מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אליאור
ציון כללי:
9.57
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.61
זמנים 9.60
מחיר 9.61
איכות 9.58
דירוג כללי 9.57
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
חן לי, נתניה.
משוב: 14/07/2019
תיאור השירות:
הובלת קטנה מנתניה לבית יהושע.
חוות דעת:
הם הגיעו בזמן ועשו כל מה שקבענו. הייתה לנו חוויה טובה!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
עידן בלינסקי, נתניה.
משוב: 12/07/2019
תיאור השירות:
הובלת מראה מבית חרות לנתניה.
חוות דעת:
היה סבבה! הייתי מרוצה מהזמינות ומהשירות שלו. היו אפס תקלות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליונל מונסונגו, נתניה.
משוב: 16/06/2019
תיאור השירות:
העברת קרמיקות רצפה ספייר של דירה חדשה מחדר לחדר.
חוות דעת:
קודם כל, הוא הסכים לעבודה שזה כבר מאוד חשוב, כי בעלי מקצוע אחרים סרבו. אלה קרמיקות מאוד כבדות ולכן היינו צריכים עזרה, והוא הגיע מהר ועבד כמו שצריך ובמקצועיות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רוני שורק, נתניה.
משוב: 06/12/2018
תיאור השירות:
הובלת מיטה מנתניה לגבעתיים.
חוות דעת:
הם הגיעו בזמן שאמרו אבל קצת התאכזבנו מהשירות. קבענו ליום מסוים ובסוף הם פיצלו את ההובלה ליומיים. ביום למחרת אחרי שהגיעו בבוקר ושסיימו הם השאירו את המיטה מפורקת ולא הרכיבו אותה. לדעתי המחיר היה יקר לעבודה.
איכות
3
מחיר
4
זמנים
9
יחס
7
4
כללי
גירסאות
רות סיגל, נתניה.
משוב: 28/10/2018
תיאור השירות:
הובלה של 2 מיטות.
חוות דעת:
היה מצויין! הם נעימים, נימוסיים ומאוד ישתדלו לעזור. אני ממליצה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אייל קירש, נתניה.
משוב: 20/07/2018
תיאור השירות:
הובלה של מקרר מרמת גן לנתניה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, השירות היה מצוין! אליאור היה זמין טלפונית, עידכן לגבי מועד ההגעה שהשתנה ובחן חלופות נוחות אחרות. שני המובילים שהגיעו היו אדיבים, סובלניים וחייכנים למרות השעה המאוחרת ועשו הכל בצורה מוקפדת ושקטה לשביעות רצוננו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אליעזר ש. נתניה.
משוב: 23/01/2018
תיאור השירות:
הובלה קטנה מהרצליה לנתניה של ספה וכורסאות.
חוות דעת:
הם היו בסדר, הגיעו בזמן, עמדו במילתם ואין לי שום טענות, אך בהובלת רהיטים עם ריפוד מלא ציפיתי שילבשו כפפות נקיות כשהם נוגעים בריפודים או לפחות ירחצו את ידיהם . אולי זה נשמע דימיוני אך נתקלתי בחברת הובלה שנוהגת כך. זה גרם לי לאי נוחות אך נמנעתי להעיר להם בכדי לא לפגוע בהם .כמו כן ,בפרסום מופיעה תמונתו של אליאור אך בפועל הגיעו עובדים שלו והרגשתי שהטעו אותי . דרך אגב העובדים היו נחמדים ואדיבים ואין לי כל טענות אליהם ואף נתתי להם טיפ .
איכות
8
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
8
כללי
גירסאות
אלי ק. בית יהושע.
משוב: 07/01/2018
תיאור השירות:
הובלת מקרר ופינוי מקרר ישן.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמיחי ל. נתניה.
משוב: 19/07/2017
חוות דעת:
היה יוצא מן הכלל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלכס פדייט, נתניה.
משוב: 04/04/2017
תיאור השירות:
הובלה של ספה מבת ים לפתח תקווה.
חוות דעת:
שירות מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 669 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוביל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של הובלות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק