מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלי
ציון כללי:
9.55
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.79
זמנים 9.83
מחיר 9.26
איכות 9.54
דירוג כללי 9.55
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
ירון שגב, רחובות.
משוב: 15/09/2019
תיאור השירות:
החלפת לפידות לבלמים ברכב מסוג שברולט מליבו.
חוות דעת:
הוא היה מאוד נחמד, אמין, עשה עבודה מהירה והיה מאוד מקצועי. הוא הראה לי מה הוא עושה והסביר לי אני מרוצה ממנו מאוד.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דינה רחמני זילברשטיין, רחובות.
משוב: 12/09/2019
תיאור השירות:
כיוון פרונט ותיקון פגוש ברכב מסוג סוזוקי קרוסאובר שנת 2015.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, עשה את העבודה שרציתי, למחרת הייתה תקלה שחשבתי שאולי היא קשורה, הם קיבלו אותי, סידרו את התקלה השנייה בהנחה גדולה. אחד היתרונות שלו זה שהוא פתוח כבר מוקדם בבוקר ואפשר להגיע לפני העבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיתר דוד, רחובות.
משוב: 11/09/2019
תיאור השירות:
טיפול 40,000 ברכב מסוג סובארו שכלל החלפת ממיר קטליטי ובלמים.
חוות דעת:
הוא היה נחמד מאוד, אבל הוא התחיל לתקן לי דברים ברכב לפני שאמר לי את העלות של העבודה, אז דיברתי איתו ואמרתי לו שזה לא בסדר והוא הוריד את המחיר של העבודה.
איכות
9
מחיר
6
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
ירון מירון, יבנה.
משוב: 11/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מערכת בלמים ברכב מסוג סיטרואן.
חוות דעת:
השירות היה מעולה, אלי עשה עבודה טובה, היה נחמד, עמד בזמנים ובמחירים.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הדר ש. רחובות.
משוב: 05/09/2019
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יואן זפרני, רחובות.
משוב: 04/09/2019
תיאור השירות:
טיפול 60,000 ברכב שברולט קרוז שנת 2015.
חוות דעת:
אלי היה בסדר גמור. הכל היה סבבה, הוא היה נחמד והסביר מה הוא עושה, היה בסך הכל ממש מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי ליס, נס ציונה.
משוב: 02/09/2019
תיאור השירות:
טיפול לפני טסט שכלל תיקון נזילה, החלפת צירייה ותיקון מזגן ברכב מסוג פולקסווגן מודל 2008.
חוות דעת:
אחלה שירות, כל מה שכתבו עליו באתר נכון, אני מרוצה מאוד ממנו ומהמחיר, הוא מקצוען אמיתי ועומד בזמנים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריאל לומס, רחובות.
משוב: 01/09/2019
תיאור השירות:
טיפול 10,000 ובדיקה כללית במיצובישי סטיישן.
חוות דעת:
רמת שירות מאוד גבוהה, ממש מקצוענים! עשו לי את העבודה מאוד מהר. עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דין אלול, רחובות.
משוב: 27/08/2019
תיאור השירות:
טיפול 20,000 שכלל החלפת דסקיות לברקסים, מנורה אחורית ושמן לרכב מסוג דייהטסו טריוס.
חוות דעת:
היה מעולה! אני מאוד מרוצה, קבעתי איתו, הגעתי וישר נכנסתי. הסביר לי הכל וגילה מקצועיות, טיפל כמו שצריך ומהר והמחיר לא היה יקר לעבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נוי חיון, רחובות.
משוב: 27/08/2019
תיאור השירות:
כיוון פרונט ברכב HYUNDAI i20.
חוות דעת:
הטיפול היה מצוין והמחיר היה סביר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
8
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 354 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק