מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אליאור
ציון כללי:
9.37
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.41
זמנים 9.51
מחיר 9.43
איכות 9.43
דירוג כללי 9.37
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
רעות וקנין, גבעתיים.
משוב: 22/09/2019
תיאור השירות:
הובלת ספה מרמת גן לגבעתיים.
חוות דעת:
המובילים שלו היו מקסימים ומקצועיים. היתה בעיה שלא היה אפשר להכניס את הספה דרך הכניסה לבית והיה צריך להזמין מנוף. התלבטתי אם זה משתלם לי כי אני עוברת שוב בעוד כמה זמן. אליאור אמר שאפשר שיאחסן בינתיים את הספה במחסן אצלו ויתן לי הצעת מחיר למעבר דירה ככה שבהובלה הבאה יביא כבר את הספה. בגלל שנתן הצעת מחיר גבוהה פי כמה מאחרים התקשרתי אליו להגיד שאני לא מעוניינת ושיביא מנוף בשביל להכניס את הספה. אמר שכבר שחרר את המובילים ושאני צריכה למצא מישהו שיקח ממנו את הספה. הוא היה נחמד עד לרגע שהיתה בעיה.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
5
4
כללי
גירסאות
סגור
ליאור הירש, גבעתיים.
משוב: 01/09/2019
תיאור השירות:
הובלת דירה בת שלושה חדרים מגבעתיים לרמת גן שכללה פירוק והרכבה של מקרר וספה.
חוות דעת:
השירות היה ממש טוב ומקצועי. הם לא הגיעו בזמן אבל בסדר, עשה הרבה מעבר למה שסיכמנו ולא ביקש על זה תוספת תשלום בסך הכל היינו מאוד מרוצים, ממליצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי אביטל, רמת גן.
משוב: 06/09/2018
תיאור השירות:
הובלת מקרר מפתח תקווה לרמת גן.
חוות דעת:
עשה עבודה טובה מאוד, אני מרוצה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
8
9
כללי
גירסאות
אלכסנדר ברו, רמת גן.
משוב: 23/07/2018
תיאור השירות:
הובלה של מכונת כביסה ומקרר מרמת גן לחולון.
חוות דעת:
מצוין! בן אדם זהב. התקשר באופן אישי כמה פעמים לשאול שהכל בסדר, מקצועי אין דברים כאלה, הקדים ברבע שעה, ישר- הוא אדם שיודע שיש אלוקים מעליו ומתנהג בהתאם, לא מנצל אנשים, עומד במילה שלו, מהיום אני עובד רק איתו. אני מבסוט ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יולי ל. תל אביב.
אשרור: 15/07/2018
משוב: 16/08/2017
תיאור השירות:
העברת ספת נוער מתכווננת מר"ג ללא מעלית לב"ב עם מעלית.
חוות דעת:
היה טוב! הייתי מרוצה מהשירות! באו סה"כ בזמן. תיקתקו הכל בצורה יעילה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמיר ב. רמת גן.
אשרור: 10/07/2018
משוב: 07/02/2018
תיאור השירות:
הובלה של מקרר מתל אביב לרמת גן.
חוות דעת:
הייתי מרוצה, המוצר הגיע בשלמותו, אליאור אף הסכים לדחות את ההובלה ברגע האחרון בעקבות אילוצים שלי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלי בוגרד, בני ברק.
אשרור: 10/07/2018
משוב: 11/04/2018
תיאור השירות:
הובלה של מקרר בתוך בני ברק.
חוות דעת:
היה שירות מעולה, הוא היה מעולה. העובדים שלו הגיעו והיה בסדר גמור. הוא לקח מחיר טוב בהשוואה לאחרים.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אתי הופמן, בני ברק.
משוב: 05/04/2018
תיאור השירות:
הובלה של שני מקררים.
חוות דעת:
הוא מעולה! בחור ממש מותק וברמה המקצועית, הוא הכי טוב שיש! מגיע בזמן, תמיד עם חיוך, הכל הגיע כמו שצריך, פשוט אין מילים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רענן צורקר, רמת גן.
משוב: 07/02/2018
תיאור השירות:
הובלה של ספה מתל אביב לרמת גן.
חוות דעת:
היה אחלה, עמד בזמנים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דור ש. גבעתיים.
משוב: 04/02/2018
תיאור השירות:
הובלת פריטים מהרצליה לגבעתיים, כולל פירוק והרכבת ספה.
חוות דעת:
הוא היה מקסים, נחמד ומקצועי. גם המובילים עצמם היו מאוד מאוד מקסימים.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 727 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוביל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של הובלות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק