מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלי
ציון כללי:
9.48
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.76
זמנים 9.80
מחיר 9.23
איכות 9.43
דירוג כללי 9.48
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אבי ליס, נס ציונה.
משוב: 02/09/2019
תיאור השירות:
טיפול לפני טסט שכלל תיקון נזילה, החלפת צירייה ותיקון מזגן ברכב מסוג פולקסווגן מודל 2008.
חוות דעת:
אחלה שירות, כל מה שכתבו עליו באתר נכון, אני מרוצה מאוד ממנו ומהמחיר, הוא מקצוען אמיתי ועומד בזמנים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלכס פילר, רחובות.
משוב: 25/05/2018
תיאור השירות:
החלפת מנורה קדמית ברכב של פולקסווגן.
חוות דעת:
מקצועי מאוד. הוא עשר בהכל וחזרתי אליו פעם נוספת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ענת מנדלבאום, רחובות.
משוב: 07/09/2017
תיאור השירות:
תיקון חסם פקק למנוע ברכב פולספגן פולו, שנת 98.
חוות דעת:
עשו עבודה מקצועית. מחיר מעט גבוה לזמן העבודה.
איכות
10
מחיר
6
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
חגי גילרן, גבעת ברנר.
משוב: 22/01/2017
תיאור השירות:
טיפול 195,000 ברכב פולקסווגן ג'טה שנת 2008.
חוות דעת:
השירות היה טוב, הייתי מרוצה.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
9
כללי
גירסאות
דולב עזרא, רחובות.
משוב: 22/11/2016
תיאור השירות:
טיפול 10,000 ק"מ והחלפת פלגים ברכב של חברת חברת פולקסווגן שנת 2003.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, ממש על הכיפאק. הם עמדו בזמנים ולקחו מחיר הגון.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אנסטסיה גרוצ׳יק, לוד.
משוב: 27/09/2019
תיאור השירות:
טיפול הכנה לטסט והחלפת מיסב לגלגל ברכב מסוג וולקסווגן גולף.
חוות דעת:
הוא הסביר והראה לי את תהליך העבודה כך שיצאתי בהרגשה נעימה אך המחיר היה מעט יקר ביחס למוסך אחר שבו הייתי.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אלמוג י. באר שבע.
אשרור: 18/07/2017
משוב: 14/03/2017
תיאור השירות:
טיפול תקופתי והחלפת רצועת טיימינג ברכב מסוג פולקסווגן פולו שנת 2008.
חוות דעת:
שירות מעולה! זאת פעם שניה שאני אצלו, שירות מהיר וטיפול ממש טוב, הוא מאוד אדיב. גם לפני כן התרשמתי ממנו לטובה. מיד לאחר מכן מכרתי את הרכב אז אני לא יודעת להגיד מה המצב כרגע מבחינת האיכות.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אוריון ול, גן שלמה.
משוב: 03/08/2016
תיאור השירות:
טיפול תקופתי והחלפת ברקסים לרכב מסוג פולקסווגן פולו שנת 2010.
חוות דעת:
אני מתעסק במכונאות בעצמי, ובמהלך השנים לא מצאתי מוסך ישר ואמין עד שמצאתי את המוסך של אלי. לא סמכתי על אף אחד שיטפל ברכבים שלי ולא יעבוד עליי עד שפגשתי אותו. הוא מאד ישר, מקצועי. גם המחירים טובים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טלי ו. גן שלמה.
משוב: 03/08/2016
תיאור השירות:
הכנה לטסט, טיפולים תקופתיים, תיקון גלגלים לרכבים מסוג רנו מגאן ופולקסווגן פולו.
חוות דעת:
אנחנו מטפלים ברכבים שלנו אצל אלי כבר שלוש שנים, כל המשפחה (תשעה אנשים). הוא מעולה, אנחנו מאד מרוצים ממנו, מאד אוהבים אותו. הוא אמין, וזה הכי חשוב במוסכניקים. אנחנו סומכים עליו בעיניים עצומות. גם מבחינת מחירים הוא בסדר גמור. יש לנו מוסך בקיבוץ ואנחנו בכל זאת מעדיפים ללכת אליו. לדעתי הוא ממש מציאה בתחום שלו.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ס. נ. רחובות.
משוב: 05/11/2017
תיאור השירות:
טיפול עשרת אלפים לפני טסט והחלפת משלושים ברכב פולקסווגן פולו 2006.
חוות דעת:
מעבר למחיר שהיה יקר לטעמי הם עשו עבודה טובה.
8
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 386 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק