מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אריק
ציון כללי:
9.48
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.75
זמנים 9.83
מחיר 8.85
איכות 9.66
דירוג כללי 9.48
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
סנדרה גרודנסקי, תל אביב.
אשרור: 27/01/2020
משוב: 28/11/2019
תיאור השירות:
ניקיון יסודי במזגן רצפתי ישן.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! הגע בזמן שקבענו, פירק את המזגן וניקה אותו כמו שצריך. עשה עבודה טובה, המחיר היה נשמע הוגן והייתי מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלמה כרם, תל אביב.
אשרור: 09/01/2020
משוב: 10/06/2019
תיאור השירות:
תיקון תקלה בצנרת של המזגן.
חוות דעת:
אריק היה ממש בסדר גמור, יעיל ומהיר מאוד, טיפל בבעיה ואני מרוצה מאוד.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
נגה דוד, תל אביב.
אשרור: 09/01/2020
משוב: 05/07/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצינור ניקוז החלפת כבל במזגן רגיל.
חוות דעת:
אריק היה מדהים! הוא הגיע בזמן מעולה למרות שהיו הפרעות בכבישים באותו יום והיה מאוד אדיב, מקצועי ונחמד. הוא עשה עבודה טובה מאוד ואני ממש מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אדיר ש. תל אביב.
אשרור: 09/01/2020
משוב: 10/06/2019
תיאור השירות:
בדיקת מזגן.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא הגיע בזמן ולא הצליח למצוא בעיה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דפנה דון, תל אביב.
אשרור: 08/01/2020
משוב: 22/05/2019
תיאור השירות:
פירוק מזגן ישן והתקנת מזגן 1 כוח סוס של חברת טורדנו.
חוות דעת:
היה מצוין. הוא הגיע בזמן מתי שקבענו, היה מקצועי מאוד ונחמד. הוא עשה עבודה טובה והשאיר נקי ומסודר לאחר שסיים.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלין פרו, תל אביב.
משוב: 07/01/2020
תיאור השירות:
בדיקת גוף חימום במזגן.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הגיע בזמן והכל היה בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דן כינור, תל אביב.
אשרור: 06/01/2020
משוב: 26/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן מיני מרכזי של חברת תדיראן שקיצר.
חוות דעת:
הוא בחור נהדר, תיקן וסידר הכל והיה ממש נחמד. בעל מקצוע מעולה, עשה עבודה טובה, הגיע בזמן והיה איתי בקשר. אני מרוצה, אריק היה מאה אחוז.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
מיכל קוריאט, תל אביב.
אשרור: 05/01/2020
משוב: 11/08/2019
תיאור השירות:
החלפת קבל במזגן של חברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! קודם כל התקשרתי אליו, אמר שיגיע תוך 20 דקות והצליח להגיע תוך פחות מזה. בדק את המזגן, פירק והראה לי היכן בדיוק הבעיה כדי שאאשר את התיקון. חשבתי שחסר לי גז והוא היה אמין , אמר שהוא חושב שיש מספיק גז וזה באמת היה נכון. היה מקצועי ותכליתי. גם המחיר שלו היה הוגן ביחס לבעל מקצוע אחר שבדקתי. אחרי שהוא הלך המלצתי עליו לכל חבריי ומכריי. אין לי מילים, הייתה חוויה ממש טובה :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניר אוחיון, תל אביב.
אשרור: 03/01/2020
משוב: 15/07/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה ממזגן מרכזי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא מצוין. בחור מאוד נחמד, מדבר בגובה עיניים וחברותי. הוא בא וחיכה עד שפתחנו את השער כדי שתהיה לו חנייה, זיהה את התקלה די מהר, שפך את המים ותיקן את הנזילה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתי זאק, תל אביב.
אשרור: 29/12/2019
משוב: 07/08/2019
תיאור השירות:
יעוץ טלפוני לגבי מזגן עילי שהפסיק לקרר.
חוות דעת:
אמר לי בטלפון שלפני שהוא בא כדאי לנסות לנקות את המסנן וזה פתר את הבעיה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 857 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק