מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
איתיאל
ציון כללי:
9.88
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.94
זמנים 9.93
מחיר 9.69
איכות 9.94
דירוג כללי 9.88
התפלגות

מחושב על 16 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
איילה ד. ירושלים.
משוב: 18/03/2020
תיאור השירות:
החלפת מנורה, התקנת זרקור, שקעים וחוטי חשמל תקינים שמתאימים למרפסת חשופה לגשם.
חוות דעת:
איתיאל היה אכפתי, סבלן, נעים וממש טוב. עשה עבודה מקצועית עם חומרים איכותיים ובנוסף נתן ייעוץ כללי לגבי מערכת החשמל בבית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
שרה ברק, ירושלים.
משוב: 17/03/2020
תיאור השירות:
תיקון מנורה באמבטיה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הגיע בזמן, עשה עבודה טובה, נחמד ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסתר יעקב, ירושלים.
משוב: 17/03/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה מדוד שמש ותיקון פיצוץ בלוח חשמל.
חוות דעת:
הוא היה מדהים מכל הבחינות! מאוד מקצועי, המחיר היה סביר והוא עשה עבודה מצוינת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלחנן גולד, ירושלים.
משוב: 12/03/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנוגע לקצר בבית.
חוות דעת:
הוא היה ממש טוב, עזר לי לפתור את הבעיה דרך הטלפון ללא עלות, ידע ממש את כל מה שצריך, הסבירלי מה לעשות ויידע אותי במה שהייתי צריך לדעת, היה מעולה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מתן קניגסבוך, ירושלים.
משוב: 10/03/2020
תיאור השירות:
תיקון חשמל בבית שכלל סידור חוטים.
חוות דעת:
הוא היה טוב מאוד, הוא הגיע בהתראה קצרה בשעות הערב וביום חמישי שזה ממש לא מובן מאליו לדעתי, הוא העניק לי יחס טוב והפגין מקצועיות, הדבר היחיד שפחות אהבתי היה זה שהיה חסר לו שקע אחד ולכן הוא לא התקין לי אותו והייתי צריך לעשות את זה בעצמי, כשלא הצלחתי לעשות זאת יצרתי איתו קשר ושאלתי אותו אם הוא יכול לסדר את זה הוא הסכים אבל ציין שזה יהיה בעלות נוספת, אני כן הייתי רוצה שיבוא לקראתי בעניין הזה, חוץ מזה הכול היה ממש מעולה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
יהודה עליאש, ירושלים.
משוב: 29/01/2020
תיאור השירות:
תיקון קצר חשמלי.
חוות דעת:
עשה אצלנו מספר עבודות, הוא מצוין! הגיע באמצע גשם שוטף ועד שלא הבין מה הבעיה לא עזב אותנו, הוא מגיע בזמן ובחור הוגן.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ישראל שוורץ, ירושלים.
משוב: 28/01/2020
תיאור השירות:
החלפת לוח חשמל ציבורי בחדר מדרגות, תיקון המעלית, התקנת תאורה בחדר מדרגות והכנה לבדיקת חברת חשמל.
חוות דעת:
הוא מעולה, זמין נחמד, הגיע בזמן ולא בזבז את הזמן, ישר הבין מה צריך לעשות נתן מחיר הוגן וסדיר את הדברים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ירון אבירם, ירושלים.
משוב: 28/01/2020
תיאור השירות:
תיקון תקלות חשמל שוטפות ברשת חנויות.
חוות דעת:
הוא נותן שירות מעולה, תמיד זמין ומגיע בזמן, מקצועי יעיל ולא מורח את הזמן, רציני ומומלץ מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ענת ליאונרד, מבשרת ציון.
משוב: 24/03/2020
תיאור השירות:
תיקון לוח חשמל.
חוות דעת:
איתיאל היה מעולה! הוא הגיע בזמן, עבד בצורה נקיה והמחיר שלקח היה הוגן לטעמי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מארג גדאי, מעלה אדומים.
משוב: 15/03/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנוגע למתג חשמלי.
חוות דעת:
הוא היה נחמד מאוד, עזר לי לפתור את הבעיה דרך הטלפון וללא תשלום, שאלתי אותו כמה דברים והוא ענה לי, אמר איזה כבל עם מוליך ואיזה לא, נפתרה לי הבעיה :)
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 16 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק