי. הוא היה בסדר גמור. הוא היה אמין ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איציק מגן, ירושלים.
אשרור: 16/07/2014
משוב: 16/05/2014
תיאור השירות:
יעוץ לגבי מזגן.
חוות דעת:
הוא יעץ לי לגבי בעיות שנעשו עם בעל מקצוע אחר. הוא לא גבה תשלום והאיר את פניי בדברים שלא ידעתי. מבחינתי הוא מקצוען.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדנה א. ירושלים.
משוב: 30/06/2014
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני- תיקון מזגן מחברת אלקו.
חוות דעת:
הבעיה הייתה שהמזגן לא הגיב לשלט וניסינו להחליף לו בטריות אבל זה עדיין לא עזר. הם הנחו אותנו לקנות בטריות חדשות וזה אכן פתר את הבעיה. זה מאוד יפה מצידם כי מישהו אחר יכל להגיד שצריך להביא טכנאי והיה גובה על ביקור בית. הם כל כך מקסימים.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 260 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק