מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
פרוספר
ציון כללי:
9.29
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.48
זמנים 9.68
מחיר 9.11
איכות 9.36
דירוג כללי 9.29
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
יוסי לזרוף, הרצליה.
משוב: 07/03/2019
תיאור השירות:
החלפת קויל ברכב מסוג שברולט סוניק שנת 2011.
חוות דעת:
שירות מהיר. הוא הכניס אותי בין העבודות שלו ועשה לי ממש עבודה טובה. היה נחמד, הציע לי כמה אופציות וביצע בהתאם למה שביקשתי. ביצע את זה במקום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טומי שטיינר, הרצליה.
משוב: 21/11/2018
תיאור השירות:
טיפול נזילת שמן ברכב מסוג שברולט.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, שירותי, מהיר, נחמד ומקצועי. איתר את התקלה ולקח מחיר סביר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איל לבבי, הרצליה.
אשרור: 09/10/2018
משוב: 31/05/2018
תיאור השירות:
תיקון ברקסים והחלפת מצבר ברכב של חברת שברולט קרוז, שנת 2015.
חוות דעת:
מצוינים מצוינים מצוינים! פשוט עשר בהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניר פריד, הרצליה.
משוב: 04/07/2018
תיאור השירות:
החלפת צלילי התנעה ברכב מסוג שברולט קרוז.
חוות דעת:
נתן שירות טוב במחיר סביר. הם היו על הכיפאק ואני מרוצה, אין לי תלונות.
איכות
10
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
רותי וקסלר, הרצליה.
אשרור: 09/01/2018
משוב: 06/09/2017
תיאור השירות:
טיפול שנתי והכנה לטסט בשברולט אבאו שנת 2005.
חוות דעת:
היה מצויין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסתרה פ. הרצליה.
משוב: 05/07/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי הכולל החלפת בלמים ברכב מסוג רנו קליו 2015.
חוות דעת:
השירות היה פשוט מעולה, היה לי חשוב להכניס ולקחת את הרכב באותו היום, הם היו מאוד נדיבים ומנומסים ועלות העבודה הייתה ממש סבירה.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הדר כליף, הרצליה.
אשרור: 05/06/2019
משוב: 12/02/2019
תיאור השירות:
בדיקת בלמים אחוריים ברכב מסוג דייהטסו סיריון שנת 2007.
חוות דעת:
עלה חשש לבעיה בבלמים, שנבעה ככל הנראה מזה שבטעות נסעו על הרכב עם אמברקס. שירות מצוין כמו בפעם קודמת שהייתי אצלו. הוא מאוד הוגן, המחיר סביר, הוא הסביר והראה לי בעיניים הכל. אמר לי שהבלמים בסדר גמור, שאוכל להחליף אותם אם אני רוצה אבל הוא לא רואה שיש צורך באמת, עשה ניקוי מקומי וסגר הכל חזרה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איילת אוחיון, הרצליה.
משוב: 17/05/2019
תיאור השירות:
טיפול שגרתי ברכב.
חוות דעת:
הם היו שירותיים, נעימים ומקצועיים.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אלכסנדר גצין, הרצליה.
משוב: 11/04/2019
תיאור השירות:
בדיקה ותיקון פלסטיק חיצוני לרכב.
חוות דעת:
היה מאה אחוז! נתן שירות מצוין, עשה עבודה טובה ולקח מחיר סביר. מבחינתי הוא עשר בכל הפרמטרים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נועם שריר, הרצליה.
משוב: 02/04/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי 90,000 שכלל החלפה של חלקים ברכב מסוג סוזוקי קרוסאובר.
חוות דעת:
הם היו אחלה ממש! הם היו מקצועיים ונחמדים. הכל עשר:).
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 160 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק