מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
עמוס
ציון כללי:
9.60
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.58
זמנים 9.80
מחיר 9.44
איכות 9.41
דירוג כללי 9.60
התפלגות

מחושב על 50 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
סאלי ממן, נתניה.
משוב: 24/03/2020
תיאור השירות:
תיקון מערכת ההפשרה במקרר מחברת סמסונג.
חוות דעת:
הוא היה עשר, ממש מעולה! הגיע מהר, זיהה במהירות את התקלה והיה מקצועי מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור

טכנאי מוצרי חשמל נוספים באזור נתניה והסביבה

רונן לוי, אבן יהודה.
משוב: 20/01/2020
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום מקרר של אמקור.
חוות דעת:
מאוד מקצועי וטיפל בבעיה בצורה מעולה. הוגן במחיר, היה אחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מאיה שביט, אבן יהודה.
משוב: 29/12/2019
תיאור השירות:
ניתוק צינור ניקוז במערכת קירור במקרר מחברת סמסונג.
חוות דעת:
עמוס היה אחלה. הגיע בזמן, היה נחמד ואדיב. המחיר היה סביר ובינתיים הכל עובד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דני גודונוב, נתניה.
משוב: 16/12/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר שכלל החלפת רכיב אלקטרוני.
חוות דעת:
עמוס אחלה גבר! היה ישר לעניין, ידע מה לעשות, פתר את הבעיה מהר והמחיר היה טוב לדעתי. ממליץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עופר אפרת-בנג'ו, פרדס חנה-כרכור.
אשרור: 26/03/2020
משוב: 26/01/2020
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
עמוס הגיע בזמן שאמר שיגיע. היה נחמד מאוד מקצועי ואדיב. הבעיה הסתדרה והמחיר היה הוגן לשעת עבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תמי ברקאי, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 17/03/2020
תיאור השירות:
בדיקת מקרר חברת אמקור שהפסיק לעבוד.
חוות דעת:
סה"כ היה נחמד ואמין. הסביר לי מה הוא בדק במקרר ומראש אמר שאם אכן הפסיק לעבוד לא יהיה שווה לתקנו כי המקרר ישן מאד ועלות תיקון תהיה גבוהה כמו חצי ממקרר חדש. עלות הביקור היתה גבוהה מעט ממה שאמר לי בטלפון, לא סכום גבוה, אבל היה צריך לדייק במחיר שנאמר לי מראש.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
8
כללי
גירסאות
מרים מזרחי, קציר-חריש.
משוב: 12/03/2020
תיאור השירות:
תיקון מקרר שכלל החלפת טיימר הפשרה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הוא עבד ממש זריז ועשה הכול במהירות, עבד כמו שצריך ועכשיו הכול תקין ואין בעיה במקרר :)
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
8
10
כללי
גירסאות
מיכל שלום, קציר-חריש.
משוב: 11/03/2020
תיאור השירות:
תיקון מקרר שארפ.
חוות דעת:
הוא היה פשוט מקסים, אדיב והסביר על כל מה שעושה. היה מקצועי מאוד, הוא הגיע בזמן והמחיר היה נשמע הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
כרמית סגל, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 04/03/2020
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת LG.
חוות דעת:
התקשרתי במוצ"ש לעמוס, בינתיים הוא הציע לי לנסות בעצמי פעולה שיתכן ותפתור את הבעיה. מכיוון שהבעיה לא נפתרה הוא הגיע למחרת עם חיוך ענק, מקצועיות ואדיבות, פתר את הבעיה, סיפק הדרכה כיצד להמנע מתקלות חוזרות וגבה סכום הוגן. מומלץ מאוד מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יהודית זיו, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 26/02/2020
תיאור השירות:
החלפת שני טרמוסטטים ותיקון מאוורר במקרר של חברת ג'נרל אלקטריק.
חוות דעת:
אני מרוצה. הוא איחר אבל התקשר לעדכן והתנצל, ניכר שהוא בעל מקצוע טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 50 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק