מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אליאור
ציון כללי:
9.49
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.53
זמנים 9.51
מחיר 9.48
איכות 9.50
דירוג כללי 9.49
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
חגית שפירא, כפר סבא.
משוב: 06/03/2019
תיאור השירות:
פינוי 2 ספות דו מושביות.
חוות דעת:
היה מעולה. הם הגיעו באותו היום שדיברתי איתם, היו אדיבים מאוד ונתנו יחס טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
שרית ושדי, הוד השרון.
משוב: 28/08/2018
תיאור השירות:
הובלה של מקרר ועוד 2 ארגזים מהוד השרון להרצליה.
חוות דעת:
הוא היה סה"כ בסדר, עשינו שמיניות באוויר מבחינת הזמנים בשבילו בסופו של דבר זה היה לא רלוונטי,אבל סה"כ הוא עשה את העבודה.
איכות
7
מחיר
10
זמנים
5
יחס
10
8
כללי
גירסאות
שמעון רוסק, כפר סבא.
משוב: 30/06/2018
תיאור השירות:
הובלת מקרר.
חוות דעת:
היה מאוד מקצועי . הגיע בזמן שתואם.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרית ושדי, הוד השרון.
משוב: 28/06/2018
תיאור השירות:
הובלת מקרר בתוך העיר.
חוות דעת:
שירות בסדר גמור. עשה את העבודה כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
גיא ר. כפר סבא.
משוב: 16/05/2018
תיאור השירות:
הובלת ספה מכפר סבא לתל אביב.
חוות דעת:
שירות בסדר גמור. שמירה מצוינת על הספה. מבחינת זמנים היה בסדר גמור, מאוד גמיש מבחינת ההגעה ובהגעה ליעד. הוא שירותי ונחמד.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אייל רוזנבלום, הוד השרון.
משוב: 24/04/2018
תיאור השירות:
הובלה קטנה של מקרר מהוד השרון לרמת השרון.
חוות דעת:
הם היו מאה אחוז, הייתי ממש מרוצה. מאוד מקצועיים, הגיעו בזמן ועשו עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל קמחי, הוד השרון.
משוב: 09/03/2017
תיאור השירות:
הובלה של ספה בתוך תל אביב.
חוות דעת:
השירות היה בסה"כ בסדר גמור. הוא היה נחמד ומקצועי. הוא עבד יחד עם עוד מישהו והם עשו את העבודה ממש בסדר.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
מיכל שגיא, כפר סבא.
משוב: 23/11/2016
תיאור השירות:
הובלת מקרר בינוני מרמת גן לכפר סבא.
חוות דעת:
קבענו לששי ב- 9:30, ערב קודם התקשר ודחה ל- 11:30. יצא ממקום ההובלה בשעה 11:40. אני חיכיתי לו במקום היעד. לפי ווייז, היה צריך לקחת לו חצי שעה. הוא הגיע לאחר שעתיים, כיון שהוא נכנס לת"א לעניין אחר ולא אמר לי. אם הייתי יודעת, לא הייתי מחכה בבית ולא מבטלת תכניות אחרות. כל הששי שלי הלך, כי ההובלה הסתימה רק ב13:45. כאן מגיעה הג'סטה: הוא התקשר אחרי שעה להתנצל ולהציע פיצוי. כעבור חודש נדרשתי להובלה אחרת, פניתי אליו והוא הציע לבצע אותה במחיר מוזל. ויתרתי ולא לקחתי את האופציה הזאת, כיון שהמחיר היה נראה לי גבוה, ביחס להובלה, על אף שאמר שזה אחרי הנחה. נשארתי עם טעם רע לגבי ההובלה הראשונה, אך מצד שני הוא כן רצה לתקן ולפצות.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
5
יחס
7
8
כללי
גירסאות
עידו מתוקי, תל אביב.
משוב: 02/08/2019
תיאור השירות:
הובלת מקרר, מכונת כביסה וספה מרעננה לתל אביב.
חוות דעת:
אליאור היה מקצועי, הגיע בזמן ופרק את הרהיטים כמו שצריך. הוא נחמד, שירותי ואחראי, ואני מרוצה מהעבודה שלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ענבל ע. תל אביב.
משוב: 27/06/2019
תיאור השירות:
הובלה של מקרר מתל אביב לכפר יונה.
חוות דעת:
הוא היה אחלה וההובלה הייתה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 690 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוביל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של הובלות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק