מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אריק
ציון כללי:
9.34
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.60
זמנים 9.61
מחיר 8.87
איכות 9.32
דירוג כללי 9.34
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ניר דהן, תל אביב.
משוב: 25/06/2019
תיאור השירות:
החלפת פיוז ומנוע במדחס ביחידה חיצונית של מזגן.
חוות דעת:
אריק היה מצויין, שירותי מאוד והגיע בזמן. היה זמין וגמיש, פתר את התקלה ואני מרוצה. ממליץ בחום!
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עוז ישראל, תל אביב.
משוב: 24/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן של חברת תדיראן שכלל החלפה של טורבינה וניקוי כללי של עובש ואבק.
חוות דעת:
מצוין, 10 בכל הפרמטרים! הוא הגיע בזמן וגבה מחיר טוב. ממש מומלץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אייל לוי, תל אביב.
משוב: 20/06/2019
תיאור השירות:
החלפת מדחס במזגן.
חוות דעת:
היה מעולה. הוא הגיע בזמן מתי שקבענו, סידר מה שצריך ועשה עבודה טובה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אוהד סטחי, תל אביב.
משוב: 20/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן עילי של חברת פמילי.
חוות דעת:
אף פעם לא נתקלתי באיש כזה רציני, הוא בדק שהכל עובד ועשה את העבודה במקצועיות. הוא אפילו ניקה אחריו והתקשר לוודא שהכל בסדר. אני מאוד מרוצה :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קארין אטאלי, תל אביב.
משוב: 19/06/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לניקוי מזגן מיני מרכזי של חברת HP.
חוות דעת:
הוא עזר לי לפתור את הבעיה דרך הטלפון, הסביר לי בדיוק איך לנקות את הפילטר והיה מאוד נחמד ושירותי. אני מרוצה מהשירות :)
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל רוזנברג, תל אביב.
משוב: 18/06/2019
תיאור השירות:
החלפת מנוע מאוורר ביחידה החיצונית של מזגן עילי.
חוות דעת:
היה מעולה, הגיע בזמן. מאוד נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זאבה הרמן, תל אביב.
משוב: 18/06/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור ניקוז במזגן של חברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, עבודה טובה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הגר טרם, תל אביב.
משוב: 17/06/2019
תיאור השירות:
ניקוי פטריה מתוך מזגן עילי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
אריק היה פשוט מדהים! הוא בחור מקסים והיה מפגש באמת מיוחד. הוא עשה עבודה מאוד טובה, טיפל בבעיה זריז והיה מאוד נחמד וסבלני וכמובן שהסביר הכל. אנחנו מאוד שמחים שפגשנו אותו מתוך 10 מגיע לו 12 :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרה יפת, תל אביב.
משוב: 16/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן תדיראן.
חוות דעת:
איזה בן אדם! הוא היה פשוט מדהים, ישר צלצלתי לבת שלי וסיפרתי לה שהיה לי מדהים. הוא אמר שהוא מגיע תוך שעה ובאמת הגיע, איתר את הבעיה מיד, הראה לי, זרק חלקים ישנים והביא חדשים, הוא אדם ישר ונהדר. תקתק את העניינים צ'יקצ'ק, סיים, פתר בדיוק ולא קשקש מסביב, אין לי מילים. הוא גם גבה מחיר הוגן, מזמן לא הייתי מרוצה ככה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חלי אפרת, תל אביב.
משוב: 16/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן לא מקרר מחברת אלקטרה.
חוות דעת:
השירות היה טוב, אריק נתן מענה זריז ונתן מועד הגעה זריז. בניגוד לבעלי מקצוע אחרים שהתרעמו על מקום חניה ומעלית, אריק הגיע מחויך ובלי תלונות. אריק הגיע בזמן, אמר מראש את פרטי העבודה ופתר את הבעיה במהירות, ביעילות ובקלות. הוא היה מקצועי מאוד ואנחנו מאוד מרוצים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 601 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק