מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שי
ציון כללי:
9.63
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.70
זמנים 9.49
מחיר 9.74
איכות 9.64
דירוג כללי 9.63
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
דפנה רביד, תל אביב.
אשרור: 04/05/2020
משוב: 05/03/2020
תיאור השירות:
החלפת ברז ניל וצינורית בשירותים.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, מאוד נחמד, החמיא לנו על הבית ונראה מאוד מקצועי. ענה לי בוואטסאפ בשעות לא שעות ולקח מחיר הוגן לגמרי בעיני, מגיע לו עשר בהכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
רן פרנקו, תל אביב.
משוב: 14/02/2020
תיאור השירות:
החלפת ברז בכיור באמבטיה ותיקון דוד שמש שכלל החלפת תרמוסטט וניקוי אבנית.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, היה זמין עבורנו והגיע ביום שבת, הוא ביצע עבודה טובה והקפיד להגיע בזמנים שקבענו, אני מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלון לוי, תל אביב.
אשרור: 24/01/2020
משוב: 25/11/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור מים ממתכת שמחבר בין הקיר לברז המטבח.
חוות דעת:
שי היה מעולה, הציל אותי ממש. הוא פרס בטלפון את כל האופציות האפשריות לבעיית הדליפה ונתן הצעת מחיר לכל אחת מהן. הגיע בדיוק בזמן למרות השעה המאוחרת ועל הדרך פתר לי עוד כמה בעיות קטנות בבית, באדיבות ובמחיר הוגן. אני מאוד ממליץ עליו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלומי ביטון, תל אביב.
משוב: 30/08/2019
תיאור השירות:
פירוק והתקנת ברז מטבח.
חוות דעת:
הוא אחלה גבר, נותן שירות מעולה ועשה את כל מה שצריך. לדעתי הוא לא לקח מחיר גבוה מידי ואני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל באום, תל אביב.
משוב: 07/08/2019
תיאור השירות:
התקנת ברז למקרר.
חוות דעת:
הכל היה מאה אחוז!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל דרורי, תל אביב.
משוב: 01/08/2019
תיאור השירות:
הדבקת כיורים, קדיחת חורים לארון אמבטיה, התקנת ברז קיר וסיפונים במטבח.
חוות דעת:
הוא בן אדם מקסים! איש מקצוע מצוין, היה זמין, פתר את הבעיות, היה נפלא,עשה בצורה מקצועית את העבודה, היו בעיות ומצא פיתרונות, לא ויתר ונתן שירות מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גל זאבי, תל אביב.
אשרור: 24/07/2019
משוב: 31/03/2019
תיאור השירות:
החלפת שני ברזים באמבטיות.
חוות דעת:
הוא היה טוב מאוד, הגיע בזמן ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יבגני קורובקה, תל אביב.
אשרור: 10/07/2019
משוב: 06/05/2019
תיאור השירות:
התקנת כיור תלוי, פינוי כיור ישן, החלפת 3 ברזים, החלפת קטע של צינור בקיר, תיקון קרמיקה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
החלטנו להתקין כיור תליה כבד ולא סטנדרטי ובדרך גם להחליף חלק מהצנקת הישנה. העבודה שנדרשה פה היא לא שגרתית, נדרשה פה גישה יצירתית מצד בעל מקצוע. שי ידע היטב את העבודה, הכל נעשה נקי ומדויק, בצורה מקצועית ואלגנטית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שון גולדשטיין, תל אביב.
משוב: 07/04/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז במטבח.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הכל עשר מבחינתי, מצוין, בא בזמן ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שוקי א. תל אביב.
משוב: 31/03/2019
תיאור השירות:
התקנת ברז מטבח.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור! אדם מאוד שירותי ואדיב. עשה עבודה טובה, מקצועית ולשביעות רצוני. מבחינתי הוא עשר בכל הפרמטרים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 123 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק