מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
גארי
ציון כללי:
9.90
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.96
זמנים 9.93
מחיר 9.63
איכות 9.87
דירוג כללי 9.90
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
נתנאל פ. ירושלים.
אשרור: 08/12/2019
משוב: 24/06/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי של תדיראן.
חוות דעת:
גארי היה מצויין, אין תלונות. המחיר היה טוב ואני מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
עודד אברהם אברהם, ירושלים.
אשרור: 06/12/2019
משוב: 25/09/2019
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן טורנדו.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה בסדר גמור, ממש נהדר. בא מהר ונתן שירות טוב. הלוואי שכולם היו ככה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניר עזרא, ירושלים.
אשרור: 27/11/2019
משוב: 14/04/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן של תדיראן.
חוות דעת:
גארי היה מדהים, הוא בדק לפני ההתקנה שהכל בסדר ומוכן להתקנה, אמין ולקח מחיר מעולה, הגיע בזמן ועשה עבודה יותר ממושלמת, עבודה אסתטית ונקייה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסף שיפרמן, ירושלים.
משוב: 07/10/2019
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן של חברת תדיראן.
חוות דעת:
היה ממש מותק. בחור מקצועי וטוב, עושה עבודה עשר מבחינת כל הפרמטרים והכל היה בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאון וינר, ירושלים.
משוב: 11/09/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן אינוורטר של חברת מיצובישי.
חוות דעת:
היה מצוין. הוא הגיע בזמן מתי שקבענו, היה מקצועי, נחמד והסביר כל מה שצריך.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
דביר כץ, ירושלים.
אשרור: 22/07/2019
משוב: 05/05/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן.
חוות דעת:
היה מצויין! איש אמין ומקצועי ניסה קודם לעזור לי בטלפון למקרה שזו בעיה של רק איתחול המזגן. קבע איתי שעה והגיע בדיוק כפי שקבענו. אחראי ומקצועי פתר לי את הבעיה, ממליץ בחום! שמרתי לי את המספר - גארי תיקון מזגנים אמין :).
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אנה לבקוביץ', ירושלים.
משוב: 25/06/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן 1 וחצי כוח סוס של חברת פמלי.
חוות דעת:
בהתחלה היה קצת קשה לתפוס אותו אבל מהרגע שקבענו הוא הגיע בשעה לא שגרתית שזה היה נחמד, הוא עשה עבודה ממש טובה, היה ממש שירותי ונחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מאיה עדן, בית זית.
אשרור: 17/05/2019
משוב: 21/02/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן חדש.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, אני מאוד מרוצה מהשירות והיחס שלו.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יונה טורנובסקי, ירושלים.
משוב: 26/03/2019
תיאור השירות:
איתור תקלה במזגן שלא עובד, החלפת מפסק בלוח חשמל ובדיקה מקיפה של המזגן כולל בדיקת דליפות וצריכת יתר.
חוות דעת:
הוא בסדר. אני מרוצה מהעבודה שהוא עשה, הוא עבד בצורה מקצועית ורק המחיר לא זול בעיניי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בני אילסר, ירושלים.
משוב: 25/02/2019
תיאור השירות:
ניסיון תיקון מזגן מיני מרכזי של חברת טדיראן.
חוות דעת:
גארי היה ממש 100%. התקלקל המזגן אצלי בבית וגארי הגיע לתקן אותו. הוא בדק את המזגן וראה שזה משהו שהוא לא יכול לתקן והוא הפנה אותי למי שיכול. הוא חזר בשנית לבדוק עוד כמה דברים והיה ממש בסדר גמור. ממש הכל 10.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 216 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק