מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלי
ציון כללי:
9.70
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.80
זמנים 9.86
מחיר 9.47
איכות 9.72
דירוג כללי 9.70
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
אלה ק. נס ציונה.
משוב: 19/06/2019
תיאור השירות:
טיפול 10,000 והכנה לטסט לרכב מזדה.
חוות דעת:
היה בסדר! בסה"כ הייתי מרוצה. מאד שירותיים וחייכנים.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
גירסאות
סגור

מוסכים נוספים באזור רחובות-יבנה-נס ציונה

ישראל אשכנזי, מזכרת בתיה.
אשרור: 05/05/2019
משוב: 03/01/2019
תיאור השירות:
תיקון הגה שנתקע בעקבות קורוזיה בחוטי חשמל ברכב מסוג מאזדה חמש.
חוות דעת:
היה מעולה. הוא עשה עבודה מהירה, לקח מחיר הוגן, היה נחמד ומקצועי ואני ממש מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יבגני מ. נס ציונה.
משוב: 30/04/2018
תיאור השירות:
בדיקה לרכב יד שניה מסוג מאזדה 2, שנת 2011, לאחר שנכשל בבדיקה, כיוון שהיו רעידות באוטו. הבדיקה כללה החלפת בלמים, משולשים, תושבת גיר ומוטות מייצבים.
חוות דעת:
קודם כל, רצה שאסתכל יחד איתו על חלקי האוטו שאכן צריך לתקן כדי לראות שלא עובדים עליי, הסביר לי כל מה שעשה ואיך המערכת עובדת. נכנסתי במהירות לטיפול. הוא היה נחמד וקיבלתי יחס טוב. לאחר הטיפול שלח הודעה לוודא שהכל בסדר. הייתי מרוצה מאוד!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תום חן, עכו.
אשרור: 06/03/2018
משוב: 30/10/2017
תיאור השירות:
בדיקת ברקס במאזדה.
חוות דעת:
השירות היה טוב מאוד! הם היו מקצועים ואדיבים. חשבתי שיש תקלה בברקס והם בדקו ולא מצאו כלום ואז גם לקחו את המכונית לסיבוב ובסוף גילו שאין בעיה.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גבריאל ג. רחובות.
משוב: 15/10/2017
תיאור השירות:
תיקון מנוע ברכב מזדה 3 שנת 2009.
חוות דעת:
היה מעולה, הם עשו הכל בצורה מקצועית, היו אמינים והכל הלך כמו שציפיתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ארז נעים, רחובות.
אשרור: 26/09/2017
משוב: 18/12/2016
תיאור השירות:
טיפול במערכת תאורה ברכב מסוג מאזדה 3 משנת 2006.
חוות דעת:
הם היו מעולים, ממש בסדר. הייתי מרוצה מהעבודה. בנוסף, המחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גל ל. רחובות.
משוב: 03/09/2017
תיאור השירות:
טיפול עשרת אלפים והכנה לטסט ברכב מאזדה לאנטיס 1999.
חוות דעת:
הם לא תקעו לי כל מיני דברים, המחיר היה הוגן, ההכנה לטסט נכנס בתשלום של הטיפול, הם אמרו לי מראש כמה זה יעלה, והשירות היה נדיב ומקסים. והרכב עבר טסט בלי בעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יובל פרנקל, רחובות.
משוב: 22/08/2017
תיאור השירות:
ניקוי מנוע במאזדה 2, שנת 2009.
חוות דעת:
הוא היה מדהים, מקצועי, שירותי ואמין. מגיע לו עשר על הכל! איש מקסים. הגעתי מרחוק בעקבות הביקורות שקראתי ואכן לא אכזב, מומלץ ביותר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חיים גרגיר, נס ציונה.
אשרור: 13/05/2017
משוב: 02/02/2017
תיאור השירות:
טיפול שנתי, 170,000 ק"מ כולל החלפה של בלמים החלפה של אטם בגיר ,שמן גיר ועוד כמה חלקים שהיה צריך להחליף, רכב מסוג מזדה 3.
חוות דעת:
הם היו מאוד נחמדים העבודה מקצועית, המחיר היה מעט יקר, אבל חוץ מזה היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טל אבולעפיה, רחובות.
משוב: 27/04/2017
תיאור השירות:
טיפול תקופתי של 10 שכלל החלפת פילטרים ברכב מסוג מזדה 3.
חוות דעת:
היחס היה סביר, הוא עמד בזמנים והמחיר היה טוב מאד. אבל מבחינת איכות העבודה שזה הכי חשוב במוסכים לא הייתי מרוצה כלל. וגם אם חשבתי שאחזור בעתיד אז לא אעשה זאת. העובד שלו היה חפיפניק, לא ירד לפירטי פרטים ונראה גם שלא רצה להגדיל ראש. עשה עלי רושם של תקן וסע ולא בדק לעומק.
איכות
7
מחיר
9
זמנים
9
יחס
8
7
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 334 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק