מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
נמרוד
ציון כללי:
9.83
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.82
זמנים 9.87
מחיר 9.57
איכות 9.84
דירוג כללי 9.83
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
איגור איבנצ'נקו, בת ים.
משוב: 13/09/2020
תיאור השירות:
שחרור סתימה בביוב במקלחת.
חוות דעת:
שירות מהיר מאוד, איכותי, התקשרתי בערב והוא הגיע כבר בבוקר. הוא הסביר לי בדיוק מה לעשות, לא אמר משהו שלא היה צריך לעשות. אני מאוד מרוצה, באמת תודה לכם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
כרמל דישון, בת ים.
משוב: 13/09/2020
תיאור השירות:
תיקון ברז שמתחבר למדיח כלים של חברת בקו והחלפת סיפון בכיור מטבח.
חוות דעת:
מצוין! נשאר אצלי גם אחרי העבודה ונתן לי טיפים, ממש נחמד ואכפתי עשה הכל על הצד הטוב ביותר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גדי קורץ, ראשון לציון.
אשרור: 13/09/2020
משוב: 14/07/2020
חוות דעת:
הכל היה מעולה! הגיע מהר, הסביר מה יעשה, גבה מחיר סביר והחשבונית נשלחה במייל תוך שעה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מוטי אשכנזי, רחובות.
אשרור: 01/09/2020
משוב: 02/07/2020
תיאור השירות:
החלפת מנגנון בניאגרה גלויה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, אמר מראש מה הוא חושב שהבעיה וסידר את זה כמו שצריך. המחיר סביר.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אולגה איגנתייב, בת ים.
משוב: 30/08/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה באסלה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, זמין ועשה עבודה טובה ומהירה. אמין והוגן.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פולי ר. ראשון לציון.
משוב: 06/08/2020
תיאור השירות:
התקנה של ברז.
חוות דעת:
היה מעולה! נמרוד ביצע את עבודתו באופן מקצועי, נתן שירות באופן נעים והיה זמין בהתראה קצרה מאוד. ממליצה בחום :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסף קנר, רחובות.
אשרור: 06/08/2020
משוב: 04/06/2020
תיאור השירות:
החלפת צנרת ברזל מתחת לכיור בצנרת גומי.
חוות דעת:
הוא היה ממש על הכפאק, עשה עבודה טובה,לקח מחיר הוגן, היה גם מאוד נחמד ואדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלומי קירלי, קרית אונו.
משוב: 05/08/2020
תיאור השירות:
תיקון דליפה בברז.
חוות דעת:
היה מצוין.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
עירית להב, ראשון לציון.
משוב: 03/08/2020
תיאור השירות:
החלפת ברז מים במטבח.
חוות דעת:
היה יוצא מהכלל, מהירות התגובה, התחשבות ואנושיות ברמה הגבוהה ביותר. עשר בכל המובנים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אביטל שיים, נס ציונה.
משוב: 29/07/2020
תיאור השירות:
פירוק אסלה ישנה והתקנת חדשה.
חוות דעת:
הוא היה מקסים מקסים. מקצועי, נחמד, הכל. היה חשוב לו שלא יתלכלך כלום תוך כדי העבודה. היה חסר איזה חלק אז הוא דיבר עם החנות וניסה לעזור וסידר את זה. התשלום כלל את החלקים ואת ההתקנה, ושום דבר לא בניסיון למכור, אלא לבקשתנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 658 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק