מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
לאון
ציון כללי:
9.82
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.90
זמנים 9.90
מחיר 9.78
איכות 9.80
דירוג כללי 9.82
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
מיכל שפי, פתח תקווה.
משוב: 10/02/2020
תיאור השירות:
הרכבת ארונות, תליית מדפים, תליית וילונות, פירוק רהיטים, תיקון צירים בארונות, תליית גופי תאורה, התקנות שונות באמבטיה, תליית תמונות ועוד.
חוות דעת:
החל משיחת הטלפון הראשונה ועד סיום העבודה, הכל היה מעולה ומעבר לכך. לאון קבע איתנו יום לביצוע העבודות לבקשתנו ואף הגיע יום קודם על מנת להבין בדיוק במה מדובר ולתת הצעת מחיר מדויקת. ביום בו קבענו לאון הגיע בזמן, האווירה הייתה נהדרת ומחויכת וכל העבודות שנעשו היו לשביעות רצוננו. את המשך העבודות לאון ביצע ביום נוסף עם מרסלו, וגם ביום זה הכל התבצע בנעימות, בזריזות ועל הצד הטוב ביותר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אפריים נ. תל אביב.
אשרור: 13/05/2019
משוב: 24/12/2018
תיאור השירות:
פירוק והרכבה של רהיטים וסידור המשרד.
חוות דעת:
10 מכל הבחינות :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לימור מרגולין, כפר סבא.
משוב: 17/03/2020
חוות דעת:
היה פשוט מצויין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרון שפריר, כפר סבא.
משוב: 05/03/2020
תיאור השירות:
תלייה של טלוויזיה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, יחס נעים, מקצוען, המחיר שלו הוגן לגמרי ויש לו זמינות גבוהה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ציפי אינס, רעננה.
משוב: 20/02/2020
תיאור השירות:
התקנת מושבי אסלות ותנור חשמלי על קיר.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור והעבודות היו טובות מאוד. הכל עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידית ב. כפר סבא.
אשרור: 17/02/2020
משוב: 19/11/2019
תיאור השירות:
התקנה של משטח עץ לכיריים חדשות והתקנה של ברז מאמבטיה.
חוות דעת:
הכל היה מצוין. בחיים לא נתקלתי בבעל מקצוע כזה, ממש הופתעתי לטובה. הוא אדם משכמו ומעלה ואיש מקצוע מעולה. הוא פתר את הבעיה עם הרבה שקט ושכל ונתן שירות טוב במחיר מעולה לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תמיר ש. כפר סבא.
משוב: 03/02/2020
תיאור השירות:
החלפת רשת בחלון.
חוות דעת:
לאון היה מצוין. בן אדם נחמד, מקצועי, הגיע בזמן והייתי מרוצה מהמחיר. ממליץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תמי ת. רעננה.
משוב: 30/01/2020
תיאור השירות:
התקנת תנור חימום בחדר האמבטיה והחלפת צינור של ברז נשלף
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
לאון היה מקסים ומאוד שירותי. הוא עשה את העבודה בצורה טובה ונקייה. לצערנו, בהחלפת הצינור של הברז הנשלף הייתה תקלה שלא אפשרה לסדר את העניין עד הסוף. הוא מאוד התאמץ, הסביר בדיוק מה התקלה, ניסה הרבה דברים יצירתיים כדי לתקן אותה והשקיע הרבה מאוד זמן, אבל בסופו של דבר התוצאה הסופית לא יצאה 100%. מהסיבה הזו הוא גבה תשלום נמוך יותר ממה שסיכמנו בטלפון. בסך הכל, חוץ מהעניין הזה שכמובן לא היה באשמתו, הכל היה מצוין.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יותם עזר, רעננה.
אשרור: 22/01/2020
משוב: 23/10/2019
חוות דעת:
האמת, שהיה בסדר אבל ציפיתי ליותר.
איכות
7
מחיר
7
זמנים
7
יחס
7
תגובת העסק:
בוצעו מספר עבודות לפי בקשת הלקוח, הכל בוצע בזמן. צר לי שלא יצא מרוצה, שביעות רצון לקוחותיה היא מעל הכל.
7
כללי
גירסאות
נילי ברק, כפר סבא.
אשרור: 19/01/2020
משוב: 23/09/2019
תיאור השירות:
תיקונים כללים בבית.
חוות דעת:
היה מעולה! הרכיב, תלה, קדח, סידר ומה לא, שירות אדיב, איש נעים הליכות ובעל מקצוע מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 219 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק