מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יוסי
ציון כללי:
9.53
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.72
זמנים 9.77
מחיר 9.27
איכות 9.49
דירוג כללי 9.53
התפלגות

מחושב על 57 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
א. ג. תל אביב.
משוב: 26/09/2016
תיאור השירות:
תיקון נזילה באסלה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
8
9
כללי
גירסאות
סגור
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 07/01/2020
תיאור השירות:
התקנת צינור ביוב, החלפת ברז במטבח, החלפת מצוף באסלה ופתיחת סתימה במקלחת.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה! נתן לי עצה על רטיבות. תיקן על הדרך גם את של השכנים וקיבע עם בטון, הוא פתח לי סתימה באמבטיה ולא גבה על כך כסף, הגיע בזמן והפתיע אותי שהחליט לעשות מיד את העבודה כי ראה שיהיה גשם. נתן הצעת מחיר הוגנת, הוא אדם מקסים, מאוד נעים ונותן תחושה נוחה בבית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רפי פרידמן, תל אביב.
אשרור: 15/05/2020
משוב: 16/03/2020
תיאור השירות:
החלפת קו ביוב 4 צול כולל החלפת בריכת ביוב בבניין.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, מאוד מקצועי, יסודי, נחמד, עמד בזמנים, עשה עבודה טובה וסך הכל אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאורה לוי, תל אביב.
משוב: 06/02/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במקלחת.
חוות דעת:
היה מעולה! זמין ומקצועי, מחיר סביר מאוד וממש היה אחלה, מאוד הוגן ואמר את האמת, אין מילים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי א. תל אביב.
משוב: 15/01/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בקו ביוב של הבניין.
חוות דעת:
הייתה לנו סתימה בקו ביוב של הבניין, שאינסטלטור שהיה לפני יוסי, לא הצליח לפתוח. יוסי הגיע מהר והיה סופר מקצועי. הוא נאבק בסתימה ולא ויתר עד שנפתחה. ממליץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צורי כהן, תל אביב.
משוב: 12/08/2019
תיאור השירות:
החלפת חיבור ניפל בדוד שמש.
חוות דעת:
השירות היה מצוין, המחיר היה הוגן ואני ממליץ עליו בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל דניאלי, תל אביב.
אשרור: 19/05/2019
משוב: 14/03/2019
חוות דעת:
אמליץ עם יד על הלב! דייקן, סבלני ואדיב, יסודי וישר. הגיע לעשות עבודה בגובה אחרי ששני אינסטלטורים של חברת ביטוח אמרו שהבעיה חיצונית. הוא היחיד שטען והתעקש שהנזילה מתוך הבית, ואכן לאחר שהכרחנו את הביטוח לבוא לבדוק שוב התברר שהוא צדק! בהחלט טלפון שאני שומרת למקרים הבאים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דניאל הראל, תל אביב.
משוב: 13/05/2019
תיאור השירות:
חיבור חדש של צנרת בניין מבור ספיגה לשוחת ביוב עירונית.
חוות דעת:
העבודה שעשה טובה והוא היה מקצועי, אמין ונחמד. בדקתי מחירים עם עוד בעלי מקצוע ושלו הכי הוגן בעיני. אני מרוצה מהעבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי סויסה, תל אביב.
משוב: 19/02/2019
תיאור השירות:
איתור נזילה מצינור חיצוני בבניין ותיקונה בגובה באמצעות סנפלינג.
חוות דעת:
היה עשר, הוא אחלה בן אדם וגם בעל מקצוע טוב! הוא הגיע לביקור ללא תשלום לפני ביצוע העבודה וזיהה את הבעיה. הגיע אחר כך לסדר אותה ועשה עבודה בסנפלינג בגובה ולקח מחיר סביר לגמרי ביחס לעבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גל קלנר, תל אביב.
משוב: 30/12/2018
תיאור השירות:
החלפת גומיה.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 57 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק