מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שי
ציון כללי:
9.60
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.69
זמנים 9.48
מחיר 9.69
איכות 9.58
דירוג כללי 9.60
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
אופיר ק. תל אביב.
משוב: 12/04/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה באסלה.
חוות דעת:
ממש עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אורן מילר, תל אביב.
אשרור: 13/06/2019
משוב: 11/04/2019
תיאור השירות:
טיפול בשתי אסלות שכלל קיבוע והחלפת חלקים.
חוות דעת:
היה מצוין, עשה את העבודה עד הסוף בצורה מושלמת בעל מקצוע אמין! מדרג הכל 10!!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פז דניאל, חולון.
משוב: 07/04/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באסלה הכוללת הוצאה בקולטן דרך הגג.
חוות דעת:
היה ממש טוב, מצוין. הוא עשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עתליה דרשר, רמת גן.
משוב: 17/11/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה, הדבקה מחדש של האסלה והתקנת ברז ניל.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורן זילבר, חולון.
משוב: 04/07/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בניאגרה סמויה, שכלל החלפת מצוף, צינורית מהמצוף לברז וגומייה בחלק התחתון בין האסלה למצוף.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. אני לא הייתי נוכח, אבל היינו בקשר טלפוני והוא שלח לי תמונות וסרטונים. הוא טיפל בבעיה שהיתה מורכבת ובחן אותה לעומק.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
א. ל. תל אביב.
משוב: 14/04/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באינסטלציה, החלפת צינור שרשורי 4 צול באסלה והחלפת צינור במקלחת.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הוא היה מקצועי, עשה את העבודה ולקח מחיר הוגן. הוא על הדרך סידר עוד כמה דברים אז הוא לקח בגלל זה קצת יותר ממה שהוא אמר בהתחלה והוא הגיע 4 שעות אחרי מה שקבענו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
7
יחס
10
9
כללי
גירסאות
י. ג. רמת גן.
אשרור: 10/04/2020
משוב: 04/02/2020
תיאור השירות:
איטום אמבטיה, החלפת ברז והחלפת מנגנון אסלה.
חוות דעת:
היה עשר! הגיע בזמן, אבחן בזהירות, עבד כמעט עד כניסת שבת ובמחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 24/03/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה מאסלה.
חוות דעת:
שירות מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלמה בן פורת, תל אביב.
משוב: 03/06/2020
חוות דעת:
היה מצוין - מקצועי ואמין. פתח את הסתימה שלשמה התכנסנו וגם בדק את כל מה שקשור לצינור שנסתם ושעלול היה לעשות בעיות בעתיד. עבד באופן מאוד יסודי , הקדיש הרבה זמן ולקח מחיר מאוד מאוד הגון וסביר. שרברב 10 ובחור 10.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אילון לוי, תל אביב.
משוב: 22/05/2020
תיאור השירות:
פירוק ברז ניל ישן שהתפוצץ והרכבת ברז חד עם מאריך למים הקרים.
חוות דעת:
שי הגיע אליי במיוחד בשעה מאוד מאוחרת, עשה מעל ומעבר למצופה ממנו ונתן לי רושם חיובי מאוד, באמת אחלה גבר! הוא עשה את המקסימום שלו ולדעתי המחיר שלקח היה הוגן ביותר. ממש מבסוט ממנו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 128 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק