מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
בוריס
ציון כללי:
9.62
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.88
זמנים 10.00
מחיר 9.62
איכות 9.75
דירוג כללי 9.62
התפלגות

מחושב על 8 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
איציק קצב, רחובות.
משוב: 24/12/2019
תיאור השירות:
תיקון תשתית אינטרנט בעסק.
חוות דעת:
הוא מקצועי, בחור טוב, אמין, פתר לי את הבעיה כמו שצריך, הגיע בזמן ונחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
יובל חביבי, רחובות.
משוב: 23/01/2020
תיאור השירות:
תיקון מחשב נייח במשרד.
חוות דעת:
עשר! אני קורא לו תמיד שאני צריך. הוא יודע מה הוא עושה, ממש מקצועי, עושה עבודה טובה, מגיע בזמן ותמיד זמין. הגעתי אליו מהמלצה ואני ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אירנה פיין, רחובות.
משוב: 23/01/2020
תיאור השירות:
עדכון תוכנה ותיקון מחשב.
חוות דעת:
הוא מצוין, מעולה, מגיע לו אתה ציון הכי גבוה, מסביר הכל, מקצועי, מייעץ מה כדאי והכי טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עקיבא נתלמן, רחובות.
משוב: 23/01/2020
תיאור השירות:
התקנת רשת ביתית.
חוות דעת:
בסדר גמור, אני מאוד מרוצה! הוא היה מקצועי, הגיע בזמן והיה אדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דינה כ. רחובות.
משוב: 23/01/2020
תיאור השירות:
עדכון תוכנה במחשב נייח של חברת לנובו.
חוות דעת:
אני עובדת איתו הרבה זמן, הוא מסביר הכל, יש לו סבלנות, מקצועי ופותר את הבעיות כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלמה רוזנברג, רחובות.
משוב: 23/01/2020
תיאור השירות:
תיקון שני מחשבים ניידים, מחשב נייח, פקס והתקנת רשת ביתית.
חוות דעת:
עבודה מקצועית לגמרי! הוא עמד בזמנים והיה מעולה. אין דברים כאלה, עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל גלר, ירושלים.
משוב: 25/10/2019
תיאור השירות:
תיקון שני מחשבים ניידים ומחשב נייח במשרד ותיקון רשת אינטרנט במשרד.
חוות דעת:
הוא מקצועי, אדיב, עומד בזמנים וממש בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 10/02/2020
תיאור השירות:
התקנת סטרימרים.
חוות דעת:
הוא היה ממש בסדר אבל אחרי יומיים הבעיה חזרה, ביקשתי ממנו לחזור והוא לא רצה בהתחלה להגיע ללא תשלום, בסופו של דבר הוא הסכים אבל הבעיה לא נפתרה. אני כן מרוצה מהיחס ומהשירות אבל מבחינה מקצועית פחות.
איכות
8
מחיר
7
זמנים
10
יחס
9
7
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 8 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מחשבים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מחשבים ולפטופים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק