מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
חנן
ציון כללי:
9.85
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.91
זמנים 9.91
מחיר 9.71
איכות 9.91
דירוג כללי 9.85
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
משה ברלינגר, תל אביב.
משוב: 14/08/2019
תיאור השירות:
תיקון תוף של מכונת כביסה.
חוות דעת:
הוא היה פצצה! מקצועי, מהיר, מחיר טוב, הכל היה ממש מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדי אביגדורי, תל אביב.
משוב: 30/05/2019
תיאור השירות:
תיקון תנור אפייה.
חוות דעת:
חנן בא לבדוק את התנור שלנו, הבין מה הבעיה במהירות והסביר אותה, היה חייכן נחמד ומאוד מקצועי. היה זמין לכל שאלה. מומלץ מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דורית גרייבר, תל אביב.
אשרור: 08/04/2019
משוב: 07/02/2019
תיאור השירות:
החלפת דלת למכונת כביסה.
חוות דעת:
היה מדהים! הוא אחלה גבר ובעל מקצוע מעולה. הוא היה מאוד נחמד ושירותי ועשה עבודה יפה ומקצועית. גם עבד ממש מהר והייתי מרוצה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מרטין גולדברג, תל אביב.
משוב: 03/02/2019
תיאור השירות:
החלפת כרטיס חכם בתנור אפיה.
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יועד פדר, תל אביב.
אשרור: 14/01/2019
משוב: 16/10/2018
תיאור השירות:
בדיקה והמלצה.
חוות דעת:
היה יוצא מן הכלל! ישר כפלס, ביקשתי להזמינו לתיקון, המליץ ביושר שלא לתקן ואף עזר ברכישת מוצר חלופי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איילה ס. תל אביב.
משוב: 11/10/2018
תיאור השירות:
תיקון מכונת ייבוש.
חוות דעת:
הוא פתר את הבעיה במקצועיות. מצא חן בעייני שהוא ביקש צילום של תווית המכונה כדי שיוכל להביא איתו חלקי חילוף נכונים בביקור הראשון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יגאל חיאט, תל אביב.
אשרור: 04/09/2018
משוב: 17/07/2018
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנוגע למכונת כביסה של חברת מילה.
חוות דעת:
הוא נחמד מאוד ואדיב. הוא עזר לי בטלפון ואמר לי לפתוח את הפילטר ולנקות אותו ופתרתי את הבעיה בלי שהגיע אפילו. ממש עשר, לא ציפיתי שבטלפון הוא יפתור את הבעיה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דב נוטקביץ', תל אביב.
אשרור: 10/07/2018
משוב: 08/05/2018
תיאור השירות:
תיקון תוף של מכונת כביסה.
חוות דעת:
בטלפון מקדים ניסה להסביר לי איך לבצע לבד את התיקון. משלא הצלחתי, הגיע למחרת וביצע את התיקון במחיר מינימלי של ביקור. השאיר סרט הדרכה איך לטפל באופן שוטף במכונה. כל הכבוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמרי ע. תל אביב.
משוב: 24/05/2018
תיאור השירות:
החלפת מאוורר בתנור אפיה.
חוות דעת:
נתן את המחיר כבר בשיחת הטלפון הראשונה, התאים את עצמו לשעות בהן נוח לי. הגיע בזמן עם חלקי חילוף מתאימים. היה נחמד מאוד. ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סוזי ס. תל אביב.
משוב: 14/03/2018
תיאור השירות:
החלפת רצועה במיבש.
חוות דעת:
הגיע עם מייבש חלופי למקרה שלא תהיה לו רצועה מתאימה לתקן. הוא הלך במיוחד לחנות וקנה המון סוגים של רצועות ואכן היתה לו אחת מתאימה. תיקן במקום ציק צ’ק ואפילו חיכה לנו בכיף שנגיע עם מזומן. ממליצה. אכפתי ועבד יפה.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 957 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק