תיקון תנור אלקטרולקס שהפסיק לעבוד ועכשיו חזר לחיים :)
חוות דעת:
שירות מצוין, מהר ומקצועי עם חיוך. מאוד ממליצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
חיים שלום, ירושלים.
משוב: 18/03/2024
תיאור השירות:
איתור תקלה והחלפת גוף חימום לתנור מחברת מילה.
חוות דעת:
הוא נחמד מאוד, נעים מאוד, הגיע בזמן ותיקן מהר. זה לא זול אבל גם לא יקר בטירוף.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גרשון שמיר, ירושלים.
משוב: 18/03/2024
תיאור השירות:
בדיקה עבור תנור אפיה ישן שהתקלקל.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, התנור בן 25 שנים אז הוא ייעץ לקנות חדש. לטעמי המחיר היה בטווח היותר גבוה של ביקור אבל עדיין עומד בטווח שכולם לוקחים.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
אדר אמסטרדם, ירושלים.
משוב: 17/03/2024
תיאור השירות:
תיקון מייבש כביסה הכולל החלפת משאבת מים.
חוות דעת:
חנן אחלה, מדהים, השירות טוב ומבחינתי הכל טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
לילי ליל, ירושלים.
משוב: 13/03/2024
תיאור השירות:
החלפת משאבה.
חוות דעת:
הוא כן איש מקצוע טוב, אבל בשביל עבודה של פחות מחצי שעה לגבות כמה מאות שקלים, זה יקר מדי לדעתי. מעבר לזה, לא אהבתי שהיו המון שאריות של מים מאחורי המכונה והוא לא קרא לאף אחד מבני המשפחה לבוא לסלק את המים בזמן שהמכונה בחוץ. כתוצאה מכך, אחרי שהוא עזב, שמנו לב לשלולית ונאלצנו בעצמנו להזיז את המכונה ממקומה ואחרי הניקיון להחזיר אותה למקומה שוב בעצמנו.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
רחל האורד, ירושלים.
משוב: 13/03/2024
תיאור השירות:
תיקון מייבש.
חוות דעת:
היה מקצועי, בהחלט מרוצה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
מכבי העברי, ירושלים.
משוב: 10/03/2024
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום לתנור אפייה מחברת De' Longhi.
חוות דעת:
היה תענוג!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דן גולדמן, ירושלים.
משוב: 07/03/2024
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה מחברת LG.
חוות דעת:
הוא איש נחמד, היה מעולה ועזר לי והייתי מרוצה מהכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
רדי אנסבכר, ירושלים.
משוב: 07/03/2024
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה של חברת lg.
חוות דעת:
היה מאוד נחמד! בירר פרטים אודות הבעיה ונתן טיפים בטלפון כי לא רצה להגיע ולחייב בתשלום סתם. כשהגיע עבד מהר מקצועי ויעיל והשאיר נקי אחריו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2276 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
חנן הוא דור שני בתחום תיקון מוצרי החשמל – אבא שלו התחיל והוא למד את העבודה ממנו והתאהב.
הוא נשוי, וכשהוא לא מתקן מוצרי חשמל תוכלו למצוא אותו עוסק באהבה השנייה שלו – ריצות למרחקים ארוכים. הוא מוסמך כמאמן ריצות ארוכות מטעם וינגייט, והחלום שלו זה לפתוח קבוצת אימון לילדים כשיצא לפנסיה.
הוא מספר על לקוחות שזכורים לו במיוחד. "הייתי במאה שערים אצל זוג שבדיוק התחתן, הם הזמינו אותי לתקן להם מכונת כביסה שלא מוציאה מים ולא סוחטת. הגעתי ופתאום ראיתי שהמשאבה הרעישה בצורה נוראית. פתחתי אותה ומצאתי שרשרת זהב. הלכתי לאישה ושאלתי אותה אם משהו אבד לה, היא לא הבינה מה אני רוצה, וכשהראיתי לה את השרשרת היא התחילה לבכות. מסתבר שזו היתה מתנת החתונה שלה והיא אבדה לה, הם חיפשו את זה המון זמן. הם הודו לי מאוד."
ומה לגבי השאיפות לעתיד? "השאיפה שלי היא בע"ה שתהיה הרבה עבודה, שאשאר במקום הראשון ושיהיו לי מלא חוות דעת טובות".
חנן עוסק כבר מאז שנת 2000 בתיקון מוצרי חשמל ביתיים, ומנהל ביד רמה את העסק שלו.
"אני מאוד פדנט בעבודה שלי", הוא מספר. "חשוב לי שהלקוח יוצא מרוצה ואם יש תקלה חוזרת זה ממש יכול לבאס אותי. זה לא קורה הרבה אבל כשכן, זה מציק לי שלקחתי תשלום והתקלה לא נפתרה. אני כמובן תמיד חוזר לתקן".
כששואלים אותו מה אוהב בעבודה, הוא ישר עונה – "הלקוחות". הוא מעיד על עצמו שהוא נהנה לפגוש אנשים חדשים כל הזמן, לפתור להם את התקלות ולהוציא אותם מרוצים.
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מכונות כביסה
:: תיקון מייבשי כביסה
:: תיקון תנורי אפייה
"למרות שאני כבר הרבה שנים בתחום, אני כל הזמן מגלה דברים חדשים, תקלות חדשות, מכונות חדשות, ואני אוהב את זה. תמיד יש מה ללמוד, פעם כל המכשירים היו מכניים והיום הכל אלקטרוני ומתופעל על ידי קוד מחדש, זה מאתגר ומעניין כל הזמן."
שאלות ותשובות עם חנן
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.