מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
פרוספר
ציון כללי:
9.30
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.49
זמנים 9.69
מחיר 9.08
איכות 9.38
דירוג כללי 9.30
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
גיל פרסאי, הרצליה.
משוב: 05/08/2019
תיאור השירות:
הגעה למוסך בבוקר לטיפול הכנה לפני טסט של טויוטה 2004 שכלל תיקון ברקסים.
חוות דעת:
אני קיבלתי רושם חיובי מהמוסך והייתי מאוד מרוצה! הם היו מקצועיים ומאוד נחמדים. הם סידרו לי חלק בכפתור מכסה המנוע ללא תשלום נוסף ובסך הכל החוויה הייתה מאוד מוצלחת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
סגור

מוסכים נוספים באזור הרצליה-רמה"ש

דרור ישר, הרצליה.
משוב: 01/08/2019
תיאור השירות:
טיפול שנתי לרכב מסוג מיצובישי.
חוות דעת:
היה מדהים מכל הבחינות! במיוחד מבחינת מחיר ושירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסתרה פ. הרצליה.
משוב: 05/07/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי הכולל החלפת בלמים ברכב מסוג רנו קליו 2015.
חוות דעת:
השירות היה פשוט מעולה, היה לי חשוב להכניס ולקחת את הרכב באותו היום, הם היו מאוד נדיבים ומנומסים ועלות העבודה הייתה ממש סבירה.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הדר כליף, הרצליה.
אשרור: 05/06/2019
משוב: 12/02/2019
תיאור השירות:
בדיקת בלמים אחוריים ברכב מסוג דייהטסו סיריון שנת 2007.
חוות דעת:
עלה חשש לבעיה בבלמים, שנבעה ככל הנראה מזה שבטעות נסעו על הרכב עם אמברקס. שירות מצוין כמו בפעם קודמת שהייתי אצלו. הוא מאוד הוגן, המחיר סביר, הוא הסביר והראה לי בעיניים הכל. אמר לי שהבלמים בסדר גמור, שאוכל להחליף אותם אם אני רוצה אבל הוא לא רואה שיש צורך באמת, עשה ניקוי מקומי וסגר הכל חזרה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איילת אוחיון, הרצליה.
משוב: 17/05/2019
תיאור השירות:
טיפול שגרתי ברכב.
חוות דעת:
הם היו שירותיים, נעימים ומקצועיים.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אלכסנדר גצין, הרצליה.
משוב: 11/04/2019
תיאור השירות:
בדיקה ותיקון פלסטיק חיצוני לרכב.
חוות דעת:
היה מאה אחוז! נתן שירות מצוין, עשה עבודה טובה ולקח מחיר סביר. מבחינתי הוא עשר בכל הפרמטרים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נועם שריר, הרצליה.
משוב: 02/04/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי 90,000 שכלל החלפה של חלקים ברכב מסוג סוזוקי קרוסאובר.
חוות דעת:
הם היו אחלה ממש! הם היו מקצועיים ונחמדים. הכל עשר:).
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אור נהיר, הרצליה.
משוב: 13/03/2019
תיאור השירות:
הכנה לפני טסט לרכב מסוג קיה ריו שנת 2012.
חוות דעת:
השירות שלו היה אחלה. הוא היה מקצועי והמחיר היה הוגן. הוא היה נחמד ושירותי.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי לזרוף, הרצליה.
משוב: 07/03/2019
תיאור השירות:
החלפת קויל ברכב מסוג שברולט סוניק שנת 2011.
חוות דעת:
שירות מהיר. הוא הכניס אותי בין העבודות שלו ועשה לי ממש עבודה טובה. היה נחמד, הציע לי כמה אופציות וביצע בהתאם למה שביקשתי. ביצע את זה במקום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוד דזביסשוילי, הרצליה.
משוב: 25/02/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי 60 אלף ברכב מסוג סובארו.
חוות דעת:
היה בסדר, אם הוא באמת עשה מה שהוא אמר שהוא עשה, אז הכל בהחלט טוב והוגן. הזמן יגלה אם באמת הכל טופל כמו שצריך. אבל על פניו נראה בסדר לחלוטין.
מחיר
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 165 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק