מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
פרוספר
ציון כללי:
9.53
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.69
זמנים 9.73
מחיר 9.28
איכות 9.63
דירוג כללי 9.53
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
גיל מוזס, בן שמן.
אשרור: 01/05/2018
משוב: 06/02/2018
תיאור השירות:
החלפת שמן ומסנן שמן.
חוות דעת:
עשה את העבודה בסדר והיה נחמד מאוד. לא כל כך הכיר את הרכב (היה משוכנע שמדובר בנפח 1400 או 1600 בעוד שהרכב היה 1200), וזה נתן תחושה מסויימת של חוסר ביטחון. העבודה נעשתה לשביעות רצוני המלאה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יבגני א. הרצליה.
משוב: 18/03/2020
תיאור השירות:
טיפול שכלל החלפת רצועת טיימינג לרכב מסוג פיאט איביזה 2010.
חוות דעת:
השירות היה טוב ואמין. המחירים היו טובים והכל היה מעולה. אני סך הכל מרוצה משירות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נדב דרורקר, הרצליה.
משוב: 15/03/2020
תיאור השירות:
טיפול תקופתי שכלל החלפת ברקסים וחריטה של צלחות ברקסים, החלפת מגבים ושמן ברכב מסוג יונדאי I20.
חוות דעת:
היה אחלה. מקצועי, עמד בזמנים שאמר, הראה מה הוא עשה והסביר. כרגע הרכב בסדר גמור.
איכות
8
זמנים
10
יחס
9
8
כללי
גירסאות
הדר כליף, הרצליה.
משוב: 08/03/2020
תיאור השירות:
טיפול תקופתי לרכב מסוג דיאטן שריון.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, עשה עבודה טובה, אני הולכת אליו כבר מספר פעמים ואני מאוד מרוצה. הוא אמין, גובה מחירים טובים לדעתי, זמין וזריז.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דב גוטמן, לוד.
משוב: 08/03/2020
תיאור השירות:
טיפול 15 אלף כולל החלפת שמן בלמים ופנס קדמי ברכב מסוג סיאט איביזה שנת 2018.
חוות דעת:
הזמינות הייתה מאוד טובה, הסברתי לו מה אני רוצה, הסביר לי מה הוא הולך לבדוק ולעשות, היה לי פנצ'ר בגלגל אז דאג שיתקנו גם אותו.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
גיל סמרה, הרצליה.
אשרור: 05/03/2020
משוב: 05/12/2019
תיאור השירות:
הכנה לטסט לרכב מסוג סוזוקי שנת 2005.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, אין לי שום תלונות. קיבל אותי בזמן, הסביר על הכל ונתן שירות טוב.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מתן פירוז, הרצליה.
משוב: 27/02/2020
תיאור השירות:
טיפול 10,000 ברכב מסוג סוזוקי אלטו מודל 2011.
חוות דעת:
השירות היה בסדר גמור, אחרי שעתיים הוא סיים את העבודה, הכל היה תקין, היה נעים והמחיר היה סביר לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
מור בן סימון, הרצליה.
משוב: 27/02/2020
תיאור השירות:
החלפת תושבת וטיפול עשרת אלפים ברכב מסוג במאזדה 2.
חוות דעת:
פרוספר היה מעולה, פתר לי את הבעיה, התשלום היה פייר לדעתי ואי לי טענות כלפיו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לירון גז, תל אביב.
אשרור: 26/02/2020
משוב: 28/11/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי, הכנה לטסט והעברת טסט ברכב מסוג ניסן מיקרה.
חוות דעת:
היה ממש טוב, המחיר היה קצת גבוה לדעתי אבל הטיפול היה גדול אז נראה לי שזה הוגן. בסך הכל אני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ישראל גרמה, הרצליה.
משוב: 24/02/2020
תיאור השירות:
טיפול תקופתי גדול שכלל החלפת פילטר סולר, רצועת טיימינג ברכב סיטרואן ברלינגו.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! הסברתי לו שזה רכב עבודה והוא לקח את זה לתשומת ליבו, עשה עבודה של יום וחצי בכמה שעות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 206 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק