מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
פרוספר
ציון כללי:
9.45
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.60
זמנים 9.74
מחיר 9.17
איכות 9.53
דירוג כללי 9.45
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
יונתן סילס, הרצליה.
משוב: 31/01/2020
תיאור השירות:
טיפול תקופתי 30 אלף לרכב מסוג רנו קליאו שנת 2017.
חוות דעת:
הוא היה נחמד ועשה את העבודה.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
9
כללי
גירסאות
אסתרה פ. הרצליה.
משוב: 05/07/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי הכולל החלפת בלמים ברכב מסוג רנו קליו 2015.
חוות דעת:
השירות היה פשוט מעולה, היה לי חשוב להכניס ולקחת את הרכב באותו היום, הם היו מאוד נדיבים ומנומסים ועלות העבודה הייתה ממש סבירה.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ישראל גרמה, הרצליה.
משוב: 24/02/2020
תיאור השירות:
טיפול תקופתי גדול שכלל החלפת פילטר סולר, רצועת טיימינג ברכב סיטרואן ברלינגו.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! הסברתי לו שזה רכב עבודה והוא לקח את זה לתשומת ליבו, עשה עבודה של יום וחצי בכמה שעות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סיימון יצחק, הרצליה.
משוב: 10/02/2020
תיאור השירות:
תיקון מנוע ברכב מסוג יונדאי I35 שנת 2012.
חוות דעת:
שירות מעולה, מצוין, זמין, היה איתי לאורך כל התהליך, תוך שעה וחצי סיים, הייתה בעיה בהצתה של המנוע, החליף חלק, בן אדם מקצועי, המחיר סביר לדעתי ושאפו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נמרוד טנא, הרצליה.
משוב: 02/02/2020
תיאור השירות:
תיקון ברקסים אחוריים.
חוות דעת:
הכל היה טוב מאוד, הייתי מרוצה ממש!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יצחק כהן, הרצליה.
משוב: 02/02/2020
תיאור השירות:
טיפול שנתי 15 אלף לרכב מסוג סיאט איביזה.
חוות דעת:
היה מעולה! אדיב, מנומס ומסביר הכל. אחלה בעל מקצוע!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סטיב גרוסמן, הרצליה.
משוב: 02/02/2020
תיאור השירות:
טיפול 10 אלף ברכב מסוג יונדאי I20 ותיקון מערכת ABS ברכב מסוג סקודה אוקטביה.
חוות דעת:
היה עשר! הגעתי אליו לטיפול שוטף לרכב יונדאי, שהיה מהיר, הייתי מאוד מרוצה ולכן הגעתי פעם שניה עם רכב מסוג סקודה לתיקון מערכת ABS, מראש ידעתי שהעבודה מורכבת, הרכב נשאר יומיים אבל ניסו לעבוד כמה שיותר מהר, אולי קצת נמרח יותר הטיפול בסקודה כי זה לא היה תלוי רק בהם, אבל היו נחמדים והזהיר אותי מראש שהוא שולח את זה לעבודה חיצונית ולכן זה יתעכב.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
8
יחס
9
8
כללי
גירסאות
גל ביטון, רמת השרון.
משוב: 30/01/2020
תיאור השירות:
החלפת מראה צדדית ברכב מסוג קיה ריו שנת 2012.
חוות דעת:
הם היו מאד אדיבים, שירותיים והמחירים היו הוגנים. ממליצה מאד!
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
דניס vorobiov, הרצליה.
משוב: 29/01/2020
תיאור השירות:
טיפול 60 אלף, תיקון ידית והחלפת ברקסים ברכב SEAT Ibiza.
חוות דעת:
היה ממש אחלה הכל 10.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עינת רון, הרצליה.
משוב: 15/01/2020
תיאור השירות:
טיפול שנתי והעברת טסט לרכב מסוג פיאט איביזה.
חוות דעת:
השירות היה מעולה, הוא הסביר לי על הכל, היה מאוד נוח והרכב היה מוכן בזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 198 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק