הכל מאה אחוז. הוא בסדר, נקי מאוד ומקסים. עובד יפה מאוד.
אני ממליצה עליו. הוא עשר .
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ארקדי לבנט, חיפה.
אשרור: 07/07/2022
משוב: 11/03/2021
תיאור השירות:
טיפול שורש.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עדי פוסט, חיפה.
משוב: 31/01/2021
תיאור השירות:
טיפול שורש וסתימה.
חוות דעת:
הוא היה טוב מאוד מכל הבחינות, הייתי מאוד מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נגידאת אמינה, גבעת אלה.
משוב: 03/03/2016
תיאור השירות:
טיפול שורש.
חוות דעת:
הכל בסדר, הוא עושה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גדיר ויסאל, ביר אל- מכסור.
משוב: 31/07/2016
תיאור השירות:
טיפול שורש.
חוות דעת:
הוא בסדר גמור, היה מצוין. הוא מתחשב בכל דבר, בן אדם רגוע וסבלני. אני ממליץ עליו.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
8
9
כללי
עיסאם מזאריב, זרזיר.
משוב: 17/08/2016
תיאור השירות:
טיפולי שורש, עששת ועקירה.
חוות דעת:
כל המשפחה שלנו, כל מי שנכנס אליו פשוט יוצא מבסוט. אין לי מילים. הוא היחיד שפתר לנו את הבעיה שאף רופא אחר לא ידע לפתור. אין מה להגיד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ר. ש. הושעיה.
משוב: 01/03/2022
תיאור השירות:
טיפול שורש.
חוות דעת:
היה מעולה! רמה גבוהה, אך מחיר יקר לדעתי.
איכות
9
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
חנה י. קרית טבעון.
משוב: 11/02/2021
תיאור השירות:
סתימות בשלוש שיניים.
חוות דעת:
הופתעתי מאוד לטובה, ישנה אוירה רגועה ונינוחה במרפאה. עאדל מאוד עדין, עובד מדויק עם מכשור מיוחד שמראה את השן מוגדלת ואז הסתימה יוצאת מדויקת. בקיצור, ממליצה בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יובל דקל, קרית טבעון.
משוב: 06/12/2020
תיאור השירות:
עקירת שן בינה.
חוות דעת:
הוא היה מקסים, מאוד נחמד ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ולאא חלבי, חיפה.
משוב: 23/03/2023
תיאור השירות:
עקירת שן טוחנת.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, עזר לי המון! לפניו הייתי אצל רופא שלא אבחן מה יש לי והלכתי לבית חולים בגלל זה. לעאדל יש מכשור רפואי מדהים, הוא מצא מה הבעיה בשן בעזרת צילומים וביצע את העקירה. הוא בן אדם מאוד טוב ואני אגיד לכל המשפחה שלי לעבור אליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 29 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשרופא שיניים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולי שיניים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון
תעודת DMD
תעודת רופ״ש מעודכן
חבר הסתדרות רופאי השיניים בישראל
אודות
"מרפאת השיניים שלנו ייחודית," מספר ד"ר עאדל, "אנחנו עושים טיפול זעיר פולשני במיקרוסקופ דנטלי במטרה להגיע לתוצאות הכי טובות שיש באבחנה ובטיפול." הוא מעיד שבמרפאה הם מקפידים על מכשור מתקדם ועל יחס אישי ומשפחתי.
תחומי התמחות
:: שיקום פה מורכב
:: השתלות והרמות סינוס
:: ציפויי שיניים
ותק בתחום
משנת 2005
הכשרה
תואר ד"ר ברפואת שיניים מאוניברסיטת תל אביב
שאלות ותשובות עם ד"ר עאדל
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.